Fitness Seller

Strongman training in Aalst (BE)

Bezoekers in dit topic

Ik was al helemaal blij :roflol:
 
Even een kleine update.

De trainingen zullen waarschijnlijk terug hervatten in maart. Ze zullen niet meer doorgaan in Aalst, maar in Lebbeke in de gym van Orhan Bilican.
Dit houdt enkele voor- en nadelen in.

Nadelen:
- Komen trainen kost je evenveel als een normale training in de gym. Een beurtenkaart kost 50 euro voor 10 beurten.
- De ruimte zal iets beperkter zijn. Dat betekent dat met verschillende mensen samen trainen wat lastiger wordt.
- Heeft niets met de verhuis te maken, maar het materiaal zal beperkter zijn aangezien ik al het overbodige verkocht heb en dus nog vooral met de basis blijf zitten. Wat er nog is, zijn log, stones van 80kg tot 130kg, farmers, yoke, biervat, axle, duckwalk,...

Voordelen:
- Je betaalt voor de inkom in de gym, maar dat betekent natuurlijk ook dat je al het andere materiaal in de gym ook kan gebruiken. Dat bestaat oa uit 2 squat cages, 2 lifting platforms, professionele bench, veel gewichten, en natuurlijk de gebruikelijke machines en cardio apparatuur.
- Er loopt een wereldkampioen powerlifting rond die je squat, bench en deadlift kan corrigeren.
- Aangezien de ruimte beperkter is, en ik ook iets meer animo verwacht, zal het lastig zijn om iedereen tegelijk te laten trainen. Mijn idee is dat de training in dit geval de hele dag doorlopend zal zijn. Je gaat dus gewoon naar de gym wanneer het je het beste uitkomt, en begint aan de training. Ikzelf zal dan de hele dag aanwezig zijn.
- Enkele onderdelen zullen binnen kunnen gedaan worden, dus geen last van weersomstandigheden. De log bv ligt op dit moment al binnen en zal daar waarschijnlijk ook gewoon blijven.
- De trainingen zijn niet meer afhankelijk van mijn aanwezigheid. Als ik eens een dag niet kan wegens bv wedstrijd, is er nog steeds Orhan die je kan verder helpen.

Hiervan staat nog niets 100% vast, maar ik denk niet dat er veel aan dit plan zal veranderen. Ik hou jullie nog verder op de hoogte.
 
Laatst bewerkt:
De komende weken gaat het gaan gebeuren. Het koertje achter de gym gaat een laagje beton krijgen, en daarna wordt al het materiaal verhuisd. Momenteel liggen de log en axle al in de gym. Binnen enkele weken kunnen de trainingen dan hopelijk terug starten.
Het koertje is qua lengte zeker voldoende. Ik heb het nog niet nagemeten, maar ik gok op 20 tot 25 meter. Qua breedte is het iets minder. Voorraan genoeg om bv de yoke te zetten en daarnaast nog iemand stones te laten doen. Achteraan enkel nog breed genoeg voor die yoke met wat ruimte naast om de schijven erop te kunnen steken. Mits een beetje organisatie mag dit geen probleem zijn.
Het enige twijfelpunt is nog of de traktorbanden mee verhuisd worden of niet. Ikzelf vind het een beetje gevaarlijk aangezien het daar niet zo erg breed is en er voorraan ook glazen deuren enzo zijn.. Orhan lijkt er minder problemen in te zien, maar die heeft dan ook geen ervaring met tire flips en beseft misschien niet hoe makkelijk zo'n tire al eens uit de baan kan rollen.

Wat niet mee verhuisd gaat worden, zijn mijn 2 droogkasten, mijn wasmachine, en mijn groot watervat (dikke Berta). Deze mogen gratis opgehaald worden door wie ze wil. Laat maar even iets weten.

Meer info soon :)
 
Ik weet niet in welke mate alles wanneer in orde zal zijn, maar vanaf het weekend van 27 april begin ikzelf alleszins terug met mijn strongman trainingen, in Lebbeke dus.
De beton zal er tegen dan waarschijnlijk nog niet liggen, dus yoke en farmers gaan voorlopig lastig zijn. Misschien dat er wel een mogelijkheid is om die tijdelijk in de bokszaal te doen, mocht iemand dat echt willen.
De stenen gaan er tegen dan alleszins liggen. Heeft Orhan geen tijd om ze te verhuizen, dan ga ik ze in de loop van de week zelf wel ophalen. De yoke probeer ik er ook te krijgen (om de stenen over te gooien). De fat dumbbell is uiteraard ook geen probleem. Andere onderdelen zal ik zelf voorlopig niet nodig hebben, dus die zijn op aanvraag.

Dus: wie zin heeft om mee te trainen, laat maar iets weten. Info over de gym hier: www.humannaturesports.be of vraag het gewoon aan mij, niet alle info staat er op.
Zaterdag is de gym open van 10u tot 13u. Vervoer is mogelijk wel te regelen.
Andere onderdelen die ik tegen dan ook kan proberen verhuisd te krijgen:
- biervat
- sled (pallet)
- farmers

Log, axle, kettlebell en alle dingen die je in een goede powerlifting gym zou verwachten, zijn reeds aanwezig.

Eenmaal alles definitief in orde is, maak ik een nieuw topic aan.
 
Door omstandigheden is de verhuis wat anders gelopen dan voorzien.
Aanwezig momenteel:
- Log
- Axle
- Biervat
- Stones: 80kg en 90kg
- Farmers
- Yoke

Komen nog na:
- Fat db
- Sled
- Stones: 110kg en 130kg

Dit weekend eerste training op zondag (28 april) om 11u.

Er komen reeds 2 nieuwelingen meetrainen. Mocht nog iemand zin hebben om mee te spelen, laat iets weten!
Het beschikbare materiaal en de ondergrond zijn momenteel nog niet ideaal, maar dat gaat ons niet beletten een goeie training neer te zetten :)
 
Back
Naar boven