XXL Nutrition

problemen bij kuur

• Topic Starter Topic Starter
Iemand een plaatje of video waar het juist in de schouder moet?

Gewoon IM shoulder injection spot opzoeken op google.
Of spotinjections.com.

Zelf nooit meegemaakt, maar lees wel af en toe dat dit gebeurd als het (onbewust) subcutaan gezet wordt. Gebeurd ook vaak bij mensen die prop backloaden in een slinnaald en deze dan net te ondiep zetten omdat deze naaldjes vaak te kort zijn. Welke naaldlengte gebruik je, en hoe hoog is je vp op t moment?

Zelf nooit meegemaakt, maar lees wel af en toe dat dit gebeurd als het (onbewust) subcutaan gezet wordt. Gebeurd ook vaak bij mensen die prop backloaden in een slinnaald en deze dan net te ondiep zetten omdat deze naaldjes vaak te kort zijn. Welke naaldlengte gebruik je, en hoe hoog is je vp op t moment?
40mm en ben op 25% vp

- niet diep genoeg
- allergie, heb je in begin vaak
- gewoon op minder gunstige plek gezet

Waarom kuur je idd @ 25% bodyfat?

Kuren met zo een hoog vetpercentage is gewoon vragen om problemen. Veel plezier met je sides en misschien eventueel een Darwin award.

Waarschijnlijk injecteer je gewoon in het vet en onder de huid ipv in de spier met een vp van 25%

Dat is gewoon Billy Turf niveau

Ja mannen het is nu al duidelijk dat het geen goed idee was om te op 25%. Maar ja ik ben er nu mee begonnen en moet men 4de inject zetten. Wat raden jullie me dan aan? Ermee stoppen of gewoon in de schouder zetten?

---------- Toegevoegd om 10:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:21 ----------

En de bulten blijven enorm jeuken. Ze zijn steenhard en blijven jeuken jeuken
---------- Toegevoegd om 10:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:24 ----------

Wat ook raar is moest ik verkeerd injecteren en in de vet zitten waarom heb ik dit dan niet meteen gekregen na de eerste spuit? Dit heb ik pas na de 3de gekregen en wel meteen op de drie plekken waar er geprikt is.

Gaan we weer!!!!

NOOIT stats vet% of wat dan ook noemen op DBB. Krijg je altijd dit gezeik van. Mensen die vinden dat je pas bij 10% mag kuren enzo. Ik acht de kans dat je in vet spuit met 40mm naald heeeeeel klein wat je vetpercentage ook is. (of is je reet alleen vet zonder iets van structuur als je je glutes spant?) Ik zou evt een ander merk proberen als je snel aan een vial kan komen en evt een keer been injecteren.

En stel dat het subcutaan is......het is 1ml per week.....dat zou zonder problemen moeten gaan subq. Ik heb dat vaak zat gedaan in mijn buik 1mm diep in een plooi. 1ml in een bil met veel vet zou zonder problemen kunnen. Een subq injectie en bult ken ik wel maar die zijn ook wel weg in een krappe week.

Problemen met de oplosmiddelen van de gear lijkt me veeeeel waarschijnlijker dan het dik zijn of de wijze van injecteren.

Laatst bewerkt:
Gaan we weer!!!!

NOOIT stats vet% of wat dan ook noemen op DBB. Krijg je altijd dit gezeik van. Mensen die vinden dat je pas bij 10% mag kuren enzo. Ik acht de kans dat je in vet spuit met 40mm naald heeeeeel klein wat je vetpercentage ook is. (of is je reet alleen vet zonder iets van structuur als je je glutes spant?) Ik zou evt een ander merk proberen als je snel aan een vial kan komen en evt een keer been injecteren.

Jij vindt dus niet dat je meer kans hebt op oestrogeen gerelateerd geauwehoer zoals vocht en gyno als je op ****ing 25 % staat? Kom op, we hebben het niet over 15 of 16 % he, 25 is echt heel erg vet.

Verder wel met je eens, merk switchen kan een oplossing zijn. TS zegt alleen dat het pas na de 3e inject is ontstaan. Dus na 1 injectie ( 1 en 2 gingen goed ) kreeg TS meerdere bulten, dat is wat ik er dan uit opmaak. Ik durf echt niet te zeggen wat het kan zijn als je meerdere bulten na 1 injectie krijgt..

Iedereen kiest natuurlijk zelf wanneer hij gaat kuren, een ander heeft daar in principe geen zaken mee.
Kuren op 25% is inderdaad wel echt niet slim. Waarom niet ? Veel kans dat je bloat en nog vetter word + dat je er echt easy 7% af kunt cutten in no time. Verspilde kuur in mijn ogen, ik denk niet dat je kwalitatieve winst zult hebben.
Tenzei je je heel goed hebt ingelezen wat ik betwijfel.

Ja inderdaad het is na de 3de injectie pas ontstaan. Bij de eerste 2 had ik er geen last van en bij de derde eigenlijk direct. Pas na 4a5 dagen begon het te jeuken en sinds gisteren zijn de bulten er. Ik denk dat ik het morgen gewoon in mijn schouder probeer en als ik opeens daar ook zelfde probleem krijg dan switch ik van merk. Ik gebruik nu Hg.

