AndroidHealthClinic

Prison Break weer begonnen!!

• Topic Starter Topic Starter
te gierig om karma uit te delen na mijn geweldige tip:p

je neemt me de woorden uit de mond! ik vond seizoen 2 zelfs zeer zwaar tegenvallen!!

en aangezien ik niet meer weet hoe het derde seizoen eindigde zal ik maar de 4 afhalen zeker :D

nice TS
Ik ben dan ook bij Seizoen 2 tegen het einde gekapt met kijken. Toen hij weer ergens de bak in vloog. Ik dacht: ah niet weer he! Toen maar gekapt.

Begon erg langdradig te worden allemaal. Beter hadden ze 1 gewoon goed af kunnen maken, dan was het wel mooi geweest.

Ik ben dan ook bij Seizoen 2 tegen het einde gekapt met kijken. Toen hij weer ergens de bak in vloog. Ik dacht: ah niet weer he! Toen maar gekapt.

Begon erg langdradig te worden allemaal. Beter hadden ze 1 gewoon goed af kunnen maken, dan was het wel mooi geweest.

+1

wat me ook tegenviel bij 2 was het minimaal gebruik van z'n tattoo... dat was namelijk de reden dat ik ben beginnen kijken, en oke vond het het wel goed maar had beter bij 1 goed seizoen gebleven...

desalnietemin kijk ik toch maar weer naar de 4 :D

Samen met een vriend kijk ik standaard woensdagavond PB, te chill.
Morgen weer dus, 2 afleveringen :D

Ik haat prison break! Alleen eerste seizoen viel mee, nu is het gewoon uitmelken wat ze doen.

net de eerste aflevering gezien.. lijkt me toch wel een spannend seizoen te worden. nu even iets eten en dan deel twee. :cool:

ik vroeg me al af hoe ze een gans seizoen zouden vullen als ze in aflevering twee al de kaart hadden :o
wrm begon zijn neus te bloeden? toeval of werken ze nu er naar toe dat ie een of andere ziekte heeft? ???

Laatst bewerkt:
Kristoff, homo, waarom zeg je die shit!

aflevering 1 gister gezien. Was niet verkeerd, ik denk dat het nu echt gaat beginnen. Eerste aflevering was toch een beetje introduceren van het thema van seizoen 4.

ik heb eerste aflevering ook al gezien,straks 2e kijken.

denk dat dit seizoen erom draait om uit de gevangenis te blijven:P

Iemand een site waar ik hem gelijk kan kijken??

dit seizoen is geen volledig he, is maar 12 afleveringen ofzo

dat is gewoonte in amerika denk ik ???

eerste en tweede seizoen van PB waren 22 afleveringen, derde seizoen 13 en nu weer zoiets.
eerste, tweede en derde seizoen van lost lag ook rond de 22,23 afleveringen, seizoen vier waren er 12.

had wel te maken met de scenario schrijvers die aan het staken waren hoor ;)

Net de eerste 2 afleveringen gezien, ik moet zeggen dat ik ze niet zo vet vind als normaal. Maar misschien is het ook nog ff inkomen.... Ben benieuwd hoelang ze dit verhaal nog gaan uitmelken.

Terug
Naar boven