AndroidHealthClinic

Powercage.nl

Bezoekers in dit topic

Ik heb mij een power rack gekocht bij powercage.nl.

Eerst en vooral ben ik tevreden van de service die Henk geeft. Hij antwoordt altijd snel op mails, hij maakt de cage op maat en je kan hem samenstellen zoals je zelf wilt. Bij problemen lost hij ze onmiddellijk op!

Ook konden we met Henk regelen om 3 bestellingen van 3 verschillende personen uit dezelfde regio met 1 pallet te versturen. Daardoor waren de verzendingskosten minder. (Hij heeft ze uiteindelijk persoonlijk komen brengen omdat hij naar België moest.)

Toen heb ik mijn cage in elkaar gestoken. Op 1 ding na was alles heel nauwkeurig en lukte dit zonder problemen. Het foutje was dat de bout net ertussen paste, maar het was krap. Dit kon beter, maar zoals ik zei, dit was bij 1 bout en al de rest was zo goed als maar kon zijn. Ik ben er ook van overtuigd dat dit bij andere cages waarschijnlijk niet zo is. Het is iets waar je je totaal niet aan ergert, eens de bout erdoor zat was er geen probleem en het was niet moeilijk om die bout erdoor te krijgen.

Toen kwam ik tot de vaststelling dat 1 van de 2 aflegbouten wat speling had waardoor mijn baar steeds naar voor rolde. Ik heb dit aan Henk gemeld, kreeg onmiddellijk een nieuw paar opgestuurd en probleem was opgelost.

Conclusie: Het is een goede stevige cage dat je zelf kan samenstellen en kan kopen voor een mooi prijsje. Het is gemakkelijk samen te stellen (in totaal 10 bouten vastdraaien) en alles is in goede staat. De service is zeer goed, alles verloopt vlot en snel, en problemen worden onmiddellijk opgelost.
Het is zeker een aanrader.

Het enigste minpuntje is voor de belgen: de transportkosten zijn nogal aan de dure kant. Maar zoals ik zei kan je met Henk afspreken om meerdere bestellingen met 1 pallet te versturen, dus met wat zoekwerk kun je dit wel doen verminderen.

Een aanrader dus!

P.S. Foto's volgen nog
 
Heb onlangs ook nog een latpull systeempje gekocht bij Henk. Vorig jaar had ik mn kooi al gekocht alleen destijds had ik ivm meer ruimte een aparte latpull. Heb dus nu het volgende systeem: [Link niet meer beschikbaar]

Ik ben er erg tevreden mee! Aangezien ik zelf geen ijzerboer of techneut ben heeft hij zelfs een goede oplossing gevonden voor het bevestigen van de dwarstraverse bovenaan bij de katrol. (dit was nodig omdat ik al een kooi had en niet de juiste dwarsbalk).

Kort samengevat; goede kwaliteit voor een goede prijs! Zeker een aanrader!
 
Heb +- 1 jaar geleden een kooi gekocht bij Powercage en ben op zich tevreden.

Alleen zijn de haltersteunen al behoorlijk verbogen en is de halter stang ook steeds verder aan het verbuigen.
Deze stang zou tot 250kg belastbaar zijn maar is dus met het gebruiken van max 160kg al erg verbogen.

Wat is jullie mening over de Body-Solid GLDA1 Leg Developer Attachment?

Voor zover ik altijd begrepen heb is die 250 kg gebaseerd op een bepaalde puntbelasting en betekent dit niet dat je er 250 kg mee kunt squatten, maar wel 250 kg mee zou kunnen benchen.
 
Voor zover ik altijd begrepen heb is die 250 kg gebaseerd op een bepaalde puntbelasting en betekent dit niet dat je er 250 kg mee kunt squatten, maar wel 250 kg mee zou kunnen benchen.

Klopt idd, staat ook uitleg van op site van Fitness Seller
 
Heb onlangs ook nog een latpull systeempje gekocht bij Henk. Vorig jaar had ik mn kooi al gekocht alleen destijds had ik ivm meer ruimte een aparte latpull. Heb dus nu het volgende systeem: [Link niet meer beschikbaar]

Ik ben er erg tevreden mee! Aangezien ik zelf geen ijzerboer of techneut ben heeft hij zelfs een goede oplossing gevonden voor het bevestigen van de dwarstraverse bovenaan bij de katrol. (dit was nodig omdat ik al een kooi had en niet de juiste dwarsbalk).

Kort samengevat; goede kwaliteit voor een goede prijs! Zeker een aanrader!

Zou je hier misschien een foto, of de tekening, van kunnen laten zien? Heb zelf namelijk ook al een kooi van Henk staan. Maar denk er over om ook een latpull systeem er voor aan te schaffen.
 
Zou je hier misschien een foto, of de tekening, van kunnen laten zien? Heb zelf namelijk ook al een kooi van Henk staan. Maar denk er over om ook een latpull systeem er voor aan te schaffen.

Ik had toch nog de technische tekening in mn mailbox staan:
[Link niet meer beschikbaar]
 
Iemand ervaring met de free rack steunen van powercage.nl?
 
Iemand ervaring met de free rack steunen van powercage.nl?

Helaas niet maar kan me niet anders voorstellen dan dat het sterk/degelijk spul moet zijn aangezien Henk gewoon kwaliteit maakt.:cool:
 
Net een free rack met spotters besteld bij Henk. Contact verliep super goed en snel. Denkt ook goed met je mee over wat mogelijk is. Tot nu tot nog prima dus!
 
Net een free rack met spotters besteld bij Henk. Contact verliep super goed en snel. Denkt ook goed met je mee over wat mogelijk is. Tot nu tot nog prima dus!

Volledig met eens, topkerel voor met samen te werken
 
Onlangs ook mijn eerste ervaring met Henk achter de rug en kan het alleen maar aanraden.

Mijn voornaamste item van mijn homegym is een barbarian multi rack met chin-up baar.
Normale chins/pullups liggen me niet echt o.w.v. een oude schouderblessure dus ging ik op zoek naar een monkey bar.

Uiteindelijk ben ik bij Henk uitgekomen met zijn monkey bar special. Deze heeft hij zonder meerkost aangepast aan de afmetingen die ik nodig had voor de multi rack.

Past perfect, is heel mooi afgewerkt (laswerk,lak,...) uit en werkt eens zo fijn als de originele.

Superservice gewoon :)

WP_20140211_001.jpg
 
ik post één dezer dagen ook nog een full review (ffe geen tijd voorlopig)
 
Heb een powerrack bij Henk gekocht.
En de service is heel erg goed.
Henk Reageerd snel op mail.denkt mee en ontwerpt.
De foto's op de site geven mischien een verkeerd beeld.
Ik heb g4 met Monolift heavy duty noodopvang en monkerbar speciaal.
In de monkerbar heb ik aan de onderzeide draaibare handvaten laten maken
Voor pull ups.
Latpulley werkt goed zwaar belastbaar.
Alles ziet er goed uit.
Hele fijne man om mee samen te werken.
 
hangt de lat pulley voldoende hoog?

zou tof zijn mochten er wat foto's volgen ;)
 
Pulley hangt hoog genoeg.

image.jpg
 
Selecteer ik 3 foto's plaatst die er 1.
Hier nog 1 van het totale plaatje

image.jpg
 
Ben ook heel erg tevreden
 
Back
Naar boven