vatoslocos10
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vatoslocos10 zei:dit is m'n laatste en definitieve voorstel..... als het er gewoon goed uitziet interesseert me het niet liefst zoveel mogelijk opbouwende kritiek en tips, laat maar horen!
vatoslocos10 zei:m'n doelstelling is hetzelfde! 10-15kg gainen en minstens 5-7kg vasthouden! laat maar komen de tips!
Elmo zei:Elke dag 2 x een Big Mac menu eten bij de Mac Donalds. Wedden dat je het meeste vasthoudt? (wel mayo als nakuur)

Elmo zei:Elke dag 2 x een Big Mac menu eten bij de Mac Donalds. Wedden dat je het meeste vasthoudt? (wel mayo als nakuur)

vatoslocos10 zei:m'n doelstelling is hetzelfde! 10-15kg gainen en minstens 5-7kg vasthouden! laat maar komen de tips!

vatoslocos10 zei:ik ben van plan om deze kuur te doen na nieuwjaar!
+ dit is niet een forum om mensen zijn zwakkere kanten te laten zien maar om hulp te vragen en te geven! dus.....

DBC01 zei:Zeg hou es op met 'laat maar al de tips en reacties komen' want die zijn al geweest. Dat je verkeerd bezig bent en dat je je beter eens kan inlezen alvorens nogeens idiote 'kuurvoorstellen' te plaatsen. Het is allemaal oral-only omdat spuitjes vermoedelijk te eng zijn. Ik zweer het, als er stront-orals van koeien te koop waren geweest dan zouden die ook in je planning zitten, alles wat oral is, fl**ker het er maar bij hoor, maakt niet uit, alles terwille van 'de kilo's'.
Ik lach me toch telkens te pletter in de gym als ik knapen als jij zie: Eerst vol van zichzelf als ze met hun orals-only bol staan van het vocht en even later de pineut zijn als het water wegtrekt als sneeuw voor de zon er er weinig meer overblijft. Volgende keer dan maar een dubbele Anapolon?
Anapolon is niet eens voor beginnners, maar goed, da's aan dovemansoren gezegd.

vatoslocos10 zei:week 1-4 anapolon: 50mg (1x10mg) e/d
QUOTE]
da's knap 1x10mg nemen en uit komen op 50mg p/d![]()

? ik ben mega mager dat maakt me kapot van binnen!!!!! ik kan m'n eigen niet bekijken!!!! ik kan snachts niet slapen + liefdes problemen stapel maar opppp wat kan ik doennnn zeg me wat ik kan doen :'( :'( wat kan een zielige mens zoals ik doennnn
m'n hart is kapot, m'n fysiek is naar de reten, ik kan niemeer leven, waarom durft niemand een mes tussen m'n hart stekennnnnn!!!!!! ik wouw dat ik niet geboren was!!!!!!!
alsof ik de mr. gelukkige van de wereld zou zijn........
zeg me niet dat ik naar psygoloog moe gaan want dat is m'n probleem niet!!!!