Fitness Seller

Pren's Powerlogje

Bezoekers in dit topic

netjes man! geniet van je bulk!
 
Goed plan, lekker een beetje bulken :)
Wat zijn ribbons?
 
netjes man! geniet van je bulk!

Dankje!

Goed plan, lekker een beetje bulken :)
Wat zijn ribbons?


Dat zijn ribbons. Naar aanleiding van een recente post van Derksen waarin hij de hoofdbewegingen toelichtte, heb ik ze maar eens toegevoegd. Naast een aantal gebruikelijke bewegingspatronen, hoorde daar ook rotation and counterrotation bij. Zie: The Seven Basic Human Movements | StrongFirst Dat wilde ik wel eens proberen. Daarom doe ik op maandag ribbons (ook meteen goed voor shoulder mobility) en op woensdag renegade rows. Neem dan ook wat extra row werk mee :) Ik voelde de ribbons iig aardig in mijn obliques.
 
Weer wat geleerd!
Die renegade rows heb ik een tijdje gedaan als fysio oefeningen; vond het een hele fijne en aardig pittig om goed uitgeduwd te blijven met je scapulae.
 
  • Like
Waarderingen: Pren
Back Squat:
5x57
5x71
5x85
5x85

Press:
5x35
5x43
5x50
5x57
Erg zwaar :/

Deadlift:
5x100 5sec hold
5x120 5sec hold
5x140 Na de derde rep over op straps
5x158
Ook al zwaar

Heb mijn kracht in Duitsland laten liggen, denk ik :p

Toen renegade rows geprobeerd, maar de gym heeft alleen ronde db's en die rollen steeds weg. Kettlebells zijn te instabiel (vallen om). Heb nu maar woodchoppers gedaan.
 
Heb mijn kracht in Duitsland laten liggen, denk ik :p
dan zou ik toch even terug gaan denk ik :D
toch gewoon een degelijke training volgens schema?
 
  • Like
Waarderingen: Pren
Met deze temperatuur voelen vooral alle presses 2x zo zwaar aan. Deadlifts en squats kan ik prima handelen, OHP en bench not so much...
 
als het echt aan het weer ligt deels...dan ben ik blij dat dat invloed had vandaag. Ook ik vind de presses zwaar.
 
dan zou ik toch even terug gaan denk ik :D
toch gewoon een degelijke training volgens schema?

Jawel, maar voelde zwaarder dan verwacht. Die press lukte maar op het nippertje. En de eerste week zou makkelijk moeten zijn :p

Met deze temperatuur voelen vooral alle presses 2x zo zwaar aan. Deadlifts en squats kan ik prima handelen, OHP en bench not so much...

Dan hoop ik maar dat dat het is. Ben gisteren trouwens ook uitgegaan. Dat helpt wss ook niet mee :p
 
Dan hoop ik maar dat dat het is. Ben gisteren trouwens ook uitgegaan. Dat helpt wss ook niet mee :p
Als dat inderdaad echt uitgaan is geweest dan helpt dat inderdaad geen mallemoer! Wel gezellig verder natuurlijk :D
 
  • Like
Waarderingen: Pren
Dan hoop ik maar dat dat het is. Ben gisteren trouwens ook uitgegaan. Dat helpt wss ook niet mee :p

Moet je dat wel gelijk even erbij zetten en niet zeggen dat het de schuld van Duitsland is :P
 
  • Like
Waarderingen: Pren
Had eigenlijk gisteren willen trainen, maar ik had nog flinke spierpijn in mijn hamstrings, schouders en trapezius. Vandaag wel gegaan:

Back Squat:
5x57
5x71
5x85
5x100
3x116
8x85

Bench (superset met bb row om tijd te besparen)
5x44
5x54
5x65
5x76
3x89
8x65

Barbell Row:
5x44
5x54
5x65
5x76
3x89
8x65

Chest Dips:
8xbw
5xbw+9
5xbw+9

Hammer curls:
10x14
8x14
7x14

Nog wat triceps isolatie en 3 setjes bench squeezes van 15 sec.
 
Goed bezig. hoeveel kcals zit je nu met je bulk?
 
Goed bezig. hoeveel kcals zit je nu met je bulk?

3200 kcal zoiets. Maar het gewicht is stabiel rond 91-91,5 dus ik ga vanaf vandaag verhogen naar 3400 kcal. Heb een vrij sedentair bestaan op het moment :p Ik hoop aan het eind zo'n 92-93 te wegen.
 
Back Squat:
5x58
5x72
5x87
5x101
5x116

Bench:
5x45
5x56
5x67
5x78
5x89

BB Row:
5x45
5x56
5x67
5x78
5x89

Back Extensions:
10xbw+15
10xbw+15

Ribbons:
12x16
12x16
12x16
12x16

Gewicht was vanochtend 91,5.
 
lekker gozer!
 
  • Like
Waarderingen: Pren
Back Squat:
5x58
5x72
5x87
5x87

Press:
5x36
5x44
5x51
5x58

Deadlift:
5x101 5 sec hold
5x121 5 sec hold
5x141 Na derde rep over op straps
5x162

Daarna nog wat woodchoppers en dat was 'm weer.
 
lekkere workout Pren
 
Is het niet handiger om je eerste x reps met straps te doen? Ze af laten vallen duurt veel korter dan het aandoen :)
 
  • Like
Waarderingen: Pren
ik doe het ook altijd naderhand pas. Je wilt eerst op eigen knijpkracht oefenen en niet preventief gaan dragen.
 
Back
Naar boven