- Waardering
- 426
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 100kg
en branchSay whatZijn er sowieso al 3 die een betere midsection hebben en misschien wel meer. Dan heb ik het over Phil, Tony en Dexter.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en branchSay whatZijn er sowieso al 3 die een betere midsection hebben en misschien wel meer. Dan heb ik het over Phil, Tony en Dexter.
nr. 18 ziet er het beste uit vind ik. Is dat Heath?![]()
Dan kijk je niet goed. De rest heeft een bolle belly, die van Cutler is altijd zo plat als een wasbord.Say whatZijn er sowieso al 3 die een betere midsection hebben en misschien wel meer. Dan heb ik het over Phil, Tony en Dexter.
25Ik hoop dat Roelly nog wat vocht verliest en toch nog hoger komt dan mensen verwachten.
Hoe oud is hij eigenlijk?

Dan kijk je niet goed. De rest heeft een bolle belly, die van Cutler is altijd zo plat als een wasbord.
Wat jij denk ik bedoeld is zijn aangeboren breedte ter hoogte van de midsectie, maar dat is geen belly. Een belly is een bolle buik.
Trouwens uiterst merkwaardig dat sommigen Branch Warren boven Cutler plaatsen. Kan aan mij liggen maar ik zie zo al 3 atleten die beter zijn.

Cutler en Heath staan er het beste bij.
De t*ring! in dat filmpje van team-andro, de prejudge van Jay. DE t*fus!!
Naar mijn verwachting zal Jay effectiever de laatste onsjes vocht weten te shredden.
Dus ben benieuwd naar vanavond! Al met al Jay en Phil impressen me als de mother****er!
Das toch best jong, om nu al mensen te horen zeuren dat hij tegenvalt te vroeg heeft gepiekt en zacht oogt.
roelly gaat een comeback ala Phil Heath in 2009 maken - vannacht staat roelly knetterhard!
(hoop ik)
Das toch best jong, om nu al mensen te horen zeuren dat hij tegenvalt te vroeg heeft gepiekt en zacht oogt.
Die neemt de Sandow heus nog wel een keertje mee naar huis.
roelly gaat een comeback ala Phil Heath in 2009 maken - vannacht staat roelly knetterhard!
(hoop ik)