MuscleMeat

Prejudging pics

Dan nog is hij te klein tov. de anderen.
En volgens mij is pro-BB nog steeds in het mass-freak tijdsperk bezig.

zelfs dan nog mist hij een hoop massa ;)
laten we even realistisch zijn, een top 10 plaats zou nu heel mooi zijn.

volgend jaar een flinke brok nieuwe massa erbij plakken, en dan kunnen we nog eens zien. ik kan je nu al zeggen, als hij blijft vooruit gaan zoals de 2 vorige jaren, dan heeft ie een sandow in 2-3jaar.
maar dit jaar is wat gewenning en voeling.
ik zeg ook niet dat hij nu ineens top 6 wordt :p

alleen als hij zo'n comeback maakt als Phil vorig jaar, die van matig naar heel goed ging toen en roelly vannacht wel in topshape komt kan hij flink wat plekken gaan stijgen nog.

verder komt hij inderdaad nog tekort

Branch is sterk verbeterd maar helaas vind ik zijn bicep niet bepaald mooi pieken. Denk zoiezo dat ie niet de top 5 haald maar vind het mooi te zien dat hij zo verbeterd is. Kai oogt wat glad, Phil heath mr o 2010? :O

Dit is toch het eerste jaar dat Roelly mee mag doen met de O.

roelly valt helaas wel redelijk weg tussen de anderen, behalve zijn armen die zijn beter als ongeveer iedereen

Paco Bautista gaat de sandow pakken jongens, let op mijn woorden. :D
Wat een aardslelijk fysiek

Branch is sterk verbeterd maar helaas vind ik zijn bicep niet bepaald mooi pieken. Denk zoiezo dat ie niet de top 5 haald maar vind het mooi te zien dat hij zo verbeterd is. Kai oogt wat glad, Phil heath mr o 2010? :O

Branch is sterk verbeterd, maar je denkt dat hij niet de top 5 haalt? Terwijl hij 2de was vorig jaar...

Brancht verbaast gewoon weer, gaat zeker hoog eindigen. Ben blij dat Kai er niet goed bijstaat :D.

Voor de rest vind ik het gewoon erg moeilijk om een uitspraak te doen maar Jay heeft idd zijn midsectie weer erg goed onder controle.

Jay for the win. Toch nog een klasse groter dan phil.

Branch is sterk verbeterd, maar je denkt dat hij niet de top 5 haalt? Terwijl hij 2de was vorig jaar...

Brancht verbaast gewoon weer, gaat zeker hoog eindigen. Ben blij dat Kai er niet goed bijstaat :D.

Voor de rest vind ik het gewoon erg moeilijk om een uitspraak te doen maar Jay heeft idd zijn midsectie weer erg goed onder controle.

Ja sorry had niet alles van branch gezien. Vind hem tot nu toe de leanest en meanest uitzien samen met phil. Hoop serieus dat roelly for the sake van een top 5 plaats droger word en laat zien wat hij kan doen zodat hij volgend jaar serieus kan meedoen voor de 1ste plaats. 1. phil heath 2. branch of jay 3. Kai iets in deze richting ben ik van overtuigd. Alleen dat kai zo zwaar al trok voor 4de plaats te zijn al is et zn eerste olympia. Ben ik wel bezorgd om wat hij gaat doen als ie dit jaar niet de top 3 tenminste haald.

wow die prejudging filmpjes geven een wat beter beeld. Ik vind phil impressive maar branch jesus gort en gortdroog....

Jay for the win!
Met zekerheid hopelijk. Komt echt als een blok op het podium, vol zelfvertrouwen, die scherpheid zit er even erg in als vorig jaar op gebied van benen enz. Kijk op een gegeven moment naar die aanhechtingen van zijn gluteus bij zijn back double biceps. De t*ring!!

Ook zijn gut, is gewoonweg altijd plat. Hij heeft misschien een breder middel, maar dat is zijn natuurlijke bouw, als je daarom niet mag winnen dan mag je veel kandidaten schrappen en ben je discriminerend tov. veel kandidaten.

Hij weet ieder jaar terug zijn conditionering op gebied van buik en middel te behouden. Zelfs Phill zijn buik komt al boller dan die van Jay!! Niet dat het veel is, maar je ziet goed dat dit al wat anders is dan van jay

Ja sorry had niet alles van branch gezien. Vind hem tot nu toe de leanest en meanest uitzien samen met phil. Hoop serieus dat roelly for the sake van een top 5 plaats droger word en laat zien wat hij kan doen zodat hij volgend jaar serieus kan meedoen voor de 1ste plaats. 1. phil heath 2. branch of jay 3. Kai iets in deze richting ben ik van overtuigd. Alleen dat kai zo zwaar al trok voor 4de plaats te zijn al is et zn eerste olympia. Ben ik wel bezorgd om wat hij gaat doen als ie dit jaar niet de top 3 tenminste haald.

kan je dit nog s in t ABN herhalen ???

Kzou wel wat meer foto's/filmpjes van Phil willen zien nog

it's gonna be close, vind ze toch Warren, Jay en Heath toch alle3 zwaar aan elkaar gewaagd, ze kunnen alle3 winnen,hangt er beetje vanaf op welke minieme details the judges are gonna let..hehe

Deze foto is sick:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Op basis van de foto's op pagina 1 had ik Jay al bijna uitgevlakt, maar 1 keer zijn prejudging bekijken was genoeg. :eek:

Hij pakt de Olympia weer dit jaar.

Phil en Branch mogen om de 2e plaats vechten.

Op basis van de foto's op pagina 1 had ik Jay al bijna uitgevlakt, maar 1 keer zijn prejudging bekijken was genoeg. :eek:

Hij pakt de Olympia weer dit jaar.

Phil en Branch mogen om de 2e plaats vechten.

Idd, de foto's zijn echt van rotslechte kwaliteit.
Kan niet wachten op meer filmpjes.

Phill begint wel een kleine gut te krijgen.
En die van Kai is echt buiten controle.
Spijtig, tijdens de Australian had hij deze echt bijna volledig weggewerkt.

Branch & Phil.:D

Terug
Naar boven