- Waardering
- 17
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 8%
niet schelden jongen, dit jaar hadden ze geen scripts voor de volle 24 afleveringen door de staking
dus niet haten punk
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
niet schelden jongen, dit jaar hadden ze geen scripts voor de volle 24 afleveringen door de staking
dus niet haten punk
Het blijven sukkels
wrm begon zijn neus te bloeden? toeval of werken ze nu er naar toe dat ie een of andere ziekte heeft?ik vroeg me al af hoe ze een gans seizoen zouden vullen als ze in aflevering twee al de kaart hadden![]()

Net de eerste 2 afleveringen gezien, ik moet zeggen dat ik ze niet zo vet vind als normaal. Maar misschien is het ook nog ff inkomen.... Ben benieuwd hoelang ze dit verhaal nog gaan uitmelken.

geweldige serie moet ik zeggen. Maar we moeten weer heel lang wachten voordat het derde deel van s04 uitkomt. Maar dat is het wachten wel waard denk ik.
Lijkt een goed seizoen te worden!
Denk wel dat dit het laatste seizoen moet zijn, verder uitmelken zou het alleen maar zwakker maken vrees ik.

geweldige serie moet ik zeggen. Maar we moeten weer heel lang wachten voordat het derde deel van s04 uitkomt. Maar dat is het wachten wel waard denk ik.

torrent is voor nooobs.
HD versie staat allang op usenet, aantal uur na de uitzending![]()