XXL Nutrition

powerlifting materiaal

lunch

Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
80kg
hellow
ik train nu ongeveer al 3.5j en wil me in 2009 voledig in de powerlifting storten nu zou ik graag wat materiaal aankopen bv deftige riem,straps,polsbanden en in de meeste winkels is dat genen vetten kwa kwaliteit of stevigheid weet iemand een winkel zijn in belgie die wel degelijk materiaal koopt
alvast bedankt

ja kan bij musclezone bestellen zit wel in nederland maar verzend wel naar belgie

hahaha grappige "winkels" voor powerliftinggear....nergens een deftige riem, kniebanden of polsbanden te vinden... Doe me dan toch maar Titan!

hahaha grappige "winkels" voor powerliftinggear....nergens een deftige riem, kniebanden of polsbanden te vinden... Doe me dan toch maar Titan!

misschien moet je toch eens leren lezen, want op choiceofchampions.de kan je het volledige gamma van Inzer en titan bestellen. alsook eleiko, texas powerbar en iron mind

ik neem je deze post niet kwalijk, deze is enkel te wijten aan de democratisering van de domheid

Ze hebben wel echt een k*twebsite

[Link niet meer beschikbaar]

waar kan je in nederland bench shirts kopen?alleen bij henk keizer??..wil der wel weer 1 hebben maar niet van i-net bestellen

U.S.A trade - Nieuwdreef in Merksem bij Rudi Simons (best eerst bellen want hij heeft ze niet altijd binnen)

Bij Martial Sports op de Noorderlaan in Antwerpen hebben ze meestal ook goei banden.

Terug
Naar boven