MuscleMeat

Primobolan - Sustanon - Anapolon

vatoslocos10 zei:
bestaan er middelen waarvan ik er dikker uitkan zien??????? ik ben mega mager dat maakt me kapot van binnen!!!!! ik kan m'n eigen niet bekijken!!!! ik kan snachts niet slapen + liefdes problemen stapel maar opppp wat kan ik doennnn zeg me wat ik kan doen :'( :'( wat kan een zielige mens zoals ik doennnn:( m'n hart is kapot, m'n fysiek is naar de reten, ik kan niemeer leven, waarom durft niemand een mes tussen m'n hart stekennnnnn!!!!!! ik wouw dat ik niet geboren was!!!!!!!:( alsof ik de mr. gelukkige van de wereld zou zijn........:( zeg me niet dat ik naar psygoloog moe gaan want dat is m'n probleem niet!!!!

Open even een draadje in de voedingssectie over wat je per dag binnen krijgt.
Geeft ook even aan hoeveel je weegt/ je lengte/ hoe lang je traint/ vet%.

Dan zullen we eens kijken wat we voor je kunnen doen.
1 ding is zeker: Weet niet of je er wel eens bij hebt stilgestaan, maar je groeit alleen door meer te eten dan je verbrandt. Anabolen gebruik je alleen om je lichaam in een grotere gevoeligheid voor groei te laten komen.
Maar wanneer je niet goed eet zul je nooit groeien. Wat je ook slikt.
En wanneer je niet goed blijft eten zul je na de kuur ook weer alles kwijt raken.

vatoslocos10 zei:
puttain....:( geef gewoon de tips wat ik kan doen tijdens die oral only kuur! ik zal toch nie sterven van 8 weken oral 4 weken anapolon en 4 weken winstrollllll?????????????

Leer eerst es spellen en ga je dan eens verdiepen in materiaal voordat je hier andermans threads komt volstouwen.

vatoslocos10 zei:
bestaan er middelen waarvan ik er dikker uitkan zien??????? ik ben mega mager dat maakt me kapot van binnen!!!!! ik kan m'n eigen niet bekijken!!!! ik kan snachts niet slapen + liefdes problemen stapel maar opppp wat kan ik doennnn zeg me wat ik kan doen :'( :'( wat kan een zielige mens zoals ik doennnn:( m'n hart is kapot, m'n fysiek is naar de reten, ik kan niemeer leven, waarom durft niemand een mes tussen m'n hart stekennnnnn!!!!!! ik wouw dat ik niet geboren was!!!!!!!:( alsof ik de mr. gelukkige van de wereld zou zijn........:( zeg me niet dat ik naar psygoloog moe gaan want dat is m'n probleem niet!!!!

Hmmmm, beetje een Oli post?

Maak eerst een eetschema.
Wanneer dat in orde is, en je laat merken dat je genoeg hebt gelezen over steroiden, dan beloof ik dat ik je help. Ook met een oral only kuur.
Zoals ik al zei ben ik hier niet tegen.

Probeer dan wel aan te geven waarom je juist voor die combinaties van steroiden kiest, en wat je denkt dat ze met je lichaam gaan doen.
Het heeft geen zin om alle mogelijke combinatie van orals af te gaan en ons vervolgens te vragen of dit werkt.

Je kunt er niet zomaar vanuit gaan dat wij het goede antwoord geven.
Je moet er altijd van uitgaan dat je een verkeerd advies zou kunnen krijgen, en houdt altijd zelf de verantwoordelijkheid voor je keuzen.

okey vanaf nu zal ik eerlijk zijn en alleen maar de waarheid zeggen, ik zal een een topic open doen, daar zal ik me voorstellen, daar zal ik alles zeggen in welke situatie ik ben... sorry dat ik deze topic heb gestoord:( :( ik wil alleen hulp...

vatoslocos10 zei:
okey vanaf nu zal ik eerlijk zijn en alleen maar de waarheid zeggen, ik zal een een topic open doen, daar zal ik me voorstellen, daar zal ik alles zeggen in welke situatie ik ben... sorry dat ik deze topic heb gestoord:( :( ik wil alleen hulp...

:thumbs:

Ik snap nu in wat voor situatie je zit. Heb dit zelf ook gehad.
Was 1,88 meter bij 67-72 kg.

Ik begrijp hoe graag je groter wilt worden, maar probeer ondanks je gretigheid, dit toch in een paar stappen te doen. Over een periode van 1-1,5 jaar.
Anders loop je een te groot risico voor je gezondheid, en loop je het risico dat je heel mager blijft en toch een dikke buik krijgt (spreek met dit laatste uit ervaring).

vatoslocos10 zei:

MUWHAHAHAHHAA dit moet bullshit zijn, dit zég je toch niet man. Is er al een troll scan gedaan? :roflol:

Vatos, ouwe karbonaad, waar heb je in godsnaam "steroids repair a broken heart" gelezen? Je hoeft idd niet naar een psycholoog, als je dit meent ben je nl. rijp voor een PAAZ instelling. Je weet wel, in zo'n charmante dwangbuis, met zo'n trechter op je hoofd.

Je kunt een aantal dingen doen, omdat ik niemand de dood in wil jagen zal ik je de negatieve punten hier niet opsommen.

- Je maakt een afspraakie bij de RIAGG of welke instelling in de buurt dan ook.
- Je spreekt wat af met je vrinden en zuipt je een keer lekker zat.
- Je kijkt wat er verder "mis" met je is behálve dat je zogezegd te mager bent en werkt daar aan tot je vind dat je er in die zin goed uit ziet.

Steroiden gaan van jou geen knappe bink maken en al helemaal niet op de manier zoals je het nu van plan bent. Bodybuilding geeft je houvast in moeilijke tijden, AS niet, met wat pech word je na afloop nog depressiever. Punt is dat jij geen bodybuilder bent maar een bodyblúnder.

Het enige waar dit toe zal leiden is een nog verrottere fysiek en een nog verrotter gevoel. Zet het uit je kop en spam ons niet langer jij huilie!

[Link niet meer beschikbaar]

Daar, neem eens contact op. Serieus.

Enfin oompje Duck gaat trainen. Ik ben zeer benieuwd naar de volledige uitleg thread straks, én de uitslag van de troll scan. To know, you gonna do the true, tonight. :o

Terug
Naar boven