AndroidHealthClinic

problemen bij kuur

• Topic Starter Topic Starter
Kans is klein, maar wel bestaand bij hoger vet%. Ik heb het al meegemaakt bij iemand (met dikke kont) dat het gewoon niet in de spier ging. Kom je echt nog 1cm tekort.

En zelfs bij 1ml onderhuids kan er een reactie ontstaan. De jeuk en verharding geeft aan dat het vrij zeker is. De jeuk is een reactie van het immuunsysteem dat de ingekapselde olie (verharding) aan het afbreken is.

Dacht eerst ook dat dit door oplossmiddel of de gear kon komen, maar het valt voor bij verschillende UG en HG producten. En eenmaal men dit in de spier toepast is er geen reactie meer.

Dus in de schouder zetten die handel.
Dus eigenlijk ben ik die drie weken kwijt? De olie is niet in mijn spier terecht gekomen dan?

Dus eigenlijk ben ik die drie weken kwijt? De olie is niet in mijn spier terecht gekomen dan?

Heb je resultaten ondervonden in die weken?

In principe is de werkingsduur dan veel korter als dit gebeurd. Want het inkapselen gebeurd vrij snel (1 dag). En dan heb je niets meer aan het product.

Als je een vp van 25% ben je echt wel vettig. Beter stop je gewoon en pak je DNP of clen+t3 als je snel wil afvallen.

Komaan deze middelen aanraden aan iemand die op 25%zit? Val op een natuurlijke manier af man. Op 25% verlies je makkelijk zat. Onnodig om iets te nemen. Dnp en clen zijn geen gummy beertjes...

Laatst bewerkt:
Komaan deze middelen aanraden aan iemand die op 25%zit? Val op een natuurlijke manier af man. Op 25% verlies je makkelijk zat. Onnodig om iets te nemen. Dnp en Glen zijn geen funky beertjes...
gummi1.jpg

Heb je resultaten ondervonden in die weken?

In principe is de werkingsduur dan veel korter als dit gebeurd. Want het inkapselen gebeurd vrij snel (1 dag). En dan heb je niets meer aan het product.
Neen geen resultaten. Maar ik dacht dat de test pas na 4 a 5 weken inkickt.

Neen geen resultaten. Maar ik dacht dat de test pas na 4 a 5 weken inkickt.

Nee. Er is na 4 weken ongeveer zo een groot verschil in kracht en massa dat jet het begint te merken. Maar het werkt vanaf dag 1.

Dus als je geen gewicht bent bijgekomen of vet verloren eerste weken heeft het niet gewerkt.

Nee. Er is na 4 weken ongeveer zo een groot verschil in kracht en massa dat jet het begint te merken. Maar het werkt vanaf dag 1.

Dus als je geen gewicht bent bijgekomen of vet verloren eerste weken heeft het niet gewerkt.
Ok morgen zet ik hem in mijn schouder. Hopelijk krijg ik daar geen bult. Met een naald van 40 mm zal ik toch zeker diep genoeg zitten?

Ok morgen zet ik hem in mijn schouder. Hopelijk krijg ik daar geen bult. Met een naald van 40 mm zal ik toch zeker diep genoeg zitten?

Bweh een 08x40 in m'n schouder, jij liever dan ik. Zou eerder voor een 06x25 of 06x30 gaan, kan nog wel eens heel veel pijn gaan doen anders.

Persoonlijk zou ik bij een dergelijke grote zere bult er een dokter naar laten kijken voordat je een abces ter grote van een tennisbal hebt.
better safe then sorry.

Persoonlijk zou ik bij een dergelijke grote zere bult er een dokter naar laten kijken voordat je een abces ter grote van een tennisbal hebt.
better safe then sorry.

Ik ook denk ik. Wil ook echt niet vervelend zijn maar als je een 4 centimeter naald nodig hebt in je schouder omdat je op andere normale plekken niet kunt zetten zou ik echt nog een keer nadenken of ik niet eerst zou gaan cutten tot 15 % ofzo, dit lijkt mij 't echt niet waard. Wat als je nu ook last van je schouder krijgt, dan kun je geen ene ruk meer.

Waarom zet je er geen tren a en mast p bij? Lekker k*tten jonguh

Waarom zet je er geen tren a en mast p bij? Lekker k*tten jonguh
Dit is mijn eerste kuur en wou eigenlijk gewoon kennis maken met aas en zien hoe mijn lichaam erop ging reageren. Bij deze dus een heel slecht begin met dikke bulten op mijn bil!

Ik ga niet meer injecteren tot de bulten weg zijn. Als ze over een paar dagen niet weg zijn, dan ga ik naar een dokter. Want het lijkt erop dat het erger en erger wordt.

Heb nog geen andere merk geprobeerd. Dit is men eerste kuur.

Ik zit op 25%. Dus dat zal de oorzaak zijn? Moet ik het volgende keer met 70mm proberen? Als dit de probleem is zal het makkelijk op te lossen zijn.
Op 25% hoor je helemaal niet te kuren, wtf :eek:
Heb je je eerst niet wat ingelezen je kuur is gewoon nutteloos

Dit is mijn eerste kuur en wou eigenlijk gewoon kennis maken met aas en zien hoe mijn lichaam erop ging reageren. Bij deze dus een heel slecht begin met dikke bulten op mijn bil!

Ik ga niet meer injecteren tot de bulten weg zijn. Als ze over een paar dagen niet weg zijn, dan ga ik naar een dokter. Want het lijkt erop dat het erger en erger wordt.

Ik was sarcastisch man ;)

Heb je nou 3 bulten door 1 injectie? 1 bult is niet zo gek.. Maar voor 3 zou ik wel naar een dokter gaan, dat klinkt behoorlijk raar namelijk.

Zou een wat kleinere naald nemen ;)

---------- Toegevoegd om 01:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:47 ----------

better safe then sorry.

Zonder pijn en/of merkbare ontsteking is er niets aan de hand. Verharding en jeuk wijst op ingepaselde olie.

Ja ik zal nog paar dagen wachten als de bult niet verminderd zal ik naar een dokter gaan. Tot dan zal ik geen injectie meer zetten. Moest normaal vandaag mijn 4de zetten.
De rode plekken zijn verminderd maar het is nu precies 1 grote harde bult geworden. Kdoe er nu zalf op tegen jeuk en irritaties. Zien of dat het helpt.

Terug
Naar boven