Kareldegrote
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 30%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
40mm en ben op 25% vpZelf nooit meegemaakt, maar lees wel af en toe dat dit gebeurd als het (onbewust) subcutaan gezet wordt. Gebeurd ook vaak bij mensen die prop backloaden in een slinnaald en deze dan net te ondiep zetten omdat deze naaldjes vaak te kort zijn. Welke naaldlengte gebruik je, en hoe hoog is je vp op t moment?

Gaan we weer!!!!
NOOIT stats vet% of wat dan ook noemen op DBB. Krijg je altijd dit gezeik van. Mensen die vinden dat je pas bij 10% mag kuren enzo. Ik acht de kans dat je in vet spuit met 40mm naald heeeeeel klein wat je vetpercentage ook is. (of is je reet alleen vet zonder iets van structuur als je je glutes spant?) Ik zou evt een ander merk proberen als je snel aan een vial kan komen en evt een keer been injecteren.
Ja inderdaad het is na de 3de injectie pas ontstaan. Bij de eerste 2 had ik er geen last van en bij de derde eigenlijk direct. Pas na 4a5 dagen begon het te jeuken en sinds gisteren zijn de bulten er. Ik denk dat ik het morgen gewoon in mijn schouder probeer en als ik opeens daar ook zelfde probleem krijg dan switch ik van merk. Ik gebruik nu Hg.
---------- Toegevoegd om 11:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:50 ----------
Weet je wat het is eigenlijk ben ik niet zo vettig. Ik heb wel een buik. Maar op andere plaatsen zoals borst, armen, rug, schouders ben ik niet vettig.
Jij vindt dus niet dat je meer kans hebt op oestrogeen gerelateerd geauwehoer zoals vocht en gyno als je op ****ing 25 % staat? Kom op, we hebben het niet over 15 of 16 % he, 25 is echt heel erg vet.
Verder wel met je eens, merk switchen kan een oplossing zijn. TS zegt alleen dat het pas na de 3e inject is ontstaan. Dus na 1 injectie ( 1 en 2 gingen goed ) kreeg TS meerdere bulten, dat is wat ik er dan uit opmaak. Ik durf echt niet te zeggen wat het kan zijn als je meerdere bulten na 1 injectie krijgt..

Als je een vp van 25% ben je echt wel vettig. Beter stop je gewoon en pak je DNP of clen+t3 als je snel wil afvallen.
Als je een vp van 25% ben je echt wel vettig. Beter stop je gewoon en pak je DNP of clen+t3 als je snel wil afvallen.
Gaan we weer!!!!
NOOIT stats vet% of wat dan ook noemen op DBB. Krijg je altijd dit gezeik van. Mensen die vinden dat je pas bij 10% mag kuren enzo. Ik acht de kans dat je in vet spuit met 40mm naald heeeeeel klein wat je vetpercentage ook is. (of is je reet alleen vet zonder iets van structuur als je je glutes spant?) Ik zou evt een ander merk proberen als je snel aan een vial kan komen en evt een keer been injecteren.
En stel dat het subcutaan is......het is 1ml per week.....dat zou zonder problemen moeten gaan subq. Ik heb dat vaak zat gedaan in mijn buik 1mm diep in een plooi. 1ml in een bil met veel vet zou zonder problemen kunnen. Een subq injectie en bult ken ik wel maar die zijn ook wel weg in een krappe week.
Problemen met de oplosmiddelen van de gear lijkt me veeeeel waarschijnlijker dan het dik zijn of de wijze van injecteren.
Hey Cools, cool dat jij bij andere kerels in hun kont injecteert!