MuscleMeat

Pro BB natuurlijk?

Hoor je hier geen serieus antwoord op te geven? Dit forum is toch niets voor niets opgericht? Waar moet je anders heen met je vragen...

OT : Nee, absoluut niet naturel mogelijk!

Ik hoop maar dat zij die hier reageren met 'misschien' of 'ja' dit sarcastisch bedoelen, anders maken zij zich vrij belachelijk.

Njah is wel een logische vraag voor een beginner;

Veel mensen denken dus ook dat als je teveel traint je pro bbuilder wordt , helaas niets is minder waar :(.

Zou wel graag eens zien welke fysieken echt naturel haalbaar zijn , mr 10 ken ik natuurlijk , maar voor de rest...

Ik hoop maar dat zij die hier reageren met 'misschien' of 'ja' dit sarcastisch bedoelen, anders maken zij zich vrij belachelijk.

als je n beetje het dagelijkse nieuws volgt en je n beetje gelezen hebt over bb'ing weet je het antwoord wel al , tenzij de TS n kluizenaar is dan kan ik het best begrijpen maar hij is 19 jaar :o

Mja, als ik net zo veel tijd had als hun om te trainen en gratis whey kreeg dan kan ik het ook wel :rolleyes:

..

Laatst bewerkt:
Njah is wel een logische vraag voor een beginner;

Veel mensen denken dus ook dat als je teveel traint je pro bbuilder wordt , helaas niets is minder waar :(.

Zou wel graag eens zien welke fysieken echt naturel haalbaar zijn , mr 10 ken ik natuurlijk , maar voor de rest...

G-men van dit forum, vind ik persoonlijk een stuk hardere fysiek hebben (in zn bb tijd tenminste) dan Mister10, geloof sowieso dat er lui hier zijn fysiek naturel nog wel gaan halen, vind hem niet superbruut en hard of zo ivm G-men, en hij hamert ook niet zo ontzettend irritant veel op dat "true natural" gezeik.

G-men van dit forum, vind ik persoonlijk een stuk hardere fysiek hebben (in zn bb tijd tenminste) dan Mister10, geloof sowieso dat er lui hier zijn fysiek naturel nog wel gaan halen, vind hem niet superbruut en hard of zo ivm G-men, en hij hamert ook niet zo ontzettend irritant veel op dat "true natural" gezeik.

True Natural®

jwz

• Topic Starter Topic Starter
aar vraag aan jou
wrm the **** is je naam oprah XD
uuuh, gwn een nickname zonder al te veel betekenis.

En kej... kvroeg et me enkel af omdatk ook niet weet in hoever naturel mogelijk is. In de fitness zijn er ook enkele helemaal opgeblazen, die zeggen dan ook dat het naturel is ook al is dat nogal ongeloofwaardig... Dus als beginner is het moeilijk weten waar de grens van naturel ligt..

Laatst bewerkt:

G-men is idd wel het grote voorbeeld :). Beetje jammer dat hij de PL kant opgaat :(. Mr 10 heeft voor zijn leeftijd ook een erg goeie fysiek.

Naja ik denk dat iedereen die lang naturel blijft op een gegeven moment en plateau tegenkomt en dan aan de AAS moet om te kunnen blijven gainen. Ik zou eigeniljk eens pics willen zien van dat plateau :o.

waarom zoveel domme antwoorden? Ik dacht vroeger dat arnold naturel was.
Was ff wel een shock te horen dat ook hij gebruikt had

waarom zoveel domme antwoorden? Ik dacht vroeger dat arnold naturel was.
Was ff wel een shock te horen dat ook hij gebruikt had

Ja, hier nog een!
In de sportschool hing een prachtige Arnold poster en als 16 jarige mannetje keek ik er altijd naar en dacht ''wacht maar, zo word ik ook over een paar jaar!''
Tot de dag dat iemand me vertelde dat dat natural niet kon, damn wat was dat een teleurstelling voor me!

Terug
Naar boven