Fitness Seller

Powerblades trainingslog

Bezoekers in dit topic

super bench weer kerel! Niet normaal.
 
gaat lkkr tommiej:D:D
 
Zaterdag 13-10

Vandaag onderdelen getraind
Eerst wat boom binnen in de gym, daarna lekker naar buiten in het warme zonnetje :)

Boom:
8x52kg
6x72kg
5x82kg
1x92kg
1x102kg
1x112kg
0x117kg (ik hing wat teveel ahcterover en bij het uitstoten viel ik achterover, maar werd opgevangen)
0x117kg (nu zijn mijn triceps leeg en krijg ik geen lockout meer, uitstoten ging wel nog lekker hard)

Daarna reps in 1 minuut (clean&press):
6x90kg, waarvan ik er 2 niet meer gelockt kreeg door lege triceps, deze waren vandaag niet geheel hersteld van het benchen donderdag

Daarna naar buiten:

Timberwalk:
2x55kg 50m opwarmen
2x100kg 20m even voelen
2x100kg 60m PR
2x100kg 40m

Doordat de handvaten van de timbers heel dun zijn (20mm) snijden ze enorm in de handen met 2x100kg, het was meer de pijn in de handen die tot neerzetten dwong dan de vermoeidheid.
Met handvaten van 30mm welke normaal zijn schat ik toch 20m verder te komen.
Is wel lekker lopen, 2x100kg voelt toch serieuzer aan dan 2x70 of zo.

Daarna verkassen naar parkeerterrein met 2 auto's en sleepkabels.

Autopull:
2 bestelauto's achter elkaar gezet met sleepkabel ertussen, totaal gewicht ca.3000kg
Eerste 5 meter van de pull gaat 4% omhoog en vermindert daarna naar 1-2% helling.
Daardoor is het lostrekken van de auto's goed te vergelijken met een truck van 10ton.
De pull gaat over ca 25m.

1e pull: lostrekken gaat moeizaam, sta 5 sec. op de plaats alvorens de auto's rollen (natuurlijk moeten de 2 chauffeurs wel gelijktijdig de rem loslaten :D ), daarna krijg ik vrij goed vaart, eerste pull ca.35sec.

2e pull: Kom nu veel gemakkelijker los, een wat andere techniek gebruikt (voeten naast elkaar met benen bijna helemaal uitgestrekt, het laatste stukje strekken geeft de aanzet), en pull op zich gaat ook veel sneller, met een betere acceleratie, tijd is dan ook ca 20sec. voor de 2e run.

Zo zie je dat truckpull iets is wat je een aantal keer moet doen en uitproberen wat voor jezelf het beste werkt.


Verder was het goede nieuws dat alle strongman equipment van Maurice naar de sportschool komt, alwaar we het in een container kunnen opslaan en buiten op het parkeerterrein ermee kunnen gaan trainen (biervaten 65 en 85kg, Yoke, stones 70-150kg, timbers, boom en noem maar op)
 
Laatst bewerkt:
Lekkere training Tom. In ieder geval mooi weer om buiten te trainen.
 
Super training ! Ik ga morgen ook mss truckpull doen :D
 
nette pull ! :) leuk om zo'n SM trainingen te zien
 
Nette events training hoor!

Boom gaat lekker zeg! Timbers ook lekker heavy en die truckpull is ook heel netjes!

Met truckpull zou ik altijd dus met je voeten naast elkaar tegelijk afzetten, vooroverhangend en dan hele kleine stapjes zetten met de voeten vrij dicht bij elkaar. En je tenen niet naar buiten wijzend, dat werkt niet.

Wel relaxed dat jullie o.a. een yoke en stenen erbij krijgen. Dan kom ik binnenkort zeker een keer langs!!
 
gaat goed kereltje:D:D
 
Di 16-10

Het benendagje.

Squat:
2x10x70kg
6x120kg
6x140kg
6x160kg
6x180kg (hell, dat gaat goed)
6x190kg (PR, en nog soepeler als de 180)
5x200kg (Fokking dik PR :D, ik dacht er 3 te doen, maar het werden er 5)

Calf raise met gewicht rechtstreeks op de schouders (geen hefboom oid):
15xBW+100kg
12xBW+120kg
12xBW+120kg

neckpress: met licht gewicht en ver laten zakken om schouders te rekken
12xstang
12x30kg
12x40kg
8x50kg

Leg extension (life fitness):
10x84kg
10x98kg
10x105kg

schuine buikspieren body twist machine:
12x65kg
2x12x70kg

Was lekkere training, en eerste maal squat met 200kg gelijk 5x
 
Damn je blijft hard gaan, gaat super :thumb:
 
Damn nice ! Gratz
 
Hard op weg naar de 700 kilo totaal zo :thumbs:
 
wtf man ! je gaat echt te hard ! :D
 
dat is dik door de 200 grens heen beuken.
 
Back
Naar boven