Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kan zonder gewichten of toestellen voldoende doen om geen spierverlies te hebben en zelf spiermassa aanmaken, zoals men al vernoemde... thuis of op schoolreis... er moet niet perse een gym of zware halters aan te pas te komen en zeker voor 1 weekje niet !!
Nou ik vond het ook lang duren voor iemand er wat van zou zeggen hahaha.
Maar nu wil ik wel weten hoe oud hij is.
Jij vergist je in hoe ontzettend katabool schoolreisjes zijn.Een paar dagen niet trainen en dan bang zijn voor spierverlies. OMG. Als we als mens zo triest in elkaar zaten waren we allang uitgestorven.
Jij vergist je in hoe ontzettend katabool schoolreisjes zijn.

Een paar dagen niet trainen en dan bang zijn voor spierverlies. OMG. Als we als mens zo triest in elkaar zaten waren we allang uitgestorven.
winny+anavar? dat liver damage. Schoolreis+aas?![]()
Gwn doornemen en veel eten dan behoud je zeker wel je spiermassa.

Ben 20 jaar
---------- Toegevoegd om 18:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:15 ----------
Spierverlies? Mijn vraag was of het een nadelig effect zou hebben om een week niets te nemen.
---------- Toegevoegd om 18:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:16 ----------
dat liver damage
Weer zo'n l**ghoofd opmerking
Ben 20 jaar
---------- Toegevoegd om 18:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:15 ----------
Spierverlies? Mijn vraag was of het een nadelig effect zou hebben om een week niets te nemen.
---------- Toegevoegd om 18:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:16 ----------
dat liver damage
Weer zo'n l**ghoofd opmerking

?We zijn er bijna, we zijn er bijna
maar nog niet helemaal.
kontje kaal, derde beentje wit, kersepit, hoereshit, bananesplit..?

Hoezo l**ghoofd opmerking? 2 orals zijn nou niet bepaald gezond voor je.
Waarom heb je uberhaupt gekozen voor deze "kuur"?