MuscleMeat

Prison Break weer begonnen!!

goddamned ik vind maar geen download link, blijven zoeken dan maar:p

ik vroeg me al af hoe ze een gans seizoen zouden vullen als ze in aflevering twee al de kaart hadden :o
wrm begon zijn neus te bloeden? toeval of werken ze nu er naar toe dat ie een of andere ziekte heeft? ???

meerdere kaarten, niet 1 kaart;)

• Topic Starter Topic Starter
Net de eerste 2 afleveringen gezien, ik moet zeggen dat ik ze niet zo vet vind als normaal. Maar misschien is het ook nog ff inkomen.... Ben benieuwd hoelang ze dit verhaal nog gaan uitmelken.

eerste net gezien , een van de slechtste, ze melken het steeds meer uit en erg ongeloofwaardig allemaal

een antwoord op Outer, tussen spoilers voor de mensen die niks te weten willen komen. alhoewel Outer zelf al heeft vernoemd dt er meerdere kaarten zijn. :P

meerdere kaarten, niet 1 kaart;)

jaja, maar ik ging er halverwege de aflevering nog van uit dat er maar één was en ik vond het raar dat ze die al meteen hadden. :o
het feit dat er meerderen zijn maakt het dan weer wat logischer dat ze hun seizoen zo vullen.

• Topic Starter Topic Starter
bloedneus = tumor??

Haha , die zwarte van de 'company' ownt toch wel heel erg zwaar? Met z'n brutal one liners.

afl. 2 vond ik wel goed eigenlijk. Spanning zat er iets meer in.

Lijkt een goed seizoen te worden!

Denk wel dat dit het laatste seizoen moet zijn, verder uitmelken zou het alleen maar zwakker maken vrees ik.

geweldige serie moet ik zeggen. Maar we moeten weer heel lang wachten voordat het derde deel van s04 uitkomt. Maar dat is het wachten wel waard denk ik.

geweldige serie moet ik zeggen. Maar we moeten weer heel lang wachten voordat het derde deel van s04 uitkomt. Maar dat is het wachten wel waard denk ik.

waarom doen ze dat eigenlijk altijd?? waarom maken ze niet gewoon alle afl. in 1 keer.

[Link niet meer beschikbaar]

Gewoon gisteren hoor zo te zien. :)

er komen 5 seizoenen was aangekondigt van te voren ;)

Voor zover ik weet was dit niet van te voren bekend. Na het succes van S1 besloten ze aan het einde van dat seizoen een open einde voor S2 te laten.

er komen 5 seizoenen was aangekondigt van te voren ;)

Na de eerste x afleveringen kwamen ze er achter dat het beviel en hadden ze er nog een x aantal besteld (volgens mij 22). Denk dat ze net zolang zullen doorgaan met bestellen van nieuwe afleveringen totdat de verdiensten minder worden.
We kunnen nu in ieder geval weer 22 weken voort :)

van mij hoeft er echt geen seizoen 5 te komen. Ik vind seizoen 4 wel een goede afsluiting eigenlijk.

ep03 staat al online. Kan alleen nog geen lekkere torrent vinden,

torrent is voor nooobs.

HD versie staat allang op usenet, aantal uur na de uitzending :D

hoe kom je erbij vriend? Tot aflevering 5 zullen ze elke week uitzenden, waar haal jij de info vandaan dat we lang moeten wachten?

Terug
Naar boven