AndroidHealthClinic

Strongman training in Aalst (BE)

Bezoekers in dit topic

Nee, die laatste staan voorlopig op naam van Raf :p Op aanraden van Sanca welteverstaan :D
 
Jammer dat het zo moet gaan Johan. Je hart zit op de juiste plaats. Had gehoopt voor je dat Woopyland kon uitgroeien tot een groep vrienden net als SMTL of RPB. Maar evenwel een begrijpelijke keuze. Komt wel net te laat. had best wat willen meenemen toen ik er was.
 
Jammer Johan, je hebt zoveel energie erin gegooid en als het dan zo moeizaam gaat met de opkomst. Ik herken het wel.

Hoop je de komende jaren toch nog eens op een wedstrijd tegen te komen.
 
Jammer dat het zo moet gaan Johan. Je hart zit op de juiste plaats. Had gehoopt voor je dat Woopyland kon uitgroeien tot een groep vrienden net als SMTL of RPB. Maar evenwel een begrijpelijke keuze. Komt wel net te laat. had best wat willen meenemen toen ik er was.

I know. Ik was toen nog volop aan het twijfelen, dus wou nog geen overhaaste beslissingen maken en dingen verkopen waar ik later spijt zou van krijgen.

Jammer Johan, je hebt zoveel energie erin gegooid en als het dan zo moeizaam gaat met de opkomst. Ik herken het wel.

Hoop je de komende jaren toch nog eens op een wedstrijd tegen te komen.

Strongman blijft gewoon leuk natuurlijk, en al het basis materiaal hou ik gewoon. Dus als het eens goed uitkomt, zit die kans er altijd in :)
 
hallo Johan,

Mag ik dan achter men farmers komen die ik in bruikleen heb gegeven;)
veel succes met de nieuwe doelen
 
Uiteraard :)
De komende weken ga ik 2 of 3 keer naar de zee moeten. Eventueel maak ik dan een kleine omweg en kom ik ze zelf brengen. Ik laat je dan iets weten wanneer dat zal zijn.
 
En degene die strongman willen blijven trainen, krachtteam kempen blijft bestaan en groeit! Ook naar gijs gericht, altijd welkom!

PS: geen topic hijack, gewoon louter informatief
 
En degene die strongman willen blijven trainen, krachtteam kempen blijft bestaan en groeit! Ook naar gijs gericht, altijd welkom!

PS: geen topic hijack, gewoon louter informatief

maak lekker een eigen topic



:trollface:
 
maak lekker een eigen topic



:trollface:

whoosh.gif
 
Goeie info wel natuurlijk :) Een topic aanmaken is sowieso een goed idee, dan vinden wat meer mensen het :)
 
De farmers zijn ook gereserveerd. Blijft enkel het truck pull harnas over, en de 30mm schijven voorlopig.
 
@Truckpullharnas:

Is er een manier hoe dat in Leuven zou kunnen geraken, ooit (via via)? :p

Ben anders wel geïnteresseerd voor zware sled pulls :cool:
 
Ik kan het volgend weekend (niet dit weekend dus) aan Pieter meegeven als ik hem zie op het BK powerliften, en hij kan het dan achterlaten in IG ofzo.
 
Fuark, ik heb al spijt dat ik het harnas niet erbij heb genomen :mad:
 
Daar kom je nu mee af, ik heb het vanmiddag nog aan Mario getoond :p

Maar dat kan ik zelf misschien nog wel gebruiken.

Er is dus sinds vandaag een hele hoop materiaal weg.

Wat nog overblijft:

- 30mm schijven
- groot watervat
- 370kg traktorband

Ik heb ook nog 2 droogkasten, 1 wasmachine en 1 afwasmachine in de aanbieding, voor laadraces enzo. Gratis mee te nemen. Konden er bij Mario helaas niet meer bij in de truck :)
 
Ja, ik zei het nog tegen Mario toen die met de camion thuis stond :P

Stuur me maar een pm moest er nog iets te koop komen ;)
 
Denk niet dat er verder nog iets te koop komt :)
 
Mijn 140kg mag je kopen voor maar 50 euro! Graag vooraf te betalen, en dan mag je hem komen zoeken. Als je hem niet vindt, geen geld terug :D
 
Back
Naar boven