stallone power
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 22
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Check deze
---------- Toegevoegd om 07:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:45 ----------
[Link niet meer beschikbaar]
Check deze
---------- Toegevoegd om 07:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:45 ----------
[Link niet meer beschikbaar]

Roelly heeft het afgelopen jaar ontzettend goed gepresteerd en terecht zijn Mr O kwalificatie verdiend. Om hier echter te kunnen imponeren had ie op zijn minst in dezelfde shape moeten komen die hij had op de NY pro , en dan nog valt ie wat weg in termen van massa tussen de gevestigde orde. Maar ik geef het je te doen , 4 wedstrijden in een jaar op dit niveau...poeee. Hoop dat ie na de Mr O voorlopig even de wedstrijden laat voor wat ze zijn en een jaartje of 1,5 flink zijn fysiek uitbouwt kwa massa...hij kan het nog heel ver schoppen.

Ik heb Rockel echt sterk onderschat.
**** wat staat die er goed bij. Heeft zijn gut ook 100% onder controle.
Exact! Neem nou Jat en Ronnie Coleman. Wat hebben zij op hun eerste Olympia neergezet? Juist 15th place or lower![]()
) en naar mr O, en ik denk niet dat we Roelly kunnen vergelijken met een Jay Cutler.ok maar Jay ging van 14e, naar 8e, naar 2e (5 keer op rij) en naar mr O, en ik denk niet dat we Roelly kunnen vergelijken met een Jay Cutler.
neemt niet weg dat het een prachtprestatie is dat hij op de O staat, maar dit is toch een heel andere wereld dan de "B" wedstrijden
ok maar Jay ging van 14e, naar 8e, naar 2e (5 keer op rij) en naar mr O, en ik denk niet dat we Roelly kunnen vergelijken met een Jay Cutler.
neemt niet weg dat het een prachtprestatie is dat hij op de O staat, maar dit is toch een heel andere wereld dan de "B" wedstrijden
Laten we eerst maar weer eens juichen dat er weer eens een Nederlandse topatleet op de O staat. Want hoelang is DAT geleden?
Hij mag dan nu niet in de voor hem beste shape staan, maar laten we idd hopen dat hij zich de komende jaren zo gaat verbeteren dat hij zich echt met de top 5/10 kan meten! Als hij zichzelf terug ziet zal hij denk ik ook wel zien dat hij even flink aan de bak moet!
Maar dat is totaal niet erg! Dat houdt hem goed scherp, want hij heeft al laten zien dat hij veel in zijn mars heeft en dat zal hij hopelijk zeer zeker goed kunnen tonen de komende jaren!
Waarom kan je hem niet vergelijken met een Jay, heb jij gezien wat deze man voor progressie gemaakt heeft sinds '07? Denk dat je t potentieel van deze man onderschat, maar we zullen zien.
Kijk maar eens naar de progressie die Kai Greene gemaakt heeft op die paar jaar