Fitness Seller

Pre-Workouts combineren.

dJerune

Novice
Waardering
1
Lengte
1m85
Massa
90kg
Vetpercentage
21%
Beste leden,

Ik heb bij B&F Swollen aangeschaft omdat deze in de aanbieding was en omdat ik van veel mensen positieve verhalen over Swollen heb gehoord.

Nu heb ik nog 2 bussen no-xplode staan en nu komen er dus 2 bussen Swollen bij, zou het mogelijk/verstandig zijn om deze 2 in combinatie te proberen? Normaal neem ik namelijk 2 scheppen no-xplode, wellicht proberen met 1 schep no-xplode en 1 schep swollen?

Iemand ervaring hiermee?

Waarom zou je dat willen? Als je beide toch hebt staan, kan je ze beter afwisselend gebruiken..

Ik ben wel benieuwd. Als jij het nou alvast even probeert? :) Gok dat er weinig mensen met een dergelijke ervaring zijn.

Ik gooi af en toe wat anders door mijn pre-wo, maar geen 2 pre-wo's bij elkaar.

• Topic Starter Topic Starter
Waarom zou je dat willen? Als je beide toch hebt staan, kan je ze beter afwisselend gebruiken..

Bedoel je afwisselend als in elke training een ander? Of als in ene bus leeg dan de ander?

Daarnaast zit ik nog met een vraag, verstandig om naast no-xplode of swollen nog wat anders toe te voegen als ik BCAA?

Ik heb eigenlijk altijd getraind zonder pre-workouts maar nu ik 45 uur per week werk moet ik mezelf soms wel eens dwingen om naar de sportschool te gaan. Eten en dergelijke gaat super maar na een dag hard werken heb ik soms "moeite" om te gaan. Dus ik heb echt 0.0 ervaring op het gebied van pre-workouts.

Ik gooi af en toe wat anders door mijn pre-wo, maar geen 2 pre-wo's bij elkaar.

Mag ik vragen wat?

Gewoon paar dagen Swollen dan weer paar dagen NO ;) Heerlijk toch dat je de luxe heb dat je kan afwisselen!

• Topic Starter Topic Starter
Gewoon paar dagen Swollen dan weer paar dagen NO ;) Heerlijk toch dat je de luxe heb dat je kan afwisselen!

Oké bedankt man! Dat ga ik eens proberen, ik weet niet of je een tijdje ook aan pre-workouts gaat wennen (lijkt mij wel) maar ik denk dat ik dat dan nu redelijk uitstel, niet?

Oké bedankt man! Dat ga ik eens proberen, ik weet niet of je een tijdje ook aan pre-workouts gaat wennen (lijkt mij wel) maar ik denk dat ik dat dan nu redelijk uitstel, niet?

Zeker! Als deze 2 potjes opzijn ben je wel weer even verder ;)

Stefanovich was me voor, maar dat bedoelde ik dus inderdaad :D

In No-Xplode zit volgens mij wel best veel cafeïne per scoop. In Swollen zit geranium extract, de exacte hoeveelheid cafeïne geen idee. In Swollen zitten meer ingredienten die voor een pomp zorgen. Wat je wel zelf kan toevoegen aan een pre-workout is extra agmatine of citrulline, maar dat is niet noodzakelijk denk ik.

V: Kan ik Swollen gebruiken in combinatie met andere Pre-workout supplementen?
A: Nee, Swollen is een compleet pre-workout supplement en dient niet gebruikt te worden in combinatie met andere pre-workout supplementen.
Dit staat op de site van B&F, dus ik zou het NIET doen zoals wordt aangeraden.

Stefanovich was me voor, maar dat bedoelde ik dus inderdaad :D

In No-Xplode zit volgens mij wel best veel cafeïne per scoop. In Swollen zit geranium extract, de exacte hoeveelheid cafeïne geen idee. In Swollen zitten meer ingredienten die voor een pomp zorgen. Wat je wel zelf kan toevoegen aan een pre-workout is extra agmatine of citrulline, maar dat is niet noodzakelijk denk ik.

Dit staat op de site van B&F, dus ik zou het NIET doen zoals wordt aangeraden.

Scherp ;)

Afwisselen, zodat je niet zo snel tolerantie opbouwt. Als je 2 PWO's combineert dan bouw je voor beide PWO's tegelijk tolerantie op. Zonde.

Terug
Naar boven