MuscleMeat

Primobolan Vrouwen

je zegt zelf ik weet er niks van dan is het duidelijk dat je niet genoeg hebt gelezen en info hebt je vriend weet niks alleen over test lekker stel jullie samen beide weten niks en hebben niet genoeg geleerd

en dan ga je als vrouw zijnde gewoon primo injecteren dit vind ik zeer dom en dan reageer je ook nog zo
ik ben erg benieuwd hoe jullie trainingsschema en voedingsschema eruit ziet want dat kan ook niet veel bijzonders zijn imo

je praat over primo alsof je proteine of creatine neemt moet niet gekker meer worden hier

Het is trouwens 100mg en hoezo moet ik eerst ergens toestemming vragen om iets te mogen zeggen ofzo!! Ik ben zeer serieus.

Groot gelijk heb je, hoe durven ze . Laatst had ik ook zo'n topic, vriend raadde me een potje dbol per dag aan.
Werd er op gegeven moment groen van en kwam bloed uit de neus en anus lopen, maand later vroeg ik hier of dat slecht was. Ze deden net of ik gek was! Kun je nagaan! Ik stelde gewoon serieus een vraag.

Ik zou nooit met een kuur beginnen, voordat ik er zo'n beetje alles van af weet; maar that's me.:)

leuk he al die reacties van die opgepomte mannen die zich dagelijks volspuiten met roids... en niet eens meer normaal kunnen denken dan wel op een normale manier kunnen communiceren.........
GODVER...
HELEMAAL GEK GEWORDEN.... etc.
dat zijn de reacties die de knulletjes zelf ook kregen bij hun eerste posts op dit board...en niks is zo makkelijk dan dit natuurlijk te verwerpen op n ander...

anyway,
lees ff door dat coca-cola gehalte heen en je ziet dat er genoek anderen zijn die wel met een normale reactie komen.

en wat vele andere ook zeggen:
wat ik je wel mee wil geven, begin nooit ergens aan zonder te weten wat t is en doet.
waarom gekozen voor PRIMO en niet eerst anavar? ORAAL

weet je wat de neven effecten zijn? en hoe deze te herkennen.
mocht je last krijgen van kriebel in de keel en last van een gevoelige clit...
dan kan je met anavar... (ff uit mijn hoofd halfwaarde tijd 8-9 uur) meteen stoppen...
sommige mensen gaan goed op 20mg (tabs dag) andere op 30... en gevorderen kunnen zelfs aan de 50 mg! maar zou ik je absoluut NIET aanraden.
lees je in..
ga niet op t verhaal van je vriend in, die er blijkbaar zelf helemaal nix van weet. die heeft de grote jongen in de sportschool wat gevraagd, of buurman jan, en die heeft heb een paar flesjes meegegeven die jij nu gebruikt.

heb je een idee, wat er was gebeurd als er in deze flesjes primo (WAT (99% fake is) een andere test soort zou zitten.. zoals test enanthaat....
moet je nagaan als je daar mee aan de gang gaat... dan verkloot je je lichaam, krijg je een clit groter dan zijn apparaat... en mag je een abonnement nemen op gilette, tenzijn je scheren met de machine een betere optie vind.

dus...
weet wat je gebruikt...! primo, heeft een halfwaarde van (dont kill me if im wrong) rond de 13 dagen...
dat is HALF waarde tijd... daar zet jij om de 7 dagen ook weer elke keer 100mg bij...
dus tja, er zit veel, lang in je bloed...
en als je dan die gevoelens krijgt van.. kriebelende clit (nee hij schiet niet meteen als paddestoeld uit de grond) en last van je keel, dan betekend dat je of gevoelig bent, of teveel gebruikt...
Met orale tabs anavar, of orale tabs primo (als je die generic kan krijgen) kan je meteen stoppen...
met de primo... blijf je nog paar weken door sukkelen als je stopt..

