Kleine update:
Dagelijks chinups deed mijn schouder uiteindelijk juist weer geen goed dus daar ben ik snel weer mee gestopt. Ik ben inmiddels begonnen met hele lichte pushups op mijn knieeen. Wonder boven wonder gaat het nu sinds 1,5 week veel beter met mijn schouder, dus die houd ik erin. Kijken of ik progressive overload kan toepassen. Doe daarnaast ook wat oefeningen voor external en internal rotation.
Had me sinds de gyms gesloten zijn eigenlijk niet gewogen en het viel me op dat ik ineens wat lijnen kon herkennen. Bleek dat ik onbewust heb zitten cutten en zo'n 4 kg kwijt ben. Oeps. Gelukkig had ik ook voldoende reserves, ben ik blijven trainen en is het vrij rustig gegaan, dus ik heb niet het idee dat ik veel spiermassa heb ingeleverd. Inmiddels heb ik een stang en ca. 50 kg aan gewichten van iemand mogen lenen. Dat is niet veel, maar ik kan nu wel prima quads, delts, lats en armen trainen (one arm t-bar rows, chinups, lunges, step ups, overhead press, triceps extensions en biceps curls). Vanaf gisteren heb ik mijn kcal dus maar eens verhoogd en ga ik heel voorzichting bulken op hoog volume bb-achtig schema. Daar moet ik vast wel massa mee kunnen pakken. Jammer van de spinal erectors, maar squatten en deadliften zit er voorlopig gewoon niet in.