Hallo iedereen,
Ik ben 18 jaar, 1m85+- en weeg momenteel 59,7kg.
Het probleem is dat ik gewoon geen enkele kilo bij kom..
Ik fitness nu al 2maand, 6dagen per week puur kracht,
ik heb ook 2 verschillende zakken proteine genomen (1 per maand, elke dag 2shakes) ook dit zonder resultaat. De ene proteine was voor voeding spieren + vet, maar die vulde mij te hard waardoor ik amper kon eten, heb na die zak een andere soort gekocht dat puur bedoelt is om te verdikken, die vulde een stuk minder.
Wat eet ik op een dag:
7u: 2pannekoeken met choco
8u: proteine shake
10u10: 4boterhammen met choco
12u: 4boterhammen met choco
16u25: fitness
18u: warm eten
18u10 proteine shake
Voor ik begon te trainen en shakes te nemen was mijn eetgewoonten het zelfde er is gewoon die 2shakes bij gekomen.
Over de groei van mijn spieren ben ik content, maar het is mijn gewicht dat me tegen steekt..
Iemand tips over voeding of welke proteine het beste is om kilo's bij te komen?
Mvg, Quinten
Ik ben 18 jaar, 1m85+- en weeg momenteel 59,7kg.
Het probleem is dat ik gewoon geen enkele kilo bij kom..
Ik fitness nu al 2maand, 6dagen per week puur kracht,
ik heb ook 2 verschillende zakken proteine genomen (1 per maand, elke dag 2shakes) ook dit zonder resultaat. De ene proteine was voor voeding spieren + vet, maar die vulde mij te hard waardoor ik amper kon eten, heb na die zak een andere soort gekocht dat puur bedoelt is om te verdikken, die vulde een stuk minder.
Wat eet ik op een dag:
7u: 2pannekoeken met choco
8u: proteine shake
10u10: 4boterhammen met choco
12u: 4boterhammen met choco
16u25: fitness
18u: warm eten
18u10 proteine shake
Voor ik begon te trainen en shakes te nemen was mijn eetgewoonten het zelfde er is gewoon die 2shakes bij gekomen.
Over de groei van mijn spieren ben ik content, maar het is mijn gewicht dat me tegen steekt..
Iemand tips over voeding of welke proteine het beste is om kilo's bij te komen?
Mvg, Quinten