MuscleMeat

prikken + gevoel alsof je onder 220v staat

Hahahaha! Rot gevoel ja haha. Lijkt net rubber, elastisch. Vooral als je em uit spanning aanspand tijdens duwen.
Probeer wel een massa plekje op te zoeke.

En flink masseren na injectie hè, voor iedereen wel aan te raden. Kun je normaal lopen, ipv de ouderwetse mankpoot.

Ik zet altijd in mijn been. Van te voren de spier masseren en dan spuit opwarmen dan prikken en dan masseren onder de warme douche en alles is goed.

Heb ook 1x in de buurt van een zenuw gezeten was wel even freaky maar heb daar verder geen last van gehad gelukkig

gister dus mijn 2 e prik test E, ik heb zoiezo al een grondige hekel aan prikken, maar al helemaal als het verkeerd gaat, het ging zo

ik prikte, en alles ging soepel, echter de laatste 0,5 cm stoote ik ergens tegenaan en k kreeg het gevoel alsof ik even op het stroomnet aangesloten was, pffff, nou de naald 0,5 cm terug getrokken en het op die plek geinjecteerd (na geaspireerd te hebben)

Nu komt het, ik kan amper zitten, en ben er (zoals gewoonlijk) ziek van, mijn eerste prik van maanden ging ook al niet al te soepel, en kon paar dagen niet op die bil zitten, nu kan ik dus helemaal niet meer zitten, ik zit op mn rug als het ware, ziet er niet uit maargoed,

is het een zenuw wat ik geraakt heb? en wat kan ik doen om de pijn te verminderen?

en dit is de 4 e kuur die ik start en waarbij ik de eerste week ziek ben, heb de vorige 3 daarom afgekapt, maar ben het nu niet van plan.

moet ik gewoon doorgaan met prikken totdat ik niet meer ziek ben en dan verder gaan, ik kan nu ook amper trainen btw:mad:

heb het in mijn been gehad,heb er een paar mnd plezier van gehad

• Topic Starter Topic Starter
shit de pijn wordt alleen maar erger, mn rechter bil waarvoor ik de thread starte is wel over, maar mn linker.. pffffffff k kan amper zitten, k ben een wrak, kan amper wat eten

shit de pijn wordt alleen maar erger, mn rechter bil waarvoor ik de thread starte is wel over, maar mn linker.. pffffffff k kan amper zitten, k ben een wrak, kan amper wat eten

troost je :o

ik ben vorige vrijdag ook terug gestart met prikken en vanaf dinsdag had ik een keelinfectie en hoge koorts (39-40) denk persoonlijk dat het komt omdat het lang geleden is dat ik nog met injects gewerkt heb...

nu zit ik ook al van woensdag in de zetel uit te zieken:o maar daarnet de tweede inject gezet.

al wat je voor hebt is volgens mij een reactie van je lichaam die de anabolen afweerd en je moet je er tegen verzetten.

Waarom heb ik dat dan niet? Ik zet trouwens HG.

Waarom heb ik dat dan niet? Ik zet trouwens HG.

elke lichaam is anders zeker?

voorbeeld; een trainingsmaatje van mij zet 3maal zoveel als mij en toch ga ik harder als hem. daar concludeer ik uit dat sommige mensen heftiger op AS reageren als andere...

Ok, dat is waar, maar er wordt tegenwoordig maar vanuitgegaan dat als je zet, je automatisch ziek wordt. Heb nergens last van.

Zou dat het zijn? Ja dat moet het wel zijn hehe

• Topic Starter Topic Starter
k had normaal nooit sides op gyno en bloat na, en 1 x n boldone griepje, en wat depressies.

Maar dit is gewoon klote, krijg net aan 2500 kcal binnen, terwijl ik normaal in de bulk naar de 8000 toewerk, elke week 1000 erbij tot ik hierop zit

Had het ook nog zondag in mijn been dat ik zo'n zenuwtje raaktje mijn bovenbeen vloog van links naar recht ik had daarna met lopen ietsies meer last als normaal maar geen belemmering voor mijn training ofzo.

Terug
Naar boven