XXL Nutrition

probleem

oppermier

Novice
Waardering
0
Ik train nu al zo,n 3 jaar en de echte groei is er nu wel uit.
Ik heb eens goed nagedacht en besloten om roids te gebruiken.
niet doen (EricR) en de omgeving zou het niet echt accepteren.
Meschien dat iemand mij kan vertellen waar ik wel een geschikte omgeving kan vinden en waar mensen er niet raar van opkijken.
het is voor mij geen probleem om in of omstreken van rotterdam trainen.

gegroet

Laatst bewerkt door een moderator:
Ten eerste stel je netjes voor.
Ten tweede handel hier mag niet.
Ten derde je stats hoe oud ben je eetschema hoeveel weeg je hoe lang ben je.

Ik begrijp je vraag niet. Je bedoelt waar je moet gaan trainen of waar je daadwerkelijk moet gaan prikken ??? Meeste doen het gewoon thuis. Denk niet dat een gym echt staat te juichen als je daar in de kleedkamer gaat staan injecteren. Maar mss begrijp ik je verkeerd.

*Ik ga nu even uit van onwetendheid, vragen naar bronnen levert je zoals je natuurlijk weet want je hebt de regels gelezen, direct strafpunten op*

Omgeving vinden?

Denk je dat er een plek is waar we allemaal bij elkaar komen om injecties te zetten?

Als je roids wil, zit je in R'dam wel goed hoor, dealers zat dacht ik zo!

Zwijndrecht => Roterdam ?
ligt zwijndrecht niet aan antwerpen ?

oppermier zei:
Ik train nu al zo,n 3 jaar en de echte groei is er nu wel uit.
Ik heb eens goed nagedacht en besloten om roids te gebruiken.
niet doen (EricR) en de omgeving zou het niet echt accepteren.
Meschien dat iemand mij kan vertellen waar ik wel een geschikte omgeving kan vinden en waar mensen er niet raar van opkijken.
het is voor mij geen probleem om in of omstreken van rotterdam trainen.

gegroet

:scratch:

BigMaus zei:
Omgeving vinden?

Denk je dat er een plek is waar we allemaal bij elkaar komen om injecties te zetten?

Als je roids wil, zit je in R'dam wel goed hoor, dealers zat dacht ik zo!

Alleen maar naturel BB'ers in Rotterdam hoor! :D

Black Knight zei: