Als het een IPF approved belt is, voor op een IPF powerlifting wedstrijd, dan is een 13 mm ook toegestaan.
Ik weet niet wat de regels zijn bij non-IPF PL wedstrijden in het buitenland.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Meeste mensen dragen hun riem niet op het smalste punt van hun middel.
Nog even ter informatie voor de overige mensen die belts zoeken. Ik ben nu met deze site aan het mailen over uitlevering naar Nederland: http://www.innerstrengthproducts.ca.
Interessante link hoop dat je het allemaal gaat lukken. Helaas net strength shop belt gehaald, die wahlander is wel übernice !
66 canadese dollars verzendkosten. Dat is de 2e optie. Je hebt ook een mogelijkheid van 50 dollar, maar dan duurt het 1-3 maanden voor de belt er is.
Komt in totaal dus op 135 euro voor de belt + verzendkosten. Dat is nog steeds 15 euro goedkoper dan Duitsland en daar zit dan nog geen verzendkosten bij. Enige waar je dus kans op hebt is dat de douane gaan haten.
66 canadese dollars verzendkosten. Dat is de 2e optie. Je hebt ook een mogelijkheid van 50 dollar, maar dan duurt het 1-3 maanden voor de belt er is.
Komt in totaal dus op 135 euro voor de belt + verzendkosten. Dat is nog steeds 15 euro goedkoper dan Duitsland en daar zit dan nog geen verzendkosten bij. Enige waar je dus kans op hebt is dat de douane gaan haten.
Gewoon ook wristwraps of zo bijkopen en vragen als ze die op een afzonderlijke factuur zetten en enkel deze bij het pakket bijvoegen. Onder de 25 euro heb je NOOIT importkosten.Ik bestel regelmatig bij die chinese webwinkels en nog nooit last gehad van douane, volgens mij als je bestelbedrag niet al te hoog is en pakket niet al te groot glip je er doorheen.
.Ik bestel regelmatig bij die chinese webwinkels en nog nooit last gehad van douane, volgens mij als je bestelbedrag niet al te hoog is en pakket niet al te groot glip je er doorheen.
Gewoon ook wristwraps of zo bijkopen en vragen als ze die op een afzonderlijke factuur zetten en enkel deze bij het pakket bijvoegen. Onder de 25 euro heb je NOOIT importkosten.
Vanuit china heb je ook veel minder kans dan vanuit VS. Vorig jaar 500 euro importkosten moeten betalen terwijl ik dacht dat het klein genoeg was zodat ze het zouden overzien.
---------- Toegevoegd om 02:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:42 ----------
http://www.wahlanders.se/webbutik/katalog/product_info.php?products_id=79
160 euro voor die wahlander rechtstreeks uit Zweden. Ziet er wel f***ng goed uit!
Nice die Wahlanders belts. Denk dat hij het zich nog niet beklaagd heeft dat hij de IPF fee betaald heeft, zie haast dagelijks instagram foto's met nieuwe belts.
Ziet er nice uit. Wat kost zo'n belt? Jammer dat hij niet IPF approved is.