XXL Nutrition

Pre Workout nachtje laten staan

Bezoekers in dit topic

ricafit

Cool Novice
Lid geworden
6 jan 2015
Berichten
129
Waardering
132
Lengte
1m79
Massa
79kg
Vetpercentage
10%
Je kent het wel, je Pre Workout is klaar en je bent onderweg na de gym, er komt vervolgens iets tussendoor (ja precies op dat moment) Is het handig om deze alsnog de volgende ochtend in te nemen/te gebruiken?
 
Tja, proeven of het nog goed smaakt denk ik, anders wegkiepen.
Ik laat hier vaker een blikje monster open staan om smorgens verder te drinken (is nu wel niet echte een PWO maar er zit ook cafeïne in)
 
Afgesloten koel wegzetten en volgende dag proberen.

Creatine wordt wel afgebroken als je t langer bewaart in water. Geloof half time van 12 uur.
Maar misschien weet Galen dit.
 
Afgesloten koel wegzetten en volgende dag proberen.

Creatine wordt wel afgebroken als je t langer bewaart in water. Geloof half time van 12 uur.
Maar misschien weet Galen dit.
Is afhankelijk van de pH-waarde, maar bij een neutrale pH is het circa een maand. Dus dat is geen enkel probleem. Cafeïne, wat in de meeste zit, blijft ook lang goed. Of je het morgenochtend zou nemen zou ik laten afhangen van hoe het ruikt/de smaak.
 
Bedankt voor de reacties, was niet zo ''lekker'' als normaal maar toch maar achterover gekiept :)
 
Je kent het wel, je Pre Workout is klaar en je bent onderweg na de gym, er komt vervolgens iets tussendoor (ja precies op dat moment) Is het handig om deze alsnog de volgende ochtend in te nemen/te gebruiken?
 
Waarom zou je het bewaren? Het is niet alsof je een hele pot weg moet gooien.
 
Ook wel eens voorgekomen maar gewoon lekker wegpleuren, dan maar een scoopje minder toch
 
Wel als je ze uit Duitsland besteld, elke scoop is heilig.. :haha:
 
Back
Naar boven