MuscleMeat

Prejudging pics

Mens Olympia Prejudging Wrapup with Dave Palumbo, Lonnie Teper and Chris Aceto!

Link

Branch is t*ring goed geworden. Vind zijn fysiek momenteel betere verhoudingen hebben dan die van Jay.

Gaat heel close worden tussen Branch en Phil.

1. Phil heath
2. Branch Warren
3. Jay Cutler

Branch staat er goed bij, de t*ring. Ben benieuwd wie het wordt..

pfff zit dicht bij elkaar...

toch zie ik heath zn eerse sandow pakken. Vind hem er super bijstaan.

Ik zeg Heath pakt hem

Say what ??? Zijn er sowieso al 3 die een betere midsection hebben en misschien wel meer. Dan heb ik het over Phil, Tony en Dexter.
Dan kijk je niet goed. De rest heeft een bolle belly, die van Cutler is altijd zo plat als een wasbord.

Wat jij denk ik bedoeld is zijn aangeboren breedte ter hoogte van de midsectie, maar dat is geen belly. Een belly is een bolle buik.

Trouwens uiterst merkwaardig dat sommigen Branch Warren boven Cutler plaatsen. Kan aan mij liggen maar ik zie zo al 3 atleten die beter zijn.

ben ik de enige die zich ergert aan dat podium,
ik bedoel het is de OLYMPIA, en dan moeten ze poseren op een gewoon simpel verhoog met geen fancy onderdelen. ziet er gewoon heel mager uit qua organisatie,
als je kijkt naar de olympia 2005, dit was eens een mooi podium !

Cutler en Heath staan er het beste bij.
De t*ring! in dat filmpje van team-andro, de prejudge van Jay. DE t*fus!!

Naar mijn verwachting zal Jay effectiever de laatste onsjes vocht weten te shredden.
Dus ben benieuwd naar vanavond! Al met al Jay en Phil impressen me als de mother****er!

Ik hoop dat Roelly nog wat vocht verliest en toch nog hoger komt dan mensen verwachten.
Hoe oud is hij eigenlijk?

Dan kijk je niet goed. De rest heeft een bolle belly, die van Cutler is altijd zo plat als een wasbord.

Wat jij denk ik bedoeld is zijn aangeboren breedte ter hoogte van de midsectie, maar dat is geen belly. Een belly is een bolle buik.

Trouwens uiterst merkwaardig dat sommigen Branch Warren boven Cutler plaatsen. Kan aan mij liggen maar ik zie zo al 3 atleten die beter zijn.

JUIST JUIST JUIST!:D

Cutler en Heath staan er het beste bij.
De t*ring! in dat filmpje van team-andro, de prejudge van Jay. DE t*fus!!

Naar mijn verwachting zal Jay effectiever de laatste onsjes vocht weten te shredden.
Dus ben benieuwd naar vanavond! Al met al Jay en Phil impressen me als de mother****er!

Jay gaat denk ik ook winnen!!!

roelly gaat een comeback ala Phil Heath in 2009 maken - vannacht staat roelly knetterhard!

(hoop ik)

het wordt jay of phil.branch 3 en dexter 4.

Das toch best jong, om nu al mensen te horen zeuren dat hij tegenvalt te vroeg heeft gepiekt en zacht oogt.
Die neemt de Sandow heus nog wel een keertje mee naar huis.

haha das wel erg gedurft!
Hou het er voorlopig maar op dat Roelly vast nog een paar keer mee doet aan de Sandow!

roelly gaat een comeback ala Phil Heath in 2009 maken - vannacht staat roelly knetterhard!

(hoop ik)

zelfs dan nog mist hij een hoop massa ;)
laten we even realistisch zijn, een top 10 plaats zou nu heel mooi zijn.

volgend jaar een flinke brok nieuwe massa erbij plakken, en dan kunnen we nog eens zien. ik kan je nu al zeggen, als hij blijft vooruit gaan zoals de 2 vorige jaren, dan heeft ie een sandow in 2-3jaar.
maar dit jaar is wat gewenning en voeling.

Terug
Naar boven