MuscleMeat

Prejudging pics

branch staat er knalhard bij, jay zn middel in ontploft

dus heath pakt de titel :D

Jay verliest altijd wel wat vocht op de zaterdag. Zal hij wel nodig hebben om zijn 4e titel te pakken.

Nu pas zie je hoever Roelly verschilt van alle toppers.
Eens hij op dat podium staat zie je pas hoe die rondingen, die grotere benen, etc niet tot zijn recht komen. Zal toch nog een tijd duren vooraleer die grote ogen werpt denk ik.

Jay Cutler, Phill Heath, Dexter en Branch, hier gaat het om!
En trouwens, wat een k*tfoto's ook!

Nou als je het over zijn middel hebt moet je nummer 21 eens zien! Dat ziet er helemaal niet uit. Valt best wel mee met de middel vna Jay het is gewoon 1 blok met spieren. Ik denk dat Phil in de top 3 komt Branch moet hij zeker kunnen verslaan op de rug als je kijkt naar de bouble back pose

Pffft Jay ontgoocheld mij, khad er zo'n goed gevoel over, dat Jay nog sterker zou terugkomen dan vorig jaar. Maar ik vrees dat de sandow dit jaar niet voor Jay zal zijn. Maar je weet nooit hé, winnaars van vorige jaren hebben meestal dat stapj voor bij de jury.

Kdenk dat het nog spannend wordt tijdens de finals.

Jammer voor Kai. Hij is totaal off.

heath maakte dezelfde indruk als hij opkwam als jay vorig jaar!

phil,wolf,toney,branch en dexter staan er allemaal met hun beste shape ooit bij,
jay is iets off, maar misschien is dit zelfs genoeg voor de sandow in te slepen

branch staat gewoon beter dan Jay - vergelijk hun middel eens...jay laat daar veel op liggen dit jaar. vorig jaar had hij z'n middel beter in balans met de rest.

Kai valt gewoon ontzettend tegen. Zelfde geldt voor Roelly. Nu kan het excuus wel gemaakt worden dat hij nu eens met de echte grote jongens on stage staat, maar z'n conditionering is gewoon niet goed - veel te soft. Hopelijk trekt hij het bij en staat hij er morgenochtend wel kneiterhard!

phil of branch mogen de sandow hebben :D

edit: Wolf kan ook nog wel wat teweeg brengen bij de Finals!

Cutler staat er goed bij en slaagt er zoals altijd in om als enige zonder lelijke belly te posen. Zijn enige minpunt is iets waar hij zelf niets aan kan doen: iets te brede midsectie/heupen.

Van Kai had ik echt meer verwacht. Nu is het size voor conditioning. Roellie kan idd nog niet mee komen met de rest maargoed jongens dit is zijn eerste olympia. Branch knoeperthard en phil ziet er zeker groot en droog uit.

Zijn er geen fotos waar roelly naast deze mannen staat?

Zijn er geen fotos waar roelly naast deze mannen staat?

op die link die hier voorbij kwam, roelly verdwijnt gewoon in de massa die de anderen brengen, en dan heb ik het niet over de top 6 ;). conditie is niet slecht, maar niet zoals op de NYpro.

als phil zo blijft, wil ik hem echt zien winning, jay is groot, maar hij is gewoon zo blokkig en iets off, in tegenstelling tot phil met zijn mooie ronde spierbuiken en volheid.

phill heath en branch vind ik er het best bij staan, rockel mag zeker een top 6 krijgen ook

Jammer had roelly beter verwacht :(

Cutler staat er goed bij en slaagt er zoals altijd in om als enige zonder lelijke belly te posen. Zijn enige minpunt is iets waar hij zelf niets aan kan doen: iets te brede midsectie/heupen.

Hij staat er geweldig bij als je het mij vraagt. Zeer close met de shap van vorig jaar;)

http://clips.team-andro.com/watch/60af39ea7eb69c356895/mr.olympia-2010-jay-cutler-prejudging

op die link die hier voorbij kwam, roelly verdwijnt gewoon in de massa die de anderen brengen, en dan heb ik het niet over de top 6 ;). conditie is niet slecht, maar niet zoals op de NYpro.

Klopt maar dat zou niet zo zijn wanneer hij was gebleven (conditie) zoals hij de laatste 2 dagen was helaas. Er is iets goed mis gegaan zeg, ongelooflijk zuur. Hierdoor oog je meteen 2 keer zo klein, ik kan het weten heb het helaas ook mee gemaakt:(

Roelly heeft te vroeg gepiekt, begin deze week al denk ik, Roelly stond toen al helemaal droog en Jay bv was nog een en al vocht, kwestie van timing...?

Say what ??? Zijn er sowieso al 3 die een betere midsection hebben en misschien wel meer. Dan heb ik het over Phil, Tony en Dexter.

Terug
Naar boven