Cynthia
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 515
...
En donderdag dan met nieuwe begeleider over aas praten en beginnen met kuren!
Je was al begonnen toch?Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
...
En donderdag dan met nieuwe begeleider over aas praten en beginnen met kuren!
Je was al begonnen toch?je kunt zeg maar beginnen met het een, maar dat is het ander niet en als je dan 'n andere krijgt die iets heeft wat je nog niet had kun je dat toevoegen en weer beginnen nadat je weet wat erbij gaat komen, niks is hetzelfde, leer dat nou eens, alles is anders
Primo? Ik versta dat niet. Is een 5a-gereduceerde 3-keto steroide die dus snel gedeactiveerd wordt in skeletspierweefsel door reductie van de 3-keto groep door 3a-HSD, en zodoende enige weefselspecificiteit vanuit de 5a-reductie teniet doet. Ofwel je androgene neveneffecten nemen lineair toe met de dosis; enige reden waarom begeleiders denken dat het geschikt is voor vrouwen is omdat het bij mannen nu ook niet veel doet (immers 5a-gereduceerde 3-keto steroide). Als bevestiging is inderdaad het primaire metaboliet een met de gereduceerde 3-keto groep (i.t.t. tot bijv. oxandrolon, waarbij de O in de A-ring dit belemmert).Primo en eca. Var is bijna op namelijk. Heb iemand gevonden die bekend is met begeleiden van vrouwen. Niet geheel onbelangrijk lijkt mij. Schema m.b.t aas volgt als ik begin van de week.
Is geen onbezonnen actie. Zonder begeleiding met aas als vrouw beginnen is dat eerder. Daarom erg blij. En plemp uiteraard alles hier open en wel
En wat laat jou denken dat primo een prima idee is? 3-keto steroiden zijn steroiden met een carbonyl groep op positie C3, zoals gehighlight in het roze op de afbeelding. Deze groep is belangrijk voor de affiniteit voor de androgeen receptor, en zie je zodoende dus ook terug bij veel (maar niet alle, bijv. stanozolol) AAS.Maar goed, voor vrouwen zijn er vrij weinig mogelijkheden qua aas wil je vrouwelijk blijven of op safe spelen. Vrouwelijke BB die gebruiken zijn nou ook niet bepaald open. Dus blij eindelijk betrouwbare begeleider te hebben gevonden. Maar ik zal jouw info ook voorleggen.
![]()
*tadaaa*
Als je je rug plat houd Tatt, gaat het nooit lukken om je borst uit te zetten. Je schouders zullen automatisch ook naar voren gaan staan. Wat gebeurt er dan logischerwijs > je gaat met je schouders drukken ipv met je borst.
Wat gebeurt er als je dat doet? Dan gaat je schouder uit de kom, verneuk je je cuffs of gebeuren er andere gruwelijke dingen, zoals bench 'plateaus' .
Schouderbladen tegen elkaar, borst omhoog en bovenrug op spanning, billen op de bank.