Fitness Seller

Pre-workout power pill - Body & Fit Sports Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Pre-workout Power Pill - Body & Fit Sportsnutrition

    Extreem krachtige energie capsule!

    Pre-workout Power Pill geeft je een krachtige energieboost en vermoeidheid verdwijnt. Daarnaast merk je meer focus, concentratie en een zeer prettig gevoel. Een weldadig gevoel, bijna een gevoel van euforie. De capsule die je precies geeft wat je wilt! Heerlijke krachtige energie, je bent scherper en merkt een fantastisch feel good gevoel. Als klap op de vuurpijl zal de Pre-workout Power Pill ook je vetverbranding verbeteren.

    Neem de Pre-workout Power Pill voor het sporten of op elk moment dat je prettige, krachtige en langdurige energie wilt voelen en je zult nooit meer anders willen...

    De voordelen van de Pre-workout Power Pill:

    -Fantastische en urenlange energie
    -Geeft je een zeer prettig gevoel (feel good!)
    -Mentale focus, concentratie en alertheid
    -Versterkt zelfs de vetverbranding
    -Vermoeidheid verdwijnt snel
    -Meer weerstand tegen inspaning en stress

    Geranium extact (1,3 dimethylamylamine)- is het ingrdient dat zorgt voor het zeer prettige bijna euforische gevoel. Daarnaast voel je fantastische energie die echt urenlang aanhoudt.
    Geranium extact is het meest krachtige wat er is!

    Caffeine - voor vitaliteit en als fatburner. Caffeine verhoogt het energieverbruik en zorgt dat in het lichaam opgeslagen vetten sneller in de bloedbaan komen. Daarnaast kan caffeine je een lekker en fit gevoel geven. Caffeine zorgt dat je je fitter en scherper voelt, je hebt meer energie tijdens het sporten.

    Vinpocetine - staat er om bekent dat het onze concentratie, focus en alertheid enorm kan verhogen. Maar dat is nog niet alles, Vinpocetine heeft ook de eigenschap dat het de ATP spiegels en het energie niveau van je lichaam drastisch kan verhogen. Tevens is vinpocetine een fosfadiesterase remmer wat inhoudt, dat het de opbouw van cAMP in de spiercellen ondersteunt. cAMP zorgt voor een verhoogde vetafbraak! Er zijn ook aanwijzingen dat Vipocetine de weerstand tegen (trainings) stress versterkt.

    Schizandra - De bessen van de Schizandra plant hebben een positief effect op het lichaam als "adaptogeen". Dit houdt in dat Schizandra je helpt je beter te weren tegen vermoeidheid en stress. De Schizandra-plant helpt het lichaam ook om een beter gebruik te maken van de aanwezige zuurstof. Schizandra bevat van nature zowel vitamine C als vitamine E en heeft een weldadig effect.


    Neem de Pre-workout Power Pill voor de training of gewoon wanneer je het nodig hebt..

    Aanbevolen gebruik Pre-workout Power Pill:
    Neem 1-2 capsule(s) 30 minuten voor het sporten.
    Begin altijd met 1 capsule. Neem nooit meer als 2 capsules per 24 uur.

    Aanbevolen dosering niet overschrijden.

    Je hebt afgesproken om een avondje stappen maar je voelt je moe?
    Nog een lange werkdag voor de boeg?

    Je kunt de Pre-workout Power Pill nemen op elk moment dat je energie nodig hebt!

    De Pre-workout Power Pill is behoorlijk krachtig gedoseerd dus neem in het begin nooit meer als 1 capsule.

    Let op;
    Combineer de Pre-workout Power Pill niet met pre-workout producten die stimulanten bevatten.
    Bijvoorbeeld; No Xplode, Crack, Superpump 250, Jack3D ect.

