AndroidHealthClinic

Carb Backloading

Bezoekers in dit topic

Niemand meer actief hier? Ik heb namelijk ook een vraagje, zit nu nog in de bulk en wil over 3-4 weken beginnen met Carb Backoading.
Ben u alle pagina's van dit topic aan het doorlezen en heb met name een vraag over de shakes: Shakes Carb Backloading | Drogespieren.nl

Ik wilde ipv verse koffie caffeine poeder gebruiken en las het volgende:
A.M. Accelerator Formula:
Maximale vetverbranding

De Caffeïne uit koffie is de beste keuze voor optimale vetverbranding. Als je geen koffie lust kan je ook kiezen voor thee of Caffeïne poeder. Thee of Caffeïne poeder helpen echter niet bij het controleren van je hongergevoel.

Wat is dan het verschil tussen verse koffie en caffeine poeder mbt contoleren van je hongergevoel?
 
Er is geen verschil lijkt me. Cafeïne poeder is mogelijk zelfs gezonder.
 
Niemand meer actief hier? Ik heb namelijk ook een vraagje, zit nu nog in de bulk en wil over 3-4 weken beginnen met Carb Backoading.
Ben u alle pagina's van dit topic aan het doorlezen en heb met name een vraag over de shakes: Shakes Carb Backloading | Drogespieren.nl

Ik wilde ipv verse koffie caffeine poeder gebruiken en las het volgende:
A.M. Accelerator Formula:
Maximale vetverbranding

De Caffeïne uit koffie is de beste keuze voor optimale vetverbranding. Als je geen koffie lust kan je ook kiezen voor thee of Caffeïne poeder. Thee of Caffeïne poeder helpen echter niet bij het controleren van je hongergevoel.

Wat is dan het verschil tussen verse koffie en caffeine poeder mbt contoleren van je hongergevoel?

juist ceffeine vrije koffie onderdrukt honger meer dan koffie mét volgens sommige studies
 
Ligt eraan hoe je de koffie zet en hoe veel kopjes je drinkt op een dag, maar met cafeïne poeder sluit je dingen als cafestol uit.
Is het eerste wat ik er van hoor maar Google zegt dat je gelijk hebt :p
 
Ik zelf doe CBL een jaartje of 4, en voor mij is dit het beste manier om aan te komen, en af te vallen.
Of het helpt om spiermassa op te bouwen?
Ik heb zelf erg hard moeten trainen om spiermassa op te bouwen. En in mijn achterhoofd dacht ik wel, dat dit dieet zou gaan werken.
Placebo effect, wie zou het zeggen :D


Leeft deze topic nog? :rolleyes::):)
 
Ik ben vandaag gestart met de 10-daagse laadfase voor het Carb Backloaden!
De A.M. Accelerator Formula shakes maak ik dus met caffeine poeder ipv koffie en heb vanochtend de eerste shake genomen, alhoewel ik erg bang was voor extreme cravings verbaast het mij hoe sterk het hongergevoel wordt onderdrukt!

Nu ben ik vooral nog zoekende naar naar hoe (low carb) te mealpreppen, ik was vooral de standaard rijst met wokgroente en kipfilet mealprep gewend.
Gisteren de eerste lading Nicoise salades met boontjes, olijven, tonijn op olie en gekookte eieren gemaakt.
 
Ligt eraan hoe je de koffie zet en hoe veel kopjes je drinkt op een dag, maar met cafeïne poeder sluit je dingen als cafestol uit.
Cafestol sluit je ook uit door koffie te filteren zelfs senseo.
 
Ga ik vandaag doen... ik heb vandaag upper body... moet ik vandaag ff neit trainen en om 16 uur full carbs gaan en dan morgenvroeg knallen in de gym upperbody of gewoon vandaag upperbody doen en daarna carbloaden?

Ohja iemand inspiratie wat ik kan eten voor te carbloaden... heb momenteel chips, taart, smarties, witte noodles, banaan in gedachten

ps: mag je ook vetten tijdens die backload?
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven