Fitness Seller

Powercage.nl (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik heb mij een power rack gekocht bij powercage.nl.

Eerst en vooral ben ik tevreden van de service die Henk geeft. Hij antwoordt altijd snel op mails, hij maakt de cage op maat en je kan hem samenstellen zoals je zelf wilt. Bij problemen lost hij ze onmiddellijk op!

Ook konden we met Henk regelen om 3 bestellingen van 3 verschillende personen uit dezelfde regio met 1 pallet te versturen. Daardoor waren de verzendingskosten minder. (Hij heeft ze uiteindelijk persoonlijk komen brengen omdat hij naar België moest.)

Toen heb ik mijn cage in elkaar gestoken. Op 1 ding na was alles heel nauwkeurig en lukte dit zonder problemen. Het foutje was dat de bout net ertussen paste, maar het was krap. Dit kon beter, maar zoals ik zei, dit was bij 1 bout en al de rest was zo goed als maar kon zijn. Ik ben er ook van overtuigd dat dit bij andere cages waarschijnlijk niet zo is. Het is iets waar je je totaal niet aan ergert, eens de bout erdoor zat was er geen probleem en het was niet moeilijk om die bout erdoor te krijgen.

Toen kwam ik tot de vaststelling dat 1 van de 2 aflegbouten wat speling had waardoor mijn baar steeds naar voor rolde. Ik heb dit aan Henk gemeld, kreeg onmiddellijk een nieuw paar opgestuurd en probleem was opgelost.

Conclusie: Het is een goede stevige cage dat je zelf kan samenstellen en kan kopen voor een mooi prijsje. Het is gemakkelijk samen te stellen (in totaal 10 bouten vastdraaien) en alles is in goede staat. De service is zeer goed, alles verloopt vlot en snel, en problemen worden onmiddellijk opgelost.
Het is zeker een aanrader.

Het enigste minpuntje is voor de belgen: de transportkosten zijn nogal aan de dure kant. Maar zoals ik zei kan je met Henk afspreken om meerdere bestellingen met 1 pallet te versturen, dus met wat zoekwerk kun je dit wel doen verminderen.

Een aanrader dus!

P.S. Foto's volgen nog
 
Henk maakt dus ook andere dingen dan Power cages :)
Ik was op zoek naar een bokszak frame op maat en die heeft Henk prima kunnen fabriceren.
Ook onvoorziene problemen worden achteraf netjes opgelost.

Het resultaat:
6z60qt.jpg


Bokszak is middels een beugel te verschuiven over de breedte van mijn garage.
Ruimtebesparend! Als ik niet train, schuif ik de zak naar de muur en is de doorgang gewoon vrij :)
 
Iemand idd een review van de pully op de powercage?
En de cable cross?
 
Tegen welke prijs komt de cable cross over en heeft iemand er ook ervaring mee ?
 
Toen ik mijn powercage ben gaan halen, stond er een cable crossover klaar om opgehaald te worden. Weet niet of het van een lid was of niet. Heb ook de prijs niet gevraagd. Wil gewoon zeggen, dat hij ervaring heeft met het bouwen ervan. En als het zo stevig is als mijn cage... top spul!
 
Ah ok bedankt, kan eventueel nog een mail sturen naar powercage.
 
Iemand idd een review van de pully op de powercage?
En de cable cross?

maat van mij heeft cable cross: super zalig ding, lekker zwaar kunnen gaan,
hij heeft wel een kleine aanpassing gedaan (gwn hoekje wat bijgeslepen met schijfje omdat het een beetje in het rubber sneed)

maar anders: het gaat soepel en damn er kan veel op :D
 
maat van mij heeft cable cross: super zalig ding, lekker zwaar kunnen gaan,
hij heeft wel een kleine aanpassing gedaan (gwn hoekje wat bijgeslepen met schijfje omdat het een beetje in het rubber sneed)

maar anders: het gaat soepel en damn er kan veel op :D

Oke moooizo,
30 of 50mm?
En hoeveel mm sleeves
Ohja en gaat hij nog soepel als je 1 kant belast ipv
2, (aan 1 kant van de pully 1 kant van de stang schijven hangen)
 
Oke moooizo,
30 of 50mm?
En hoeveel mm sleeves
Ohja en gaat hij nog soepel als je 1 kant belast ipv
2, (aan 1 kant van de pully 1 kant van de stang schijven hangen)

Wat denk je van Henk even een mailtje doen!?
 
Oke moooizo,
30 of 50mm?
En hoeveel mm sleeves
Ohja en gaat hij nog soepel als je 1 kant belast ipv
2, (aan 1 kant van de pully 1 kant van de stang schijven hangen)



50mm all the way,
gaat vlot zolang er bv geen verschil is van 30kg

er kan een hoop op volgens henk was het iets van 200kg per kant dacht ik
je kan er natuurlijk makkelijk veel meer aanhangen (op eigen risico) :D
 
Al gedaan 2 a 3 dagen terug, maar nog niks terug.
Ondernemers mogen ook pasen vieren :p

Henk is snel met reageren maar idd, hij wilt de paas dagen ook graag met zijn familie doorbrengen!
 
Dit is een review topic, en gaat nu een beetje het oude topic achterna..volgens mij ging die niet voor niets opslot
 
Heeft iemand ervaring met die "monkey bar speciaal" van Henk? Ik twijfel nog tussen deze of de gewone "monkey bar". Kan iemand hier een front view foto posten van zo een "monkey bar speciaal" ? Ben deze ergens tegengekomen op het DBB forum en die pull up bar zag er behoorlijk vreemd uit (was een foto van op zij getrokken)

Bedankt alvast!
 
Heb +- 1 jaar geleden een kooi gekocht bij Powercage en ben op zich tevreden.

Alleen zijn de haltersteunen al behoorlijk verbogen en is de halter stang ook steeds verder aan het verbuigen.
Deze stang zou tot 250kg belastbaar zijn maar is dus met het gebruiken van max 160kg al erg verbogen.

Wat is jullie mening over de Body-Solid GLDA1 Leg Developer Attachment?
 
Laatst bewerkt:
Heb je een voordeelpakket gekocht van Henk? Het is normaal dat die bar niet zoveel aankan... zijn vaak van de goedkopere bars...

---------- Toegevoegd om 00:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:33 ----------

Wat is jullie mening over de Body-Solid GLDA1 Leg Developer Attachment?

Geen ervaring met de beensteun echter :)
 
Back
Naar boven