MuscleMeat

Powerblades trainingslog

gefeliciteerd blade,mooie prestatie.

netjes kerel !! gefeliciteerd

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.184
Laten we idd niet vergeten dat los van de grappen die we over Marco maken het gewoon sterk was dat hij uberhaupt meedeed.
Dit had ik er ook even in het begin bij moeten vermelden.
Verder ook niks kwaads met de grappen over deze man, hij heeft toch wel een en ander voor de sport gedaan in Limburg en organiseert ook nu nog evenementen die hij ook zelf meedoet ondanks dat hij tegen de jongere garde geen potten meer kan breken.

Verder wil ik ook Jules bedanken voor de organisatie, Roy voor zijn geweldige comentaar en aanmoedigingen en Marcel voor zijn goede ondersteuning en aanmoediging.
Ook de anderen van de sportschool die hebben meegeholpen met het klaarzetten van de onderdelen nog veel dank hierbij.

Iedereen van het forum bedankt voor de felicitaties.

• #1.185
Voor allen die mij gefiliciteerd hebben en hiervoor nog geen karma ontvangen hebben:
Je moet eerst bla, bla ,bla..........
Bij deze het Karma.

gratz ouwe!

• #1.187
Natuurlijk weer een beetje getraind.
Maandag wat hersteltraining gedaan, fietsen op lage intensiteit
Squatten 2x10x70kg en 2x15x70kg
Zittende MP 10x40kg, 10x50kg, 10x60kg en 10x70kg

Vandaag:
bench:
15x60kg
10x80kg
10x100kg
Geen zin om verder te gaan, voel toch mijn polsen en schouders nog na de wedstrijd.

Clean&press met de fat bar (50mm):
8x40kg
5x60kg
5x70kg
5x80kg (hier kwam ik toch weer een beetje los)
1x90kg
1x100kg (pr)
0x110kg (deze kreeg ik niet meer voorgeslagen, mijn grip begon wat te verweken en mijn benen ook)

Maar toch wel weer een pr zo direct na de wedstrijd.
Zaterdag weer een wedstrijd, een verenigingscompetitie bank en DL, dus vandaag de laatste krachttraining.

Hehe, ook gewoon je eerste wedstrijd winnen:D
Er zit nog veel meer in bij jou, dus ik denk dat iedereen moet gaan oppassen.

hij gaat idd lekker met je blade en volgend jaar een b/a wedstrijd meedraaien zit er zeker voor je in!!!

• #1.190
Ik ga volgend jaar zeker B en mischien A wedstrijden draaien, de zwaardere gewichten hiervan kan ik zeker aan, al zal ik natuurlijk bij een A wedstrijd geen podiumplek scoren nog.
Na de laatste wedstrijd dit jaar ga ik flink beulen op squat, DL en OHP.
Doelen zijn:
OHP (boom) 130-135kg
Squat 240-250kg
DL: 280-290kg

Deze doelen zijn ambitieus en heel zwaar om te behalen voor de start van het nieuwe seizoen volgend jaar.
Maar ik weet van mezelf dat als ik de lat zo hoog leg er dan ook met volle overtuiging tegenaan ga en niet vooruit ga schuiven omdat het doel toch makkelijk in een korte tiijd te halen is.
Ik maak het me gewoon graag erg moeilijk :D

Goed doel Ouwe :D

Ik denk dat als je er echt voor gaat, en dat doe jij ook, dat het haalbare doelen zijn.

Flinke doelen idd! Good luck!

ambitieuze OH de rest moet toch wel kunnen!

• #1.195
Die OHP zie ik nog het minste tegenop.
Die gaat al vanzelf een stukje mee als de SQ en DL stijgen, dan kan ik het gewicht beter cleanen (natuurlijk ook cleanen trainen) en heb iets meer legdrive.
En de triceps en schouders gain ik gemakkelijk kracht op, makkelijker als in mijn benen.

Op de wedstrijd had ik 105kg boom gepresst, wat een PR is, maar dat ging eigenlijk nog zo easy dat 110kg nu ook al eringezeten had.

Na de Hoekse Waard ga ik beginnen met beulen op die onderdelen.
Morgen heb ik nog een wedstrijdje in clubverband (powerlift team Fennell) en gaan we RAW bench en DL doen, en s'avonds eten in een grillrestaurant.
Daar hebben ze een mechanische stier en de tijd die je daarop scoort telt mee voor het kampioenschap :D
Komende week train ik nog gericht op de Hoekse Waard, en daarna is het strongmanseizoen voor mij afgelopen en ga ik me richten op mijn doelen en de bankwedstrijden in de winter.

• #1.196
Vandaag de clubkampioenschappen RAW bench en deadlift.

De werkwijze was als volgt.
Te beginnen bij 50kg voor bank en 70kg voor DL wordt het gewicht steeds in stapjes van minimaal 2,5kg verhoogd.
Bij ieder gewicht op de stang mocht je er een of meer reps mee doen, maar je kon ook overslaan en bij een hoger gewicht verder gaan.
Op het moment dat een rep failde mocht je nog een herkansing doen met hetzelfde gewicht, daarna lag je eruit.
Wanneer het gewicht verhoogd werd en er niemand anders meedeed met dat gewicht mocht je 3 min rust houden.

De resultaten van mij in de wedstrijd: (ik vermeld alleen de laatste 3 beurten, de rest is opwarmen)

Bench 160-175-180 (160 was al 5kg boven wat de nr 2 achter me gedrukt had, 175kg was een PR, maar die vloog nog omhoog, dus ik pakte 180kg en die kreeg ik ook omhoog, niet zonder grote verbazing van mijn kant, een heerlijk dik vet PR :D)

Deadlift 230-240-250(f), hier dus geen verbetering van mijn PR, hoewel de 240 wel iets gemakkelijker omhoog ging, 250 kreeg ik 5cm van de grond.

Vanavond nog de barbeceu met de mechanische stier, de tijd hiervan telt ook nog mee, dus of ik winnaar ben weet ik nog niet.
De gewichten die gehaald zijn worden omgerekend volgens (M getild-BW)x2 om met de verschillen in BW rekening te houden.
Bij bank was ik hiermee 2e (kwam maar 5 kg te kort voor de eerste plaats) voor DL weet ik het nog niet.
Qua gewicht absoluut heb ik op beide onderdelen de meeste kgs gepakt, maar ik ben ook de zwaarste qua BW van de deelnemers op 1 man na.

Was een leuke dag zo, en vanavond wordt het nog dikkere pret (Meat and booze :bierbang:)

180kg raw bench is erg vet, nice deadlift ook :thumbup:

Zozo, toe maar!

Klasse man! Ik moet nog op gaan passen voor jouw bench! ;)

Nice ouwe!

Terug
Naar boven