Fitness Seller

PROBLEEM anavar winstrol oral

Ik vond het al raar dat er nog niemand had gereageerd op het feit dat TS op schoolreis gaat :D Gelukkig stelt DBB nooit teleur :D

Je kan zonder gewichten of toestellen voldoende doen om geen spierverlies te hebben en zelf spiermassa aanmaken, zoals men al vernoemde... thuis of op schoolreis... er moet niet perse een gym of zware halters aan te pas te komen en zeker voor 1 weekje niet !!

Kan zelfs voordelig zijn om een weekje voor de nakuur rust te nemen. Lekker alle spieren laten rusten en groeien en dankzij de winstrol/anavar niks inleveren. Daarna thuis weer aan de bak en nakuren

Nou ik vond het ook lang duren voor iemand er wat van zou zeggen hahaha.

Maar nu wil ik wel weten hoe oud hij is.

Nou ik vond het ook lang duren voor iemand er wat van zou zeggen hahaha.

Maar nu wil ik wel weten hoe oud hij is.

Alsof hij dat nu nog durft te vermelden hahha.

Gevolg, TS durft nooit meer advies te vragen over zijn minderjarige AAS-gebruik wat weer resulteert in nog meer onhandige beslissingen.

Waar gaat et heen met de wereld.

Haha weekje Efteling... Altijd leuk!

Een paar dagen niet trainen en dan bang zijn voor spierverlies. OMG. Als we als mens zo triest in elkaar zaten waren we allang uitgestorven.

• Topic Starter Topic Starter
Ben 20 jaar

---------- Toegevoegd om 18:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:15 ----------

Een paar dagen niet trainen en dan bang zijn voor spierverlies. OMG. Als we als mens zo triest in elkaar zaten waren we allang uitgestorven.

Spierverlies? Mijn vraag was of het een nadelig effect zou hebben om een week niets te nemen.

---------- Toegevoegd om 18:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:16 ----------

winny+anavar? dat liver damage. Schoolreis+aas? :roflol:
Gwn doornemen en veel eten dan behoud je zeker wel je spiermassa.

dat liver damage :D
Weer zo'n l**ghoofd opmerking

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja want 100mg oral aas pd is goed voor je lever

Ben 20 jaar

---------- Toegevoegd om 18:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:15 ----------

Spierverlies? Mijn vraag was of het een nadelig effect zou hebben om een week niets te nemen.

---------- Toegevoegd om 18:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:16 ----------

Hoezo l**ghoofd opmerking? 2 orals zijn nou niet bepaald gezond voor je.
Waarom heb je uberhaupt gekozen voor deze "kuur"?

Ben 20 jaar

:roflol:

Vroegah..toen alles nog beter was..slikten we alleen tic-tac,s tydens schoolreisjus.

Ontopic: zou die laatste week lekker laten zitten & beginnen aan je pct.

We zijn er bijna, we zijn er bijna
maar nog niet helemaal.
kontje kaal, derde beentje wit, kersepit, hoereshit, bananesplit..????
:roflol:
Vergeet je niet te verstoppen in de bus he, dat als de bus aankomt alle ouders denken, OMGWTF de bus is leeg!

Hoezo l**ghoofd opmerking? 2 orals zijn nou niet bepaald gezond voor je.
Waarom heb je uberhaupt gekozen voor deze "kuur"?

Of je nou 60 mg winstrol neemt of 30 mg anavar / 30 mg winstrol maakt geen zak uit. 2 orals hoeven niet perse schadelijker te zijn dan 1.

Terug
Naar boven