Nette training! erg heavy skullcrushers!
Leuk dat er een wedstrijdje georganiseerd wordt! Jammer dat ik hiervan niet op de hoogte was, had wellicht nog wel meegedaan. Succes nog iig!!
Wellicht krijg ik zondagavond geen verlof van nachtdienst, als dat zo is kun je nog wel in mijn plaats meedoen, dat zal geen probleem zijn.
Kan je dit wel pas vrijdag of zaterdag laten weten.
Je kan in ieder geval komen aanmoedigen, komende zondag om 12:00 uur bij Jules voor de sportschool (er wordt wel 6,50 entree gevraagd door de organiserende motorzaak

)
Starter20 zei:
ik ken iemand die zo heet, hoe oud is de persoon in kwestie? dan weet ik wel of we het over dezelfde hebben
Is DE Raymond Mercxs uit Nuth, ongeveer mijn leeftijd ook, aantal keer de sterkste man van Limburg en heeft ook aan de sterkste man van Nederland meegedaan.
Chewie zei:
Hey ouwe, gaj ij is wat rustiger aan doen...in dat jaardat ik stil heb gelegen ben je ####### sterk geworden en dan vind ik niet leuk meer...Ik moet me best doen om je niet teveel sterker te laten worden...Bench own je me dik, dl zullen we er nu om spannen en me squat is gelukkig nog +- 10kg sterker (vandaag 200kg gedubbeld met alleen een riem ). Dus voor mij...LAAT AUB DIE 200kg sq nog even
De eerste 3 weken zal ik geen 200 op de stang laden om je nog even ervan te laten genieten

, als ik hem pak gaat ie eraan, ik hoef alleen wat breder te gaan staan dan ik nu deed.
Frenkpie zei:
70 skullcrushers?
maaruhh 105 kg 8x incline benchpress een PR als je 1x172,5 kg je 1 RM op de flat bp is? Dat is amper 60% van je 1 RM op de flat. Volgensmij druk jij wel meer gewicht 8x
Incline loopt idd wat achter bij mij, gewichten zouden normaal 10kg hoger moeten liggen.
De bank is echter ook steiler dan een vaste incline bench.
Die is 30 graden terwijl de onze verstelbaar is tussen 35 en 70graden zoiets.
Ik had hem op 40 graden staan.
Normaal is een 8RM 80% van je 1RM.(80% van 172,5 is 138)
Op incline druk je rond 80% van je flat bench, dat zou 110kg voor mij moeten zijn.
Maar omdat ik op vlakke bank 8reps met 142,5 maken kan, zou dat op de incline 114kg moeten zijn.
Dat is dus mijn streven, om 8 reps met 115kg incline te kunnen doen, nu zijn dat er 5-6.
Eerstvolgende benchtraining ga ik er 8 met 110kg doen.