Fitness Seller

Powerblades trainingslog

Bezoekers in dit topic

Mischien hebben jullie wel gelijk.
Het is in ieder geval voor de eerste nachtdienst, dus de wedstrijd lijdt er niet onder, alleen ikzelf, als ik moet werken.
Wat zal ik de hele nacht smachten naar mijn bed, maar ik pas mijn werk wel aan, net als de collega (die eiegnlijk die naam niet mag dragen) die het gore lef had zich ziek te melden en aangepast werk te vragen omdat hij een ribje gekneusd had met niezen! :mad:
Wacht maar tot ik klaar ben met hem, dan weet hij echt hoe gekneusde ribben voelen. :D

Vandaag nog wat getraind, een beetje rustig ivm de wedstrijd zondag.

20 min, interval fietsen met steeds zwaardere pieken.
Flinke verzuring in de benen na die 20 min.

Rust

Daarna 15 min. crosstrainer, ook weer met steeds zwaardere intervallen.
Hierbij vooral de nadruk op ademhaling en hartslag verhoging.

Seated low machine rows (magnum force):
15x40kg
15x60kg
15x80kg
15x100kg
12x120kg
12x130kg
10x130kg

Chins:
2x6xBW

DL:
Daarna nog even wat DL met andere jongens meegedaan, gewichten waren licht maar er even lekkere repouts mee gedaan.
20x120kg
12x140kg (er zaten meer reps in gevoelsmatig, maar ik begon duizelig in mijn hoofd te worden omdat ik geruime tijd niet gegeten had al)

Is wel lekker, die hoge rep setjes met DL, zijn erg goed voor de conditie en weerstand, je voelt je reet en hams vollopen met melkzuur :D
Was al met al een strongman gerichte training met de nadruk op uithoudingsvermogen.
 
Lekkere training Blade !

Lekkere pomp na het fietsen ?
 
Nice training hoor, vooral conditioneel pittig!
 
Sterk en een fantastisch uithoudingsvermogen! Get the best of both worlds!
 
wacht maar zondag dan zal ik jou eens ff laten zweten mijn vriend!!!
jetz gehts looooooooooooooooooooooossssssss.
en wat betreft die collega van jou:
mag ik dat alsjebelieft doen met die ribjes daar hou ik zo van.
ik trek hem verdomme alle ingewanden eruit die rotte mongool,wat denkt die wel niet.
zo vriend ik ben mijn eitje ff kwijt en dat op 11 minuten over 8.;):D
 
Hehehe!:D
Er zit nogal wat stront in dus, be my guest!
Er is ondertussen al een soort overeenkomstje.
Mijn directe chef zei dat ik maar gewoon weg moest blijven zondag als ik vandaag niet uitdrukkelijk te horen krijg dat ik moet komen, ook al komen we daarmee onder de minimale bezetting.
Hij zou dat wel rechtbreien met de shiftleader die over het verlof gaat.

Mijn chef draagt de sport een warm hart toe :D

Dus ik ben helemaal pumped voor morgen.
Ps. al die hoge reps deads hebben geen centje pijn veroorzaakt, heb daar niet eens iets van gevoeld naderhand, dus dat zit wel goed.
 
Zo, net terug, nog wat gegeten en gedoucht, en nu een lekker pilsje!
Om het te vieren :bierbang:.

want na vandaag mag ik me de sterkste man van Brunssum noemen.
Terwijl het deelnemersveld niet het minste was.
Het ging echt om een paar hondersten van seconde bijvoorbeeld op de laadrace, en 1,5 punt in de einduitslag.

Het was echt kicken die eerste wedstrijd, lange tijd heb ik niet meer zoiets heftigs meegemaakt.
Ik ben mezelf verschillenden keren tegengekomen en weer eroverheen gewalst.
Juist dat beetje extra dat steeds nodig was om een onderdeel te kunnen winnen.

We begonnen met keglift, max. aantal reps in een minuut, gewicht 65kg.
Hier haalde ik 18 reps, goed voor de 2e plaats op dit onderdeel.

Als 2e de tyreflip, gewicht 320kg, 4 flips in de snelste tijd.
Hier werd ik derde met een tijd van 24,?? seconden.

