AndroidHealthClinic

Primobolan - Sustanon - Anapolon

dit is m'n laatste en definitieve voorstel..... als het er gewoon goed uitziet interesseert me het niet liefst zoveel mogelijk opbouwende kritiek en tips, laat maar horen!

De waarheid horen doet soms pijn kerel. En ik denk dat je nog redelijk mild behandeld bent. Slaap er nog eens een paar maandjes over en probeer eerst te snappen wat je wilt gaan doen. Je hebt het hier niet over Davitamon 10 of zo maar over hormonen die je lichaam flink op de kop gaan zetten.
Dan is een goede voorbereiding het minste wat we je kunnen vragen.

En het doen van voorstellen is niet handjeklap of onderhandelen. Het is gebruikelijk dat je een kuur voorstelt op basis van hetgeen je van die middelen verwacht. Dus een doelstelling moet je hebben en daarop je kuur baseren.

vatoslocos10 zei:
dit is m'n laatste en definitieve voorstel..... als het er gewoon goed uitziet interesseert me het niet liefst zoveel mogelijk opbouwende kritiek en tips, laat maar horen!

Ach....kan ie jou straks mooi PM'en,Elmo...

Die durft strax niks meer te vragen als we echt losgaan...:D

m'n doelstelling is hetzelfde! 10-15kg gainen en minstens 5-7kg vasthouden! laat maar komen de tips!

Vatos Locos Forever!

Elke dag 2 x een Big Mac menu eten bij de Mac Donalds. Wedden dat je het meeste vasthoudt? (wel mayo als nakuur)

vatoslocos10 zei:
m'n doelstelling is hetzelfde! 10-15kg gainen en minstens 5-7kg vasthouden! laat maar komen de tips!

vatoslocos10 zei:

Ben jij nou dom? :scratch:

10kg gainen is veeeeeeeeeeel te algemeen dat wil iedereen wel. Net wat Elmo zegt, volg het BurgerKing dieet.

"Doelstelling" houd meer in dat je zaken afweegt zoals wat je er voor over hebt.

- wil je 15kg massa waarvan je er 5 verliest en van de overige 10 nog 3 uit vet bestaan?
- wil je 5kg massa die echt schoon is en blijft zitten
- welke gevolgen heb je er voor over, een cycle van 16 weken met 5 producten levert je meer op dan een van 8 weken met 2 producten, óók aan nare bijzaken.
- welke bijzaken vind je acceptabel en wat wil je absoluut niet
- wat wil je er aan uitgeven
- hoe wil je doseren, met het oog op volgende kuren is enige matiging gewenst.

Dáárom lieve vaatdoeklocomotief moet je je lichaam begrijpen en de producten kennen!

Dat is je nu meermaals (hetzij op een andere manier) gezegd en uit je voorstellen maken wij op dat je het nóg niet gedaan hebt. Daarom vinden wij jou niet zo'n gezellige vent meer :)

Laatst bewerkt:
vatoslocos10 zei:
ik ben van plan om deze kuur te doen na nieuwjaar!
+ dit is niet een forum om mensen zijn zwakkere kanten te laten zien maar om hulp te vragen en te geven! dus.....

De celltechboy was misschien aan de kinky kant :D :D

De rest van mijn post sta ik volledig achter.

Je weet duidelijk niet wat je wilt (in termen van anabolen).

De enige hulp die ik je ga geven is je te zeggen dat je laatste kuurvoorstel echt heel slecht is. Ik ga je niet zeggen waarom, zoek dat zelf maar uit.
Ik heb ook nog geen enkele motivatie gezien waarom je voor bepaalde stoffen kiest, en voor de tijdsduur van de stoffen die je wilt gebruiken.

waarom vind je het slecht?! het is uiteindelijk nog maar een ORAL ONLY remember?!?!?!

okey laten we het houden bij 4 weken anapolon en 4 weken winstrol ik denk dat dit beter zal zijn.....

kuur:

week 1-4 anapolon: 50mg (1x50mg) e/d
week 5-8 winstrol: 50mg (5x10mg) e/d

nakuur:

week 9 nolva en clomid: 40mg en 100mg e/d
week 10 nolva en clomid: 20mg en 50mg e/d
week 11-15: maria distel: silymarin 80% e/d

laat maar al de tips en reacties komen..... een doelstelling is hetzelfde 10-15kg gainen en minstens 5-7kg vasthouden maar zo tezien met zo'n kuur zal ik dit nooit kunnen, dus laten we maar zeggen 5-10kg gainen en minstens 5kg vasthouden.....

