Fitness Seller

Aankondiging Kandidaten Holland's got powerliftingtalent gezocht!

Bloedworst is fackin lekkar gasten!!!!!

Hoi iedereen,

De volgende training is bekend.

Deze training is verplicht voor ekgangers en interlandgangers.
En voor de rest natuurlijk ook.

Hij is zaterdag 02-06-2012 van 11:00-14:00.

tot dan iedereen.

noohh waarom zaterdag :(

Hallo iedereen,

vergeet zaterdag niet zie jullie allemaal dan.

gr weak 01

Hallo junioren dames en heren,

Ik wil maar 1 ding zeggen, vond het een super gezellige en vooral goede training van jullie allemaal.
Ik wil Henk Keizer bedanken voor zijn input en tips we kunnen veel van hem leren.
Ook wil ik Wil Helsoot en en Ed Pietersma bedanken voor hun hulp, en Peter Doesburg voor het nemen van de fotos.

Maar ik dwaal af wat ik wilde zeggen.

Ik ben er trots op dat ik mijzelf coach kan noemen van zo een leuke, talentvolle en enthousiaste ploeg.

gr weak01

Hallo Iedereen,

De volgende twee junioren trainingen zijn bekend.

Deze zijn op zaterdag 30-06 van 10:00-13:00

En op zaterdag 14-07 van 11:00-14:00.

Voor de junioren die naar Engeland gaan ben je verplicht om aan minstens 1 van deze trainingen deel te nemen.

Allebei mag ook natuurlijk, en alle anderen ook zijn jullie van harte welkom.

Tot dan allemaal

gr Pjotr (weako1)

Dus de volgende keer gewoon niet laten zakken, als ze niet luistert
:p

is wel een idee, is ook wennen voor haar aan de gewichten maar gaat steeds beter. is eerste keer met sup cen plus banden dus op zich niet ontevreden.
Als je op filmpjes andere dingen ziet ook van de andere junioren tips zijn altijd welkom soms zie je zelf niet altijd alles.

is wel een idee, is ook wennen voor haar aan de gewichten maar gaat steeds beter. is eerste keer met sup cen plus banden dus op zich niet ontevreden.
Als je op filmpjes andere dingen ziet ook van de andere junioren tips zijn altijd welkom soms zie je zelf niet altijd alles.

:thumb:

je bent goed bezig. Wanneer is het interland NL - ENG?
Na de zomer zal ik eens naar Papendal komen.

Is er toevallig iemand die morgen via Zwolle, Amersfoort of Utrecht rijdt? Ik moet vanuit Groningen komen en tussen Zwolle en Deventer rijden geen treinen. Ergo ik kan 10 uur Papendal met geen mogelijkheid halen met het OV...

Out of curiosity: Wanneer vindt er weer een sessie plaats?

Halllo iedereen,

Volgende training is 08-september zaterdag van 10:00-14:00 verzamelen om half 10.

Tot dan allemaal mail volgt.

Hallo iedereen,

De volgende training is alweer bekend
Dit is op op zaterdag 06-10-2012 van 10:30-13:00

AUB aanwezig zijn om 10:15, dit is een week voor de open powerlifting dus doe je daar aan mee is het ene mooie generale opweken na 1ste beurten.
Of kom gewoon je eigen training doen.

Tot dan allemaal

vr gr Pjotr

Terug
Naar boven