    Samenstelling per capsule
    100mg caffeine
    20mg geranium extact
    (1,3 dimethylamylamine)
    2,5 mg vinpocetine
    1 mg schizandra
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? kleine week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? kleine capsules, slikken makkelijk weg
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl/
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis samples, goeie service
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 14,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, zie verder

Mijn review:
Goed product! Niet te hoog gedoseerd zodat je zelf kan kiezen of je een goede boost wil (en erna nog kunnen slapen of normaal doen) of een ultraboost wil :cool:
goede service van bodyenfitshop! normaal ben ik weigerachtig tov webshops maar na enkele mailtjes met vragen was ik overtuigd, ook de gratis verzending is een pluspunt (product kost maar 14,90 dus had ik niet verwacht) en eveneens zaten er samples bij mijn pakje, wat ook leuk is meegenomen!

over het product zelf, het doet wat het moet doen :)
verhoogde focus, prettig gevoel en krachtige energieboost
alles wat ik zocht :cool:
als ik moe ben, geeft het mij toch die extra motivatie om hard te trainen :cool:

goed product voor goede prijs en doet wat het zegt dus daarom: 10/10

image.php.jpg
 
Vorige week toch maar een potje besteld, kon de prijs niet weerstaan..

Gisteren voor mijn workout even snel 2 pilletjes genomen.
Duidelijk merkbaar meer energie, en ook wel wat meer focus.

Voor die prijs is het een zeer goede boost in de rug! Geeft je net dat beetje extra. :)
 
Ook maar eens besteld.. ben benieuwd of het wat doet ;) Body & Fitshop lees mijn reactie a.u.b. die ik bij mijn bestelling heb vermeld ;) Alvast bedankt!
 
Ben benieuwd of je veel verschilt merkt op andere tijdstippen/doseringen. Houd ons op de hoogte en bedankt! :)
-Leon

Vandaag ietsjes later ingenomen. Ook weer na de middagmaaltijd, niet nuchter dus.
Merkte iets meer, in de vorm van de reuk en smaak van de poeders die erin zitten. Typische lucht.
Of ik nu meer energie kreeg durf ik niet te zeggen. Geen extra focus iig.
Ga donderdagochtend weer. En dan vooral bij het squatrek. Zal dus snel daarna een reactie plaatsen.
 
dus als ik het goed begrijp zijn deze pillen optimaal voor cardio ?
(ik moet vaak lopen en soms ook als test dus op punten)
dus in principe zou ik met deze pillen sneller moeten zijn en meer uithoudingvermogen krijgen? :)
 
dus als ik het goed begrijp zijn deze pillen optimaal voor cardio ?
(ik moet vaak lopen en soms ook als test dus op punten)
dus in principe zou ik met deze pillen sneller moeten zijn en meer uithoudingvermogen krijgen? :)

Duursport, vechtsport, krachtsport.. Het kan allemaal! Het geeft een gecontroleerde en fijne energieboost. :) Dus ook perfect voor cardio inderdaad!

-Leon
 
Vandaag rond 09:00 2 pillen ingenomen. En om 09:30 gestart met mijn krachttraining.
Merkte niet veel verschil. Heb wel meer energie. Maar geen focus of tintelingen.
Kan dus ook zijn dat ik daar gewoon iet op reageer.

Zal morgen 3 pillen nemen ipv 2 en op het zelfde tijdstip innemen.
Tot morgen dus.
 
Ok, laat het ons weten! Dank je wel! :)

-Leon
 
Vanmorgen 3 pillen genomen. Energie voelde goed. Wilde wel een uur op de crosstrainer. En dan te bedenken dat ik dat ding haat. Niet een klein beetje hoor.
Ga dit zeker gebruiken als ik 16km of langer ga lopen.

Maar die focus heb ik niet. En ook geen crash.
Al met al een energiebooster die zijn werk doet.
Doe maar een sterretje of 11.
 
Kan je de inhoud van 1 pil ook gewoon oplossen in water?
Heb moeite met doorslikken van de pillen;)
 
Vanmorgen 3 pillen genomen. Energie voelde goed. Wilde wel een uur op de crosstrainer. En dan te bedenken dat ik dat ding haat. Niet een klein beetje hoor.
Ga dit zeker gebruiken als ik 16km of langer ga lopen.

Maar die focus heb ik niet. En ook geen crash.
Al met al een energiebooster die zijn werk doet.
Doe maar een sterretje of 11.

Bedankt voor je review! :thumbs:

Kan je de inhoud van 1 pil ook gewoon oplossen in water?
Heb moeite met doorslikken van de pillen;)

Ja hoor, is geen probleem. :)

-Leon
 
Ik heb vandaag getraind en 3 pillen genomen rond 09:00 om 09:15 een boterham met tonijn en om 09:30 gestart met mijn training.

