Fitness Seller

Welke powerlifting riem gebruiken jullie?

Bezoekers in dit topic

Voor de geïnteresseerden: Ik heb de prijs in SEK gevraagd en het dan omgezet in euro en dan dat bedrag in euro overgeschreven zodat er geen extra kosten worden aangerekend. Prijs met engraveren en opsturen was 207,00€. Duur, maar je krijgt kwaliteit en een uniek stuk.
Gisteren voor de eerste maal mee gedeadlift. Opwarming zonder belt en werksets (allemaal singles) afwisselend gedaan om het verschil te voelen.
Heb voordien slechts 2 maal met een belt gelift, dus het was zo goed als nieuw voor mij.

Toen hij toekwam was de riem echt zeer stroef, heb hem ingepakt in folie en bruin papier en er dan met een auto van 2 ton enkele malen over gereden en het was al een stuk beter. Dan de hele avond voor de tv op en afrollen. Nog steeds is hij een stuk stijver dan de 2 riemen die ik al eens getest had.

Voor het deadliften zelf voelde ik dat er meer spanning zat bij de setup en het gewicht hierdoor beter van de grond ging. Lockout voelde helemaal niet anders aan. Heb niet het gevoel dat een riem kan helpen eenmaal het gewicht 2/3 omhoog is. Op het einde voelde ik wel dat de riem aan de kanten in mijn obliques duwde waardoor deze wat geïrriteerd waren voor het komende uur. Mijn middel moet dus gewoon verdikken...
 
Zit er ook aan te denken die van Wahlanders te bestellen, welke kleur heb jij hem gekocht Henri? En gewoon je naam in laten graveren? Weet zelf niet of ik wel iets in wil laten graveren.
 
Zit er ook aan te denken die van Wahlanders te bestellen, welke kleur heb jij hem gekocht Henri? En gewoon je naam in laten graveren? Weet zelf niet of ik wel iets in wil laten graveren.

Rood, met gravering "DO MORE" en m'n naam inderdaad zodat hij niet interessant is om te stelen.
Het is niet echt graveren, maar eerder stampen. Beter imo. Ziet er wel allemaal zeer fancy uit: Rood met blauwe stikking (dat trouwens gewoon fantasie is, de riem is gelijmd en niet gestikt) en dan nog gouden letters. Zal volgende week eens een foto nemen.
 
Rood, met gravering "DO MORE" en m'n naam inderdaad zodat hij niet interessant is om te stelen.
Het is niet echt graveren, maar eerder stampen. Beter imo. Ziet er wel allemaal zeer fancy uit: Rood met blauwe stikking (dat trouwens gewoon fantasie is, de riem is gelijmd en niet gestikt) en dan nog gouden letters. Zal volgende week eens een foto nemen.

Ik heb een foto gevonden op Instagram ervan :D
http://instagram.com/p/57uI45o-Um/

Wel mooie kleur dat rood. Zat zelf te denken om gek te doen en roze te nemen :lol:
 
Back
Naar boven