MuscleMeat

problemen in het basketbalteam

Als ik dit zo lees kan ik eruit opmaken dat het jullie eigen schuld is dat het zo ver gelopen is.
Jullie zijn gvd toch geen mietjes? Trap die jongen flink in elkaar met zijn allen of zet hem met zijn allen zo voor schut ergens mee dat ie nooit weer komt opdagen! Desