leuk he al die reacties van die opgepomte mannen die zich dagelijks volspuiten met roids... en niet eens meer normaal kunnen denken dan wel op een normale manier kunnen communiceren.........
GODVER...
HELEMAAL GEK GEWORDEN.... etc.
dat zijn de reacties die de knulletjes zelf ook kregen bij hun eerste posts op dit board...en niks is zo makkelijk dan dit natuurlijk te verwerpen op n ander...
anyway,
lees ff door dat coca-cola gehalte heen en je ziet dat er genoek anderen zijn die wel met een normale reactie komen.
en wat vele andere ook zeggen:
wat ik je wel mee wil geven, begin nooit ergens aan zonder te weten wat t is en doet.
waarom gekozen voor PRIMO en niet eerst anavar? ORAAL
weet je wat de neven effecten zijn? en hoe deze te herkennen.
mocht je last krijgen van kriebel in de keel en last van een gevoelige clit...
dan kan je met anavar... (ff uit mijn hoofd halfwaarde tijd 8-9 uur) meteen stoppen...
sommige mensen gaan goed op 20mg (tabs dag) andere op 30... en gevorderen kunnen zelfs aan de 50 mg! maar zou ik je absoluut NIET aanraden.
lees je in..
ga niet op t verhaal van je vriend in, die er blijkbaar zelf helemaal nix van weet. die heeft de grote jongen in de sportschool wat gevraagd, of buurman jan, en die heeft heb een paar flesjes meegegeven die jij nu gebruikt.
heb je een idee, wat er was gebeurd als er in deze flesjes primo (WAT (99% fake is) een andere test soort zou zitten.. zoals test enanthaat....
moet je nagaan als je daar mee aan de gang gaat... dan verkloot je je lichaam, krijg je een clit groter dan zijn apparaat... en mag je een abonnement nemen op gilette, tenzijn je scheren met de machine een betere optie vind.
dus...
weet wat je gebruikt...! primo, heeft een halfwaarde van (dont kill me if im wrong) rond de 13 dagen...
dat is HALF waarde tijd... daar zet jij om de 7 dagen ook weer elke keer 100mg bij...
dus tja, er zit veel, lang in je bloed...
en als je dan die gevoelens krijgt van.. kriebelende clit (nee hij schiet niet meteen als paddestoeld uit de grond) en last van je keel, dan betekend dat je of gevoelig bent, of teveel gebruikt...
Met orale tabs anavar, of orale tabs primo (als je die generic kan krijgen) kan je meteen stoppen...
met de primo... blijf je nog paar weken door sukkelen als je stopt..
So..
knowledge is power.. zie
lees dat eens door.
verder primo.. staat er om bekend t langer te moeten gebruiken...
zorg voor goede voeding.. (neem aan dat dat top in orde is)
wat ik zou doen als ik jou was...
of niks... of eerst aan de orals
anavar..
20 mg dag.
good luck