MuscleMeat

Presidentsverkiezing Rusland

Peiling Peiling Wie wint de Russische presidentsverkiezingen?

• Totaal stemmers
    16
Dan had hij maar net als Berezovsky asiel moeten aanvragen in Londen. Hij wist prima wat hem te wachten stond als hij zich zou inmengen met politiek, maar hij nam de risico's voor lief.

Oh dus het is zijn eigen schuld geweest dat er machtspelletjes gespeeld werden.
Ok, goed om te weten.

media_l_4670601.jpg

en de truc met de ajuin deed het hem ook weer... zoveel vaderlandsliefde, pakkend :treuren:

Het volk kiest en hij wint democratie waar zijn we zonder dat ?

Als ik me even hiermee mag bemoeien, welke land is niet corrupt en hebben politieke spelletjes? In Nederlands is de belasting een maffia die iedereen leegzuigt, en dan zwijg ik nog over de flitspalen omzet hier. Je moet eens voor de lol kijken wat elk flitspaal voor omzet draait op een jaar basis.

Daarnaast alsof belasting niet genoeg is, krijg je boeten dat je hond niet aan de lijn hebt, claxoneren meer als 300 euro boete. Waar hebben we het over?

Het is altijd West vs Rusland geweest dus logisch dat ze hier ook Rusland zwart proberen te maken op elk manier. Maar laten we eens kijken naar mijn eigen land Amerika. Hoeveel corrupte schandalen die je daar wel niet hebt gehad. En de elite bankiers die nu aan de touwtjes trekken...

Heel makkelijk om Putin hier te bashen. Maar andere landen en leiders doen het geen ruk beter.

Als ik me even hiermee mag bemoeien, welke land is niet corrupt en hebben politieke spelletjes? In Nederlands is de belasting een maffia die iedereen leegzuigt, en dan zwijg ik nog over de flitspalen omzet hier. Je moet eens voor de lol kijken wat elk flitspaal voor omzet draait op een jaar basis.

Daarnaast alsof belasting niet genoeg is, krijg je boeten dat je hond niet aan de lijn hebt, claxoneren meer als 300 euro boete. Waar hebben we het over?

Het is altijd West vs Rusland geweest dus logisch dat ze hier ook Rusland zwart proberen te maken op elk manier. Maar laten we eens kijken naar mijn eigen land Amerika. Hoeveel corrupte schandalen die je daar wel niet hebt gehad. En de elite bankiers die nu aan de touwtjes trekken...

Heel makkelijk om Putin hier te bashen. Maar andere landen en leiders doen het geen ruk beter.
Waar heb je het over?
Niemand zegt dat andere landen beter zijn, iedereen zegt gewoon dat Rusland fokking corrupt is.

Als je dat wilt gaan ontkennen is r iets mis met je.

Het verschil met Rusland en het Westen is dat ze in Rusland de schijndemocratie nog niet zo goed hebben leren verbergen. In België bijv. maakt het al jaren niet uit op welke partij je stemt, de verliezers blijven toch gewoon samen regeren. Maar het volk denkt nog altijd dat er echte democratie is. In America is het ook één lachwekkende vertoning waar de kandidaten door de media en de partij gekozen worden ipv het volk. En waar de president gewoon degene is die de meeste holle retoriek kan uitkramen.

In Rusland is het tenminste duidelijk: dit is wat we te bieden hebben, en nu mag u nog even bevestigen. K tnx bye.

Het verschil met Rusland en het Westen is dat ze in Rusland de schijndemocratie nog niet zo goed hebben leren verbergen. In België bijv. maakt het al jaren niet uit op welke partij je stemt, de verliezers blijven toch gewoon samen regeren. Maar het volk denkt nog altijd dat er echte democratie is. In America is het ook één lachwekkende vertoning waar de kandidaten door de media en de partij gekozen worden ipv het volk. En waar de president gewoon degene is die de meeste holle retoriek kan uitkramen.

In Rusland is het tenminste duidelijk: dit is wat we te bieden hebben, en nu mag u nog even bevestigen. K tnx bye.

Jij snapt precies wat ik bedoel Big T. Ben blij dat je een redelijk antwoordt geeft.

Waar ik me vooral aan irriteer is dat Westerse kranten/media doen alsof het hier zo allemaal netjes gaat. Hier wordt de bevolking door een systeem zwaar genaaid wat al jaren een succes is voor de elitaire groep.

In Rusland komen ze tenminste eerlijk ervoor uit of spelen ze het niet zo goed.

Bovendien waren er meer demonstranten bij dat Occupy in New York dan demonstraten tegen Putin :roflol:

Wat ik met mijn post wil duidelijk maken is dat je niet zomaar als een blinde schaap je mening moet geven op basis van wat je te lezen krijgt.

Jan modaal hier zou best goede vrienden kunnen zijn met Jan arm in Rusland. Het zijn de top mensen die wereldwijd groepen tegen elkaar uitspelen en via media de boel manipuleren.

Terug
Naar boven