XXL Nutrition

precies 1 jaar progressie! van 184 kilo naar 112 kg gegaan(update 6-aug))

respect egt nice

wat een super progressie! heel knap wat je hebt bereikt tot nu toe!!

Zeer goede progressie, heb je een eindgewicht tot waar je wilt afvallen? Met jouw lengte zou ik niet onder de 100 gaan.

Succes met de verdere doelen!

superknap gedaan hoor. Terecht dat je trots bent op het resultaat! En inderdaad, die armen; nice!
Hopen dat je buik nog ietsjes strakker trekt of is het toeval dat je je shirt er nog voor houdt?

Wat een verschil zeg! Respect

Very nice! Respect :thumb:

Well done! Keep up the good work! :)

ZWAAAARR veel respect !

ben nu ook bezig met dieten ,
4 maanden tijd , van 78kg naar 66 !!

MAAR DIT !!??
echt chapeau !!
Keep on going !!

geweldige prestatie!

precies 1 jaar progressie! van 184 kilo naar 116/117 kg gegaan!

Complimenten! Ga zo door en volhouden he!!

Even voor de duidelijkheid.

Dit is een 3 jaar progressie? Of zat je de twee jaar daarvoor voor je lol op dit forum?

• Topic Starter Topic Starter
hartstikke bedankt allemaal!

geweldige prestatie Wat meten die huge armen van je?

ik zit nu op 42.3/42.5 cm gekeken met een orbitape van b&f

superknap gedaan hoor. Terecht dat je trots bent op het resultaat! En inderdaad, die armen; nice!
Hopen dat je buik nog ietsjes strakker trekt of is het toeval dat je je shirt er nog voor houdt?

het is zeker niet toeval dat ik mijn t shirts ervoor heb. het is niet meer dan logisch om loshangend vel te hebben op mijn buik, maar gelukkig heb ik er op andere plekken geen last van en ik ben al bezig voor een buikwandcorrectie!

en om eerlijk te zijn ik kijk niet meer op de weegschaal.. want uiteindelijk is dat ding niet betrouwbaar in mijn ogen.. een spiegel is vele malen beter, want alleen dan kun je precies zien waar je niet tevreden mee bent en waaraan je moet werken. en het gewicht boeit me niet als ik maar een mooi figuur heb en gezond ben.

---------- Toegevoegd om 00:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:05 ----------

en een heel klein beetje onder mijn borst, maar daar ben ik niet bang voor. dat gaat goedkomen mede nog meer afvallen en strakjes flink spiermassa opbouwen :)

netjes vent, ziekelijk gedaan

• Topic Starter Topic Starter
Even voor de duidelijkheid.

Dit is een 3 jaar progressie? Of zat je de twee jaar daarvoor voor je lol op dit forum?

ik had allang een account, omdat ik toen ook ieders keer wilde beginnen met bodybuilding en er na 1 maand al mee kapte.

dit is een jaar progressie :), maar ben wel al in Februari 2013 begonnen met afvallen en in Maart gestopt met roken en ben toen begonnen met sporten in April

---------- Toegevoegd om 16:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:43 ----------

zou iemand mijn vetpercentage kunnen schatten? dan weet ik ongeveer waar ik ben :)

Super :eek::bow2:.

Top man, echt een gigantische vooruitgang!

Respect is hier wel op z'n plaats!
Een hele nette prestatie!!
De kunst is om je hoofd weer boven water te krijgen en dat is jou zonder meer kei en kei goed geluk!
Keep up the good work.

godsamme, gruwelijk man.

Respect!

Terug
Naar boven