De volgende 3 onderdelen won ik allemaal.
Dat waren de timberwalk met 2x75kg over de grootste afstand, met 121m en een beetje.
Omdat de grootste concurentie al voor mij was geweest heb ik niet tot het uiterste gaatje hoeven te gaan.(alhoewel ik vanaf 100m alleen nog op mentaliteit doorliep omdat ik al naar lucht liep te happen)

Vervolgens een laadrace:
5 voorwerpen over 20m op snelste tijd, te weten
as van een kolenwagonnetje 120kg, te laden op ca. 1,10m hoogte.
betonnen bal van 70kg
2 kegs van 65kg
putdeksel van 55kg, alle op een hoogte van ca 1,50 te laden.
Deze won ik dus met enkele hondersten van seconde verschil met de no. 2.

Als laatste boom op max. gewicht in 3 beurten.
Hier lifte ik 105kg wat wel een pr is voor mij, maar eiegenlijk nog verbazend licht aanvoelde op dat moment.
De no. 2 had hier 100kg goede beurt, vervolgens lifte hij ook 110kg helemaal, maar kon geen 2 sec. stilstand bereiken waardoor die beurt niet telde.
Dit scheelde hem net de eerste plaats maar eigenlijk waren we gewoon even sterk.


Aldus een fantastische ervaring, de eerste wedstrijd, die ook nog winnen, ook van gevestigde namen als Maurice Hellebrand en Marco Nafzger (al stelde dat niks voor :D)

Voor de volledige uitslag moet ik Jules en Roy even verzoeken deze te plaatsen.(eventueel ook nog op realdutchpower als dat gaat)
 
Gefeliciteerd Blade, mooie prestatie! En die Nafzger is toch een soort van vergane glorie he!
 
Alleen weet ie dat van zichzelf nog niet!

Begint op boom met 100kg en haalt het in 3 beurten niet.
Hij sloeg bijna tegen de grond met de boom op zich als Jules hem niet tegengehouden had.

En hij is maar 7 jaar ouder als ik, dan vrees ik over 7 jaar.:angstig:
 
Van harte gefeliciteerd Tom! Super gedaan man! Het was echt een leuke spannende wedstrijd! Boom had je nog makkelijk over terwijl de 100 op de sportschool zwaar gaat vloog hier de 105 omhoog alsof het niets is! En de biervat lift op reps... van de week lig je wat te k*tten met 14 reps en nu ineens 18x!! En de timbers haha super haha, maurice denkt na 120 m laat ik maar neerzetten want dat haalt voor de rest toch niemand, komt daar opeens tom aan en die doet 121 m haha super
Ik ben zelf ook echt heel tevreden met mn 4de plaats... was voor mij echt het maximum op dit moment... Had ook niet gedacht dat de 90kg boom nog zo easy zou gaan na 4 onderdelen en als laatste beurt... 95 was ook gegaan op deze manier... maja... heb ik weer wat om naar toe te werken... dit jaar de 100!
Bij deze wil ik wel nog ff stilstaan bij Marco Nafzger.... De beste man is wel gewoon mee komen doen aan de wedstrijd terwijl zn 14jarige dochter afgelopen week zelfmoord heeft gepleegd... Bij deze nogmaals gecondoleerd kerel, heel veel sterkte ermee!
 
Bij deze wil ik wel nog ff stilstaan bij Marco Nafzger.... De beste man is wel gewoon mee komen doen aan de wedstrijd terwijl zn 14jarige dochter afgelopen week zelfmoord heeft gepleegd... Bij deze nogmaals gecondoleerd kerel, heel veel sterkte ermee!

:eek:

Viking: was dat dat meisje niet die vorig jaar i Dordrecht er twee dagen bij was ? ****IN' HELL, wat een leven heeft die man......
 
Los daarvan: SUPERPRESTATIES kereltjes :) TOP !
 
Super prestatie Tom!! Een eerste wedstrijd en dan gelijk winnen van Maurice Hellebrand is idd erg netjes en je mag idd best trots zijn! Ben benieuwd wat je in Landsmeer presteert! ;)
 
Tom nogmaals proficiat kerel met het behalen van jou eerste titel.
en nu doorgaan,er zit progressie in en na wat ik gezien heb zit er nog veel meer in jou.
groetjes Roy
 
Beest! Jammer dat je jezelf pas op zo'n late leeftijd (her) ontdekt hebt ;)
 
Back
Naar boven