Fitness Seller

Aankondiging Kandidaten Holland's got powerliftingtalent gezocht!

Gefeliciteerd allemaal!

En wat houdt dat in, zo'n interland?

Team wedstrijd met van elk land 6 lifters. En dan gok ik de wilks van alle lifters per team opgeteld als teamresultaat.
Ben benieuwd wat dit groepje gaat presteren, verwacht er een hoop van!
En anders moeten ze verplicht een maand lang op gammon steak en bloedworst dieet.

Pjotr, gefeliciteerd! Goed bezig! Groet, Wim

Mooi man, dat je werk zich al begint uit te betalen in resultaten.
Doe je goed! :thumbup:

Gefeliciteerd allen :)

Team wedstrijd met van elk land 6 lifters. En dan gok ik de wilks van alle lifters per team opgeteld als teamresultaat.
Ben benieuwd wat dit groepje gaat presteren, verwacht er een hoop van!
En anders moeten ze verplicht een maand lang op gammon steak en bloedworst dieet.

:roflol: Ben ik blij dat ik geen junior meer ben !

klasse prestatie dames en heren!

Die zwarte shit wat er echt uit zag als opgedroogde stront. Het is maar goed dat je me bang genoeg maakte, anders had ik het nog opgegeten ook.

thanks anton maar ze doen het toch zelf

Tuurlijk, ze liften zelf en moeten er zelf in investeren. Maar dat ze in het begin al feedback kunnen krijgen van iemand van iemand zoals jij is echt super waardevol in een sport waar de faciliteiten en coaching bepaald niet op de hoek van elke straat te vinden zijn. Dat is niet vanzelfsprekend dat iemand daar zijn tijd in steekt. Vandaar: :thumbup: :)

Tuurlijk, ze liften zelf en moeten er zelf in investeren. Maar dat ze in het begin al feedback kunnen krijgen van iemand van iemand zoals jij is echt super waardevol in een sport waar de faciliteiten en coaching bepaald niet op de hoek van elke straat te vinden zijn. Dat is niet vanzelfsprekend dat iemand daar zijn tijd in steekt. Vandaar: :thumbup: :)

Nou nogmaals bedankt Anton thanks:D

Heeft wat weg van zon metalen sponsje wat onderin de wasbak zit zodat ie niet verstopt :roflol:

Bloedworst is heerlijk :-)
En Pjotr, jij steekt er wel vrije tijd in en ik spreek uit ervaring ;-) gewoon mooi man!

Terug
Naar boven