Fitness Seller

Aankondiging Kandidaten Holland's got powerliftingtalent gezocht!

Hoi iedereen,

helaas gaat de training aankomende zaterdag niet daar ben al aan het plannen voor een volgende keer komt goed.

gr Pjotr

Hallo iedereen,

De eerst volgende juniorentraining is bekend.
Mooie gelegeheid om in shape te komen voor het NK raw.

Het is op zondag 18-11-2012 van 11:00-13:00 aanwezig 10:45
Eerste gewichten worden getild om 11:00 uur.

Hoop iedereen te zien

VR GRT Pjotr

mail is verstuurd heb je hem niet ontvangen laat even weten

Beste junioren/talenten,

We gaan weer beginnen met trainingen.

Er gaan dit jaar een paar dingen veranderen, en wil ook van jullie weten wat jullie zouden zien en welke wedstrijden jullie willen draaien.

Wel het is zondag 31 maart om 11:00-14:00 (hou er rekening mee dat we die nacht een uur minder slaap hebben) De klok gaat vooruit.

Om 11uur beginnen is 11uur onder de stang opwarmen dus op tijd aanwezig zijn.

Als er mensen zij die ook mee zouden willen trainen stuur een mail naar powerliftingtalent@hotmail.nl

Hoop jullie allemaal weer te zien.

vr gr Pjotr

Pjotr,

moet je eigenlijk wedstrijden draaien in Nederland of mag je als garagelifter en occasionele wedstrijdtoerist uit België ook eens langskomen? Je weet nooit dat ik nog handige techniektips van iemand krijg of een beter systeem voor periodisatie...

Pjotr,

moet je eigenlijk wedstrijden draaien in Nederland of mag je als garagelifter en occasionele wedstrijdtoerist uit België ook eens langskomen? Je weet nooit dat ik nog handige techniektips van iemand krijg of een beter systeem voor periodisatie...

ja hoor van mij mag je wel een keer langskomen

bedankt, zal zeker eens langskomen. Zal niet voor deze keer zijn, maar een weekendje Nederland is altijd wel tof.

Hallo iedereen.

De volgende junioren training is weer bekend.

Zaterdag 18 mei van 14:00-17;00

Is een week voor de junioren kampioenschap.

Mooi moment om de puntjes op de i te zetten.

tot dan

vr gr Pjotr

Terug
Naar boven