De lauwwste
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 164
gunther schlierkamp is volgend olympia bronnen 1m92...
Oeps dan zit ik ernaast, vond ergens 1.85 maar was geen vertrouwbare bron.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gunther schlierkamp is volgend olympia bronnen 1m92...
Geen BB Pro, maar Dominic Filiou is ook redelijk impressive
Hier issie totaal niet ripped, hij heeft later flink wat gecut, maar vind het een aardig beeld nonetheless:
![]()
Over Arnolds lengte zijn de meningen verdeelt... ene zegt 184, andere weer 188. In elk geval is hij nu gekrompen en zeker geen 188 meer.... Lou was 194 volgens de meeste bronnen.Aangezien ik zelf 1.94m lang ben wil ik graag weten welke pro's lang zijn. Arnold was volgens mij 1.88m maar wel het voorbeeld waardoor ik ben begonnen. Lou was 1.96 als ik het goed heb maar dit zijn natuurlijk old- en all-time favorites. Dus als je wat te binnen schiet, zeker ook de wat nieuwere lichting post het dan hier.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]Over Arnolds lengte zijn de meningen verdeelt... ene zegt 184, andere weer 188. In elk geval is hij nu gekrompen en zeker geen 188 meer.... Lou was 194 volgens de meeste bronnen.
Feit is dat het véél lastiger is om er massief uit te zien als je langer dan 1,85-1,90 bent.
Zo zou Ronnie ook 1.83m zijn, maar is in real life een halve kop kleiner als ik ben (1.85m).

), Günther Schlierkamp (even groot als mij kwa lengte, maar monstermassief). Ik noem toch even Magnus Samuelsson (2.07m), weliswaar geen wedstrijd BB-er, maar wat een ongelooflijke beer, waar zelfs Greg Kovacs "U" tegen zegt. 
Waarom zou dat moeten "tegenvallen". Net alsof BB die kleiner zijn minder zijn. Ik vind min 1,75 tot max 1,85 juist de beste verhoudingen en fysieken opleveren bij pro BB.Ik moet zeggen dat de meeste pro's die ik ontmoet heb, me kwa lengte errug tegenvielen. Ik had altijd een beeld voor me ogen van enorme beren.
Maar dat viel telkens met een enkele uitz. daargelaten steeds tegen.
Uitzonderingen waren, Greg Kovacs (+/-1.90m maar holy fokking shit groot), Günther Schlierkamp (even groot als mij kwa lengte, maar monstermassief). Ik noem toch even Magnus Samuelsson (2.07m), weliswaar geen wedstrijd BB-er, maar wat een ongelooflijke beer, waar zelfs Greg Kovacs "U" tegen zegt.
![]()

Waarom zou dat moeten "tegenvallen". Net alsof BB die kleiner zijn minder zijn. Ik vind min 1,75 tot max 1,85 juist de beste verhoudingen en fysieken opleveren bij pro BB.
Roland Kickinger 6"4
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ander verwachtingspatroon dus... duidelijk.Ja daar ging het op zich niet om. Tuurlijk is op zo'n frame een mooi gespierde fysiek indrukwekkend. Maar als je nog nooit een "pro" gezien hebt en kent ze alleen van foto's in de bladen, dan heb je gewoon een bepaald beeld van hoe groot zij irl zijn.
Dat laatste viel me dus steeds met dus die enkele uitz. tegen. Wat voor een groot deel imo ook wel met lengte te maken heeft.