Laatst bewerkt:
Zeg hou es op met 'laat maar al de tips en reacties komen' want die zijn al geweest. Dat je verkeerd bezig bent en dat je je beter eens kan inlezen alvorens nogeens idiote 'kuurvoorstellen' te plaatsen. Het is allemaal oral-only omdat spuitjes vermoedelijk te eng zijn. Ik zweer het, als er stront-orals van koeien te koop waren geweest dan zouden die ook in je planning zitten, alles wat oral is, fl**ker het er maar bij hoor, maakt niet uit, alles terwille van 'de kilo's'.

Ik lach me toch telkens te pletter in de gym als ik knapen als jij zie: Eerst vol van zichzelf als ze met hun orals-only bol staan van het vocht en even later de pineut zijn als het water wegtrekt als sneeuw voor de zon er er weinig meer overblijft. Volgende keer dan maar een dubbele Anapolon? :finger:

Anapolon is niet eens voor beginnners, maar goed, da's aan dovemansoren gezegd.

DBC01 zei:
Zeg hou es op met 'laat maar al de tips en reacties komen' want die zijn al geweest. Dat je verkeerd bezig bent en dat je je beter eens kan inlezen alvorens nogeens idiote 'kuurvoorstellen' te plaatsen. Het is allemaal oral-only omdat spuitjes vermoedelijk te eng zijn. Ik zweer het, als er stront-orals van koeien te koop waren geweest dan zouden die ook in je planning zitten, alles wat oral is, fl**ker het er maar bij hoor, maakt niet uit, alles terwille van 'de kilo's'.

Ik lach me toch telkens te pletter in de gym als ik knapen als jij zie: Eerst vol van zichzelf als ze met hun orals-only bol staan van het vocht en even later de pineut zijn als het water wegtrekt als sneeuw voor de zon er er weinig meer overblijft. Volgende keer dan maar een dubbele Anapolon? :finger:

Anapolon is niet eens voor beginnners, maar goed, da's aan dovemansoren gezegd.

TVP. Opdat ik je hier nog karma voor geef, nog even een kriek gelachen voor het slapen gaan :roflol:

Ach....als die stront-orals kneitergoed werken....:D

puttain....:( geef gewoon de tips wat ik kan doen tijdens die oral only kuur! ik zal toch nie sterven van 8 weken oral 4 weken anapolon en 4 weken winstrollllll?????????????

Vatoslocos, wil je nokken met het kapen van deze thread? Je vernieuwde kuurvoorstel kan je posten in een nieuwe thread, dat doe je niet in een thread van een ander!

Vatoslocos heeft de sluitmessage van zijn oude topic niet helemaal begrepen. Meneer hoeft geen nieuw topic te openen en ook zijn schema niet in andere topics te posten.

Eerst mag hij zich even goed inlezen in wat AAS zijn.

bestaan er middelen waarvan ik er dikker uitkan zien??????? ik ben mega mager dat maakt me kapot van binnen!!!!! ik kan m'n eigen niet bekijken!!!! ik kan snachts niet slapen + liefdes problemen stapel maar opppp wat kan ik doennnn zeg me wat ik kan doen :'( :'( wat kan een zielige mens zoals ik doennnn:( m'n hart is kapot, m'n fysiek is naar de reten, ik kan niemeer leven, waarom durft niemand een mes tussen m'n hart stekennnnnn!!!!!! ik wouw dat ik niet geboren was!!!!!!!:( alsof ik de mr. gelukkige van de wereld zou zijn........:( zeg me niet dat ik naar psygoloog moe gaan want dat is m'n probleem niet!!!!

Terug
Naar boven