chickendinner
Cool Novice
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik hoop maar dat zij die hier reageren met 'misschien' of 'ja' dit sarcastisch bedoelen, anders maken zij zich vrij belachelijk.

Mja, als ik net zo veel tijd had als hun om te trainen en gratis whey kreeg dan kan ik het ook wel![]()
Njah is wel een logische vraag voor een beginner;
Veel mensen denken dus ook dat als je teveel traint je pro bbuilder wordt , helaas niets is minder waar.
Zou wel graag eens zien welke fysieken echt naturel haalbaar zijn , mr 10 ken ik natuurlijk , maar voor de rest...
G-men van dit forum, vind ik persoonlijk een stuk hardere fysiek hebben (in zn bb tijd tenminste) dan Mister10, geloof sowieso dat er lui hier zijn fysiek naturel nog wel gaan halen, vind hem niet superbruut en hard of zo ivm G-men, en hij hamert ook niet zo ontzettend irritant veel op dat "true natural" gezeik.
uuuh, gwn een nickname zonder al te veel betekenis.
G-men van dit forum, vind ik persoonlijk een stuk hardere fysiek hebben (in zn bb tijd tenminste) dan Mister10, geloof sowieso dat er lui hier zijn fysiek naturel nog wel gaan halen, vind hem niet superbruut en hard of zo ivm G-men, en hij hamert ook niet zo ontzettend irritant veel op dat "true natural" gezeik.
. Beetje jammer dat hij de PL kant opgaat
. Mr 10 heeft voor zijn leeftijd ook een erg goeie fysiek.
.waarom zoveel domme antwoorden? Ik dacht vroeger dat arnold naturel was.
Was ff wel een shock te horen dat ook hij gebruikt had