AndroidHealthClinic

Prison Break weer begonnen!!

sorry, even verkeerd ingelicht. Ik dacht dat gelezen te hebben.

idd heb hem ook al binnen duurde een hele 10 minuten

mijn torrent ook gisterenavond: 10min 7sec. :P

ik vind dit seizoen tot nu toe zeer goed, blijven vanalle spannende dingen gebeuren.

en dat Linc en Alex nu vrede hebben gesloten zag ik zeker niet aankomen, maar wel mooi dat ze nu samen werken om die grote n**ga te vinden :D

mijn torrent ook gisterenavond: 10min 7sec. :P

ik vind dit seizoen tot nu toe zeer goed, blijven vanalle spannende dingen gebeuren.

en dat Linc en Alex nu vrede hebben gesloten zag ik zeker niet aankomen, maar wel mooi dat ze nu samen werken om die grote n**ga te vinden :D

ja idd, het gaat ongelooflijk snel moet ik zeggen. Ik heb er geen last van, torrent is snel genoeg voor mij. Ik bedoel ik vind 10 min. toch best snel:rolleyes:

waarschijnlijk hebben we allemaal dezelfde torrent gedownload, die had ongeveer 7000 seeders. dit was echt de eerste keer dat het zo snel ging hier, anders duurt het 2 à 3 uur. :o

waarschijnlijk hebben we allemaal dezelfde torrent gedownload, die had ongeveer 7000 seeders. dit was echt de eerste keer dat het zo snel ging hier, anders duurt het 2 à 3 uur. :o

uhu:) maar dat komt omdat die aflevering net uit is en iedereen hem tegelijk wil hebben. Als je een week wacht zal het idd een stuk langzamer gaan.

heb ook net eerste aflevering gezien, maar ik word echt gek van al die toevalligheden en niet reële stuff

Gisteren E5 alweer gekeken.

Damn, wat een lastige keuzes qua babes. Gretchen, Sara of die receptioniste bij Gate. Die laatste is wel heel erg lekker zeg. Wat een koppie. :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

gretchen was toch dood???

dank u rotzak om het te verpesten :D

nu ja, ze is een terring lekker ding dus blij dat ze nog leeft :D

is er deze week nou weer geen aflevering van of wa?

kzie niks staan...

prison break trekt toch op NIETS meer, al die toevalligheden... altijd worden ze gevat en komen ze weer vrij...

ze blijven het veel te lang rekken!!

kan er geen minuut meer naar kijken, jammer want vond het een topserie

vind het ook steeds minder worden moet ik zeggen, niet omdat het zo wordt uitgerekt zegmaar, maar omdat het steeds onrealistische wordt. Vond seizoen 1 beste, 2 en 3 niet het kijken waard en 4 is weer een beetje normaal.

Terug
Naar boven