Fitness Seller

prijs gewonnen? lol

Ik werd dus vandaag thuis gebeld vanwege een prijs die wij gewonnen hadden. Ging om een prijs waarbij we gratis een jaar lang in alle hotels in europa mochten overnachten (max 3 nachten ofzo). Moest wel 99,90 aan belasting betalen omdat dit net als een prijs van 10.000 euro altijd wordt gedeclareerd (ja dit was zijn uitleg :roflol:). Was van de staatsloterij/postcodeloterij terwijl wij daar niet eens staan ingeschreven! Die gast wist ons naam/adres want wij stonden in het systeem. Hij vond het ook raar dat wij niet mee speelden maar toch een prijs hadden gevonden.... Hij zou ons iig de prijs opsturen (een kaart waarmee we dus een jaar lang gratis in hotels binnen europa konden overnachten). En als ik het niet wilde mocht ik het terug sturen en hoefde ik de acceptgiro niet te betalen aangezien ik vrij sceptisch was.

Ik geloof er dus helemaal niets van.

geloof je zelf dat je het echt gewonnen hebt :o

???

• Topic Starter Topic Starter
begrijpend lezen, je kan niet van alle DBB'ers verwachten dat ze dat kunnen.

Ik vraag met zakelijke gesprekken altijd met wie ik heb gesproken.

Heeft me al meerdere malen uit de problemen geholpen.

Verder zou ik me geen zorgen maken, ze kunnen je niks maken op deze manier.

Kkreeg een maand terug ook een brief waarin stond dat ik een thuisbioscoopset gewonnen heb. Moest ik een nummer invullen op sbl-prijzen.nl en dan zou er een afspraak worden gemaakt. Gebeurde niks toen zelf maar is gebeld. Nu word ie als het goed is vandaag tussen 12 en 6 bezorgd. Ik weet niet egt wat ik er van moet denken. We wachten af;0 nog 2 uur te gaan..

Nog meer mensen ervaring met sponsor bingo loterij?

• Topic Starter Topic Starter
nice bumpje, was vergeten te updaten.

Er is gelukkig niets van mn rekening afgehaald.

Wel wat thuis gekregen?

Heb ik helaas niet.

dus als ik het goed begrijp kunnen ze sowieso geen geld van mijn rekening afschrijven?

tuurlijk kan het wel, bijv bij xxl hoef je alleen een rekeningnr + achternaam op te geven. zij schrijven het er zelf af zonder handtekeningen etc.

maar dan zie jij het wel weer op je afschriften

............
Dat mensen hierin intrappen:D

2 jaar geleden had mijn oom een pc gekocht, alles was nog nieuw voor hem (internet etc.) kom ik een keer langs , zit hij met zijn creditcard voor de pc gegevens in te vullen. Kreeg die zo'n reclame van : U bent de 99999''ste bezoeker en hebt een auto gewonnen:roflol:

edit: ****! gans mijn uitleg gedaan om je te helpen, blijkt het 'n bump :p

Ze kunnen geld van je rekening halen ja.:D Als je in zo'n geintje trapt nemen ze het gesprek op ''voicelog'' noemen ze het in het callcenter gebeuren. Als je dan met akkoord of ja hebt geantwoord op de doorhun genoemde voorwaarden. is hetzelfde alsof je een contract hebt ondertekend.
Je kant het volgens mij altijd nog annuleren binnen 7 werkdagen als je ze belt.
Als je dat niet doet tja.. dan ben je het haasje :D

:roflol: Nu ze het opsturen moet je het opzeggen als je niet mee wilt doen, je hebt je gewoon omver laten praten.

lol angstzaaiers, ze kunnen je door dit gesprek niets aandoen volgens mij.

Ziet eruit als een normale hotelkaart.
Hiermee kun je max 3 nachten achtereen mee overnachten in een aantal hotels die aangesloten zijn bij de keten. Wel verplicht ontbijten (en hier moet uiteraard wel voor betaald worden).

Ziet eruit als een normale hotelkaart.
Hiermee kun je max 3 nachten achtereen mee overnachten in een aantal hotels die aangesloten zijn bij de keten. Wel verplicht ontbijten (en hier moet uiteraard wel voor betaald worden).

Ik heb hetzelfde telefoontje gehad een tijd geleden, is gewoon oplichterij toen ik zei dat hij er iemand anders blij mee mocht maken hing hij de hoorn erop.

Ik heb hetzelfde telefoontje gehad een tijd geleden, is gewoon oplichterij toen ik zei dat hij er iemand anders blij mee mocht maken hing hij de hoorn erop.

:stupid:

Als ik een vermoeden heb dat het oplichting is dan gooi ik ook de hoorn erop.
En als ze blijven terugbellen dan leg ik 'm voor de tv of radio met het geluid vol open waar op dat moment het nieuws op is oid. :D

Als iets te mooi is om waar te zijn dan is dat ook zo ,en niet alleen telefonisch maar net zo goed op straat. Wees alert/op je hoede

Tegen verwachting toch binnengekregen;) weliswaar om 5 voor 6. Toen ik er niks meer van verwachte.. Maar is een leuk setje mag niet klagen:P
Overigens ook gestrikt met een telefoontje, zodra je ja zegt hebben ze al toegang tot je rekening. Ma ach de 8,50 in de maand.

edit: Die overnachting is een verkooptruc. Ben je verplicht om te ontbijten en dan van minimaal 50 euro per dag. Ben je alsnog 150 kwijt aan een weekendje

Terug
Naar boven