- Waardering
- 6.995
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wimmos zei:par of full squat? Zonder gear allicht? Netjes man!
lanfeust zei:
RubenSossa zei:brute squats! Je gaat echt hard ouwe! Nu moet ik ook wel 5 reps met 200 squatten binnenkort..
Kom je morgen nog naar Itteren?

Gisteren dan bij Henk gaan trainen, al moest ik even zoeken.
Zag een bordje ruiterstraat en een boerderij met nr. 2 erop.
Dus ik daar aanbellen en doet een man van ongeveer 85 de deur open, "die is vitaal als ie nog strongman traint" dacht ik.
Ik vraag aan hem ruiterstraat 2, kom ik bij een in het donker gehulde fanfarezaaltje uit.
Dus ik maar eens Jules gebeld, met zijn aanwijzingen vond ik het dan uiteindelijk.
De jongens waren al bijna klaar met deadlift, dus om op te warmen een paar setjes met 140kg gedaan.
Daarna de stonelift, een mooi rechthoeking blok van ongeveer 60-65kg.
1x clean en uitstoten, balans is even moeilijk.
1x clean en uitstoten
clean en 8x uitstoten
clean en 10x uitstoten (toen had ik even geen lucht meer)
Boom: de boom van Henk heeft de handvaten een stuk verder uit elkaar dan die van jules en is ook langer.
5x52kg (lege boom)
5x62kg
5x72kg
2x82kg
1x92kg
1x102kg
1x112kg (beetje moeizaam maar drukte mooi op triceps door, evenaring PR)
Husafeld stone walk:
Steen van 150kg, de vorm is eerder onregelmatig kubusachtig, dus zwaartepunt ligt ver van je lichaam en de steen is zeker moeilijker dan een mooi shield van 180kg die maar 15 cm dik is.
We hadden de steen van te voren op een verhoging gezet zodat je hem daarvanaf pakken kon (ongeveer 1m hoog)
20m gelopen met draai op 10m
Dit was echt zwaar, je kunt niet meer inademen als dat ding op je borst en buik ligt.
Nog een keer gelopen, maar haalde nog maar 5m, ik had niet van te voren goed ingeademd en had dus helemaal geen lucht, dus ging het lampje uit.
Daarna de husafeld stone 2x van de grond op de verhoging getild.
Atlas stones:
De eerste maal voor mij, eerst even goed gekeken hoe de anderen het deden.
Daarna ikzelf.
Stones 105-120-150-150kg, hoogte 120cm
105 ging easy, 120 ook vrij gemakkelijk, de eerste 150 was bikkelen maar die ging er ook op
De 2e 150 kreeg ik echter niet meer omhoog, die had voor de rest ook niemand gedaan.
Daarna de 120kg stone 5x opgelegd en weer afgetild, dus ook de negatieve fase erbij.
Erg slopend dit, maar ik was natuurlijk erg blij dat ik bij de eerste keer stones ooit al meteen er de 150kg stone opgelegd kreeg.
Daarna nog een biertje en een praatje en om 0:15 voldaan maar gesloopt naar huis (was al van 5:30 aan de slag)![]()