AndroidHealthClinic

Powerlift training: Junioren gezocht!!

Je hoeft niet lopend hoor ;) Rotterdam - Nijmegen, uurtje rijden denk ik? Maar het is je eigen keuze natuurlijk en ik snap dat tentamens belangrijk zijn

ik dacht dat het deze zaterdag was.. faal. Ik heb volgende week tentamen.
Maar het is volgende week dus, haha. Als ik vrij kan krijgen ben ik aanwezig!

Een uurtje, waar hebben we het over. Er zijn zo veel mensen met kennis op zo'n dag, dat is het toch gewoon waard.

Heb geen interesse in powerlifting. Maar als ik tips kan krijgen over hoe ik beter gewichten van de grond af kan tillen, dan ben ik er zeker bij.

Heb geen interesse in powerlifting. Maar als ik tips kan krijgen over hoe ik beter gewichten van de grond af kan tillen, dan ben ik er zeker bij.

Is niet echt de bedoeling natuurlijk. Dat is moeite terwijl je er niks voor terug krijgt qua interesse in wedstrijdsport.

Is niet echt de bedoeling natuurlijk. Dat is moeite terwijl je er niks voor terug krijgt qua interesse in wedstrijdsport.

Ik neem wel de moeite om die afstand af te leggen om te leren. Mijn interesse ligt meer in bodybuilding wilde ik zeggen. Powerlifting is natuurlijk een mooie sport, maar niet echt mijn ding. Je krijgt mijn waardering voor het leren.

• Topic Starter Topic Starter
Ik neem wel de moeite om die afstand af te leggen om te leren. Mijn interesse ligt meer in bodybuilding wilde ik zeggen. Powerlifting is natuurlijk een mooie sport, maar niet echt mijn ding. Je krijgt mijn waardering voor het leren.

Dit is inderdaad niet echt de bedoeling, deze training is bedoeld om mensen aan te trekken voor de sport powerliften. Ik geef je graag wat tips maar buiten deze training om dan.

Ik hoop dat je hier begrip voor hebt

Grt Joost

Dit is inderdaad niet echt de bedoeling, deze training is bedoeld om mensen aan te trekken voor de sport powerliften. Ik geef je graag wat tips maar buiten deze training om dan.

Ik hoop dat je hier begrip voor hebt

Grt Joost

Ok, ik begrijp het:)

Hier wil ik ook bij zijn :).
Enige tips om hier met de trein te komen?

Dit lijkt mij ook wel heel interessant, zou hier ook wel naar toe willen.
Iemand die vanaf/via Tilburg reist?

De begin post is alleen een beetje onduidelijk, eerste alinea zegt zaterdag 21 december, en onder aan staat bij Datum: 22 december.

Edit: ik zie het al in de 3de post van het topic dat het de 21ste moet zijn.

Trein vanaf tilburg.. Met ov, dus korting voor reisgenootjes

Ik kom ook samen met mn trainingsmaat

• Topic Starter Topic Starter
Zou iedereen die wil komen even zijn naam en e mail adres naar mij in een prive bericht willen sturen?

Grt Joost

Done..

:sad: ik zou graag willen komen, maar het is te ver en ik moet werken

Terug
Naar boven