---------- Toegevoegd om 11:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:50 ----------

Weet je wat het is eigenlijk ben ik niet zo vettig. Ik heb wel een buik. Maar op andere plaatsen zoals borst, armen, rug, schouders ben ik niet vettig.

Ja inderdaad het is na de 3de injectie pas ontstaan. Bij de eerste 2 had ik er geen last van en bij de derde eigenlijk direct. Pas na 4a5 dagen begon het te jeuken en sinds gisteren zijn de bulten er. Ik denk dat ik het morgen gewoon in mijn schouder probeer en als ik opeens daar ook zelfde probleem krijg dan switch ik van merk. Ik gebruik nu Hg.

---------- Toegevoegd om 11:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:50 ----------

Weet je wat het is eigenlijk ben ik niet zo vettig. Ik heb wel een buik. Maar op andere plaatsen zoals borst, armen, rug, schouders ben ik niet vettig.

Als je een vp van 25% ben je echt wel vettig. Beter stop je gewoon en pak je DNP of clen+t3 als je snel wil afvallen.

Jij vindt dus niet dat je meer kans hebt op oestrogeen gerelateerd geauwehoer zoals vocht en gyno als je op ****ing 25 % staat? Kom op, we hebben het niet over 15 of 16 % he, 25 is echt heel erg vet.

Verder wel met je eens, merk switchen kan een oplossing zijn. TS zegt alleen dat het pas na de 3e inject is ontstaan. Dus na 1 injectie ( 1 en 2 gingen goed ) kreeg TS meerdere bulten, dat is wat ik er dan uit opmaak. Ik durf echt niet te zeggen wat het kan zijn als je meerdere bulten na 1 injectie krijgt..

1. Allergische reacties zijn zelden of nooit de eerste keer. Pas na blootstelling bouw je een reactie op. Neem een steek van een bij. Vaak is het pas de zoveelste keer dat je een heftige reactie op het gif krijgt.

2. TS heeft geen vraag over gyno of oestrogeen! Ik neem aan dat hij weet dat kuren met meer vet meer omzetting van test naar oestrogeen is en het daarmee lastiger is om "droge massa" te pakken. Elke keer noem ik maar weer de strongman. Als zij een max willen zetten dan pakken ze zelfs stoffen als anadrol. Ze weten dat ze hier nog vetter van kunnen worden. Toch hebben zij hele goede beweegreden voor hun kuur. En tenslotte wie zijn wij om mensen te beoordelen over hun doelen en of iets vet is.......

Ik blijf het erg onwaarschijnlijk vinden dat de bulten komen door zijn vet% en verder is dit % totaal niet relevant. Sinds ik volgens mijn stats een baggervette lilyputter ben hoor ik er nooit meer iemand over en ik vind dat heerlijk:p

---------- Toegevoegd om 12:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:03 ----------

Als je een vp van 25% ben je echt wel vettig. Beter stop je gewoon en pak je DNP of clen+t3 als je snel wil afvallen.

DBB is echt achterlijk geworden soms!!! T3 zonder AAS met toch al een laag VVM dat schiet lekker op!!!! T3 is veeeeel te katabool om naturel te pakken. En DNP wordt volgens mij alleen aangeraden door mensen die niet de ervaring hebben van dagen zombie zijn. Been there done that en ik raad het niemand aan!

500kcal per dag onder onderhoud eten voor een paar maanden en in de zomer of volgend najaar kuren....ja dat is de beste oplossing en dat zou mijn antwoord zijn als TS vraagt wat het meest effectief zou zijn maar voorlopig is dat de vraag van TS dus NIET.

Gaan we weer!!!!

En stel dat het subcutaan is......het is 1ml per week.....dat zou zonder problemen moeten gaan subq. Ik heb dat vaak zat gedaan in mijn buik 1mm diep in een plooi. 1ml in een bil met veel vet zou zonder problemen kunnen. Een subq injectie en bult ken ik wel maar die zijn ook wel weg in een krappe week.

Problemen met de oplosmiddelen van de gear lijkt me veeeeel waarschijnlijker dan het dik zijn of de wijze van injecteren.

Kans is klein, maar wel bestaand bij hoger vet%. Ik heb het al meegemaakt bij iemand (met dikke kont) dat het gewoon niet in de spier ging. Kom je echt nog 1cm tekort.

En zelfs bij 1ml onderhuids kan er een reactie ontstaan. De jeuk en verharding geeft aan dat het vrij zeker is. De jeuk is een reactie van het immuunsysteem dat de ingekapselde olie (verharding) aan het afbreken is.

Dacht eerst ook dat dit door oplossmiddel of de gear kon komen, maar het valt voor bij verschillende UG en HG producten. En eenmaal men dit in de spier toepast is er geen reactie meer.

Dus in de schouder zetten die handel.

Laatst bewerkt:
Hey Cools, cool dat jij bij andere kerels in hun kont injecteert!

Hey Cools, cool dat jij bij andere kerels in hun kont injecteert!

Haha ja, bij redelijk wat kerels in het verleden. Dus heb heel wat konten gezien.

Eenmaal boven de 18% gaf het nogal eens problemen bij injectie (verharding en teruglopen van olie).

Terug
Naar boven