XXL Nutrition

PrinceVegetta's random though of the day regarding strength sports

heeft niet echt iets met krachtsport te maken PV

wow betaald apenkooien

ik denk dat de meeste hier dat wel kunnen, alleen zullen we er wel wat langzamer over doen dan deze knaap

• Topic Starter Topic Starter
geen random thought vandaag, niks interessants gevonden

Ik zal je maar eens vooruit helpen, PV.
Zijn er absolute waarheden in krachttraining? En welke zijn dat dan?
En antwoord nu niet: do Squats ofzo.

Ik zal je maar eens vooruit helpen, PV.
Zijn er absolute waarheden in krachttraining? En welke zijn dat dan?
En antwoord nu niet: do Squats ofzo.

absolute waarheid:
er is altijd iemand sterker dan jij op een oefening. so dont get to hung up on that

thanx willem, die is wel een goeie, en i agree with starter

random thought of the day

Iedereen is bekend met de 8-12 week programs zoals deze, http://www.t-nation.com/free_online_article/most_recent/8_weeks_to_super_bench, maar werken ze echt? of is het gwn mentaal en ook de extra focus op die move/spier?

als je er meer vertrouwen door krijgt of een beter groove pattern, dan is toch automatisch het antwoord: "Ja" lijkt me?

ik heb voor squats meerdere malen een prioriteit schema gedaan, waarbij de rest op een laag pitje werd gezet. ook het wel bekende coan voor deadlifts 2x gedaan... en eigenlijk waren de periodes waarin ik me op 1 lift focuste de periodes waarin ik echt harde gains zette...

op alles tegelijk richten gaat bij mij veel trager of er stagneren zelfs lifts. mmmm gets me wondering waarom ik dat eigenlijk wel doe dan.

maar is het niet meer de actual extra focus dan de programma zelf? dus al doe je die programma, straight sets, drop sets etc...alleen die extra focus and drive om die lift te verberen zorgt voor de pr's niet de actual program

maar is het niet meer de actual extra focus dan de programma zelf? dus al doe je die programma, straight sets, drop sets etc...alleen die extra focus and drive om die lift te verberen zorgt voor de pr's niet de actual program

Meeste/veel programma's pakken de lift gewoon frequenter aan, meer frequentie is vaak beter, vooral als er eerst maar 1x per week per lift getraind wordt. Zoals erwin al zei gaat dat soms wel ten koste van andere lifts.

Terug
Naar boven