Fitness Seller

PrinceVegetta's random though of the day regarding strength sports

Telefoonboek scheuren! Stalen buizen ombuigen! Touwtje trekken!

ja is ook het enige onderdeel wat ik me kon bedenken, maar er is geen enkel ultiem onderdeel! Daarom is het altijd een mix waaruit blijkt wie ''gemiddeld'' de sterkste van alles is .

medley! van yoke, farmers, tire en axle for reps!

Als we het hebben over ideale verhoudingen dan is het toch vaak:

250 deadlift, 200 squat, 150 bench, 100 MP.. De powerclean zit ergens tussen MP en Bench lijkt me..

Compleet afhankelijk van lichaamsbouw, trainingsjaren, ervaring, blessureverleden, tak van sport uiteraard, maar goed..

Dacht dat Rippeteen er ook iets over had geschreven..

hoe definieer je "sterk zijn" jonathan? ben je benieuwd naar pure maximale kracht of wil je conditie er ook bij betrekken?

Sinds wanneer heeft sterk zijn iets te maken met conditie?

Sinds wanneer heeft sterk zijn iets te maken met conditie?

dude a deadlift 300kilo max en doet 10 flips met een 400 tire
(HIJ HEEFT ZELFS AL EENS 28 FLIPS GEDAAN!!z1Z!z!Z!)
JE WEET ZELF
dude b deadlift 300kilo max en doet 6 flips met een 400 tire en ligt vervolgens k.o. op de grond

wie is er dan sterker in jouw opinie? ;)

dude a is dan gewoon een overall eindbaas en imo ben je dan dus sterker.

Laatst bewerkt:
Dat hangt denk ik af van de definitie van "sterk".

Begrijp me niet verkeerd, een goede conditie is natuurlijk belangrijk, en dude A is natuurlijk de overall eindbaas.

Als je het imo over "sterk" hebt, dan heb je het over kracht..

Laat maar trouwens.. we bedoelen toch hetzelfde, en ik heb geen zin in pissebedden-nken over termen.

Laatst bewerkt:
Strongman = Sterk, snel, conditioneel en explosief. (mentale kracht is ook een grote aspect van het strongmansport)
Dan zou ik zeggen Medley want dit komt er allemaal bij kijken.

Corpaul zit er wat dat betreft dichtbij (dan): ik zou de tireflips eruit halen ... beginnen met de axle press, dan de yoke en als laatste farmers.

Mocht Cor dan echt nog niet moe zijn, doe een sled pull als afsluiter. :D

Jij bent dan ook een uitzonderlijk talentje, he Eddine!

Terug
Naar boven