Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooie deadlift hoor!Had vandaag een lekke band, dus alsnog een vrije korte training gedaan. Helaas de rows nog niet kunnen inhalen.
Deadlift:
5x185@8,5
5x147
5x147
5x147
5x147
5x147
Incline Benchpress:
5x60
5x60
5x60
5x60
5x60
Benchpress deed al pijn tijdens het opwarmen. Daarom maar incline benchpress gedaan. Deze ging op zich wel aardig, maar moest de stang wel ca. 3 cm boven borst houden, omdat het anders pijn deed. Hoop dat ik er volgende week geen last meer van heb.
303 Tempo Squat:
10x65@7
10x72,5@8
10x77,5@9
10x70

Vond het al vreemd 5x185 om dan 5jes met 147 erna te doen xD Still nice tho

ProficiatHele korte update: ik ben gaan samenwonen met de vrouw, dus afgelopen weekend verhuisd. Weinig tijd gehad om te trainen, maar heb het inmiddels wel weer opgepakt. Heb alleen nog geen internet thuis en ik heb geen zin om alles vanaf mijn telefoon te loggen. To be continued, dus.
en succes samen 

Myprotein heeft fijne. Ook met een vakje voor je telefoon erin. Nu afgeprijsd met de kortingscode op de website.Vraagje voor de vrouwelijke forumleden: waar kun je kwalitatief goede sportleggings kopen voor een redelijke prijs? Mijn vriendin heeft nieuwe nodig.
AliExpress!Vraagje voor de vrouwelijke forumleden: waar kun je kwalitatief goede sportleggings kopen voor een redelijke prijs? Mijn vriendin heeft nieuwe nodig.

Bedankt voor de adviezen!
Nog een korte update trouwens: mijn schouder voelt nog steeds pijnlijk bij het bankdrukken. Ik heb dan ook besloten om deze cyclus gewoon press focused te doen. Enkel wat incline presses om mijn pecs iig iets van een prikkel te geven.