Super gevoel, super energie en helemaal happy. Komt het door het pilletje of is er iets anders aan de hand.
Ik denk het pilletje. Mijn ervaring is dan ook.
Uitproberen wat voor jou het juiste aantal is en vooral het tijdstip en voor, tijdens of na de voeding bepalen.

Ik ben er wel uit. Topproduct.

Vraagje. moet je met dit middel een pauze inlassen en wanneer en hoelang dan?
 
Ik heb vandaag getraind en 3 pillen genomen rond 09:00 om 09:15 een boterham met tonijn en om 09:30 gestart met mijn training.

Super gevoel, super energie en helemaal happy. Komt het door het pilletje of is er iets anders aan de hand.
Ik denk het pilletje. Mijn ervaring is dan ook.
Uitproberen wat voor jou het juiste aantal is en vooral het tijdstip en voor, tijdens of na de voeding bepalen.

Ik ben er wel uit. Topproduct.

Vraagje. moet je met dit middel een pauze inlassen en wanneer en hoelang dan?

Ik raad eigenlijk altijd aan om een product 6-8 weken te gebruiken en 2 weken rust. Dat is meer om de gewenning te voorkomen. :)

-Leon
 
Kan je ook tijdens je training 30 min voor je cardio gaat doen een pil nemen? of heeft dat geen zin
 
Jawel, dat kan ook, maar dan heb je wel kans dat je daarna nog wat energie over hebt. :)

-Leon
 
Ik had deze pre workout pil ook enkele keren geprobeerd. Wel steeds maar 1 pil genomen en buiten een klein beetje meer energie deed het niet zo veel. Daarom heb ik noxipro besteld en deze doet goed zijn werk. Maar blijkbaar had ik gewoon ook 2-3 pillen moeten nemen. Dit kan ik misschien nog doen ter afwisseling van de noxipro? Of valt deze pre workout pil ook te combineren met noxipro?
 
Ik had deze pre workout pil ook enkele keren geprobeerd. Wel steeds maar 1 pil genomen en buiten een klein beetje meer energie deed het niet zo veel. Daarom heb ik noxipro besteld en deze doet goed zijn werk. Maar blijkbaar had ik gewoon ook 2-3 pillen moeten nemen. Dit kan ik misschien nog doen ter afwisseling van de noxipro? Of valt deze pre workout pil ook te combineren met noxipro?

Je kunt het heel goed afwisselen.:) Niet tegelijk nemen dat is echt teveel.:cool:
 
Ja hoor, is geen probleem. :)

-Leon


Welke smaak is het dan als je het oplost? Of zou je het met siroop moeten nemen ofzo ietsdergelijks.
Zou 1 opgeloste pil gelijkwaardig zijn aan 1schepje noxi of 1schepje PWP van jullie in die pot?
 
Welke smaak is het dan als je het oplost? Of zou je het met siroop moeten nemen ofzo ietsdergelijks.
Zou 1 opgeloste pil gelijkwaardig zijn aan 1schepje noxi of 1schepje PWP van jullie in die pot?

2 pillen is qua stimulanten gelijk aan 1 scoop Noxipro of Pre-Workout Power. Deze bevatten beide natuurlijk nog wel andere werkzame ingredienten maar als het om de energie gaat dan kun je het aardig vergeljiken, denk ik. De smaak is echt vies. :D Beetje siroop kan de smaak iets..
 
is de pre-workout pill een goed alternatief voor Noxipro? wat zijn de grootste verschillen?

ik heb noxipro 2x gebruikt maar hier kreeg ik een enorme crash van, en ik vond het speed derde beentje ook geen fijne bijwerking :rolleyes:
 
is de pre-workout pill een goed alternatief voor Noxipro? wat zijn de grootste verschillen?

ik heb noxipro 2x gebruikt maar hier kreeg ik een enorme crash van, en ik vond het speed derde beentje ook geen fijne bijwerking :rolleyes:

PreWorkout Power Pill geeft geen crash. De energie is een stuk rustiger en gecontroleerder. :)

-Leon
 
Back
Naar boven