So..
knowledge is power.. zie

lees dat eens door.
verder primo.. staat er om bekend t langer te moeten gebruiken...
zorg voor goede voeding.. (neem aan dat dat top in orde is)

wat ik zou doen als ik jou was...
of niks... of eerst aan de orals
anavar..
20 mg dag.

good luck

Jweigenman, 20 mg Var per dag voor een vrouw? Volgens mij beginnen de meeste vrouwen op 5 a 10 mg per dag :')

ja er moest eigenlijk staan: max 20 mg
heb de lapt text ff snel getypt.

maar en vanuitgaande dat ze nu een volledig diepgaand onderzoek zal doen voordat ze er mee begint ;)
zal ze hier zelf ook wel achter (hoop vooraf) komen.

daarnaast...
Primo..........
tja.. t kan.. maar ook daar zijn de meningen, maar ook de ervaringen sterk over verdeeld.

kan igg absoluut aanraden, in mijn optiek, eerder aan anavar te gaan dan meteen primo te injecteren.

leuk he al die reacties van die opgepomte mannen die zich dagelijks volspuiten met roids... en niet eens meer normaal kunnen denken dan wel op een normale manier kunnen communiceren.........
GODVER...
dat zijn de reacties die de knulletjes zelf ook kregen bij hun eerste posts op dit board...en niks is zo makkelijk dan dit natuurlijk te verwerpen op n ander...

anyway,
lees ff door dat coca-cola gehalte heen en je ziet dat er genoek anderen zijn die wel met een normale reactie komen.

wat ik je wel mee wil geven, begin nooit ergens aan zonder te weten wat t is en doet.

dan kan je met anavar... (ff uit mijn hoofd halfwaarde tijd 8-9 uur) meteen stoppen...
sommige mensen gaan goed op 20mg (tabs dag) andere op 30... en gevorderen kunnen zelfs aan de 50 mg! maar zou ik je absoluut NIET aanraden.
lees je in..
ga niet op t verhaal van je vriend in, die er blijkbaar zelf helemaal nix van weet. die heeft de grote jongen in de sportschool wat gevraagd, of buurman jan, en die heeft heb een paar flesjes meegegeven die jij nu gebruikt.

heb je een idee, wat er was gebeurd als er in deze flesjes primo (WAT (99% fake is) een andere test soort zou zitten.. zoals test enanthaat....
moet je nagaan als je daar mee aan de gang gaat... dan verkloot je je lichaam, krijg je een clit groter dan zijn apparaat... en mag je een abonnement nemen op gilette, tenzijn je scheren met de machine een betere optie vind.

dus...
weet wat je gebruikt...! primo, heeft een halfwaarde van (dont kill me if im wrong) rond de 13 dagen...
dat is HALF waarde tijd... daar zet jij om de 7 dagen ook weer elke keer 100mg bij...
en als je dan die gevoelens krijgt van.. kriebelende clit (nee hij schiet niet meteen als paddestoeld uit de grond) en last van je keel, dan betekend dat je of gevoelig bent, of teveel gebruikt...
Met orale tabs anavar, of orale tabs primo (als je die generic kan krijgen) kan je meteen stoppen...

So..
knowledge is power.. zie

lees dat eens door.

anavar..
20 mg dag.

good luck

jweigerman jij schrijft eerst over opgepompte mannetjes vol met roids die haar hier de les lezen vervolgens doe jij hetzelfde zij het op een meer diplomatieke manier en idd veel beter onderbouwd en veel beter advies waar ik het overig wel mee eens ben laat dat duidelijk zijn

denk dat de meeste zich hebben gestoord aan haar reactie van .. ik weet heus wel wat ik neem etc ... dan heb je natuurlijk gelijk iedereen op je dak he ?? ze had zich imo eerst goed moeten inlezen ...

jweigerman... was het niet jouw vrouw die begeleid werd door die twee spaanse bb kampioenen en op een streng dieet was gezet ik ben erg benieuwd hoe dat gegaan is miss graag een update????

gr opa

ja er moest eigenlijk staan: max 20 mg
heb de lapt text ff snel getypt.

maar en vanuitgaande dat ze nu een volledig diepgaand onderzoek zal doen voordat ze er mee begint ;)
zal ze hier zelf ook wel achter (hoop vooraf) komen.

daarnaast...
Primo..........
tja.. t kan.. maar ook daar zijn de meningen, maar ook de ervaringen sterk over verdeeld.

kan igg absoluut aanraden, in mijn optiek, eerder aan anavar te gaan dan meteen primo te injecteren.

Als je dan toch advies geeft prima, typ het dan wel zorgvuldig. Zijn er zat die het klakkeloos overnemen.

niet gek laten maken .......het is eiwit sparend ....op olie basis ..werkt tussen de 14 a 21 dagen ....dus je hoeft niet iedere week een primo te ztten rustig opbouwen en geduld...voeding moet wel goed zijn en goed drinken ....leeg eens in de 6 dagen
je eiwit voorraad in je lichaam je eet die dag dan weiniger eiwitten dan normaal ....je spaart hiermee even je nieren
en je hebt dan minder urinezuur afscheiding van je nieren.Ja er is nog veel meer wat bij deze sport komt kijken ..way off live be strong.

Binnekort weer een topic over een vrouw die plotseling een clitoris van 10cm heeft. Die begon toch ook gewoon op aanraden van......

Nee maar op 10mg kan er weinig gebeuren. Eerst lezen en dan spuiten, ook omdat de resultaten beter zijn als alles goed uitgedacht is. Nu je al begonnen bent dus even snel inlezen en dan met veel plezier je kuurtje beleven. Succes

Christus wat leest deze thread als 'n dikke hoop stront op wat perkament.

Ik zal het even samenvatten: Primo. Is. K*t.

Wat meer in detail:
En wat laat jou denken dat primo een prima idee is? 3-keto steroiden zijn steroiden met een carbonyl groep op positie C3, zoals gehighlight in het roze op de afbeelding. Deze groep is belangrijk voor de affiniteit voor de androgeen receptor, en zie je zodoende dus ook terug bij veel (maar niet alle, bijv. stanozolol) AAS.

Wanneer deze steroide alpha-gereduceerd is met een H-atoom, op positie C5, dan noem je deze 5a-gereduceerd. Dit is het geval met primo, zie hetgeen wat rood gehighlight is (streepjeslijn = alpha georienteerd, vaste lijn = beta georienteerd).

2djsc3b.png

Nu wil het dat er een enzym, met name in het skeletspierweefsel aanwezig, is die deze 3-keto 5-alpha gereduceerde steroiden graag reduceert op C3 met een H atoom; de dubbelgebonden O wordt een OH. Wat kenmerkend is aan deze steroiden is dat zij haast geen affiniteit voor de AR vertonen. Dit enzym heet overigens 3a-HSD.

Verder zou het nog kunnen dat, om de een of andere onduidelijke reden, 3a-HSD niet actief primobolan metaboliseert naar zijn 3a-gereduceerde metaboliet. Niets is helaas minder waar, het PRIMAIRE metaboliet van primo is 3a-gereduceerd.

Samengevat dien je dus een hormoon toe wat specifiek in spierweefsel relatief sneller wordt gemetaboliseerd, waardoor je verhoudingsgewijs juist een androgener product zit toe te dienen.

inbe4 penis

Ik had destijds wel expres de roze kleur gekozen. :$

---------- Post added at 18:39 ---------- Previous post was at 18:28 ----------

GODVER...

anyway,

lees je in..

dus...

So..
knowledge is power.. zie

lees dat eens door.

anavar..
20 mg dag.

good luck
Was je nuchter toen je dit tikte?

of niks... of op een ander forum posten
bokt.nl..
20 posts per dag.

heb gisteren voor de derde keer 10 gezet. dus ik moet nog even geduld hebben denk ik :-))

---------- Toegevoegd om 10:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:25 ----------

ik heb voor 8 weken in huis is dat wel genoeg dan?? en hoelang moet ik daarna stoppen weet jij dat? :-)

Zoiets gaan gebruiken en er dan niets van afweten...?!?!?! :eek:

En.. dan even een serieuze vraag die ik verder mis. Waarom spuit je het? Wat wil je bereiken? Wat zijn je doelen?

Laatst bewerkt:
Ik had destijds wel expres de roze kleur gekozen. :$

---------- Post added at 18:39 ---------- Previous post was at 18:28 ----------

Was je nuchter toen je dit tikte?

of niks... of op een ander forum posten
bokt.nl..
20 posts per dag.

:roflol:

Terug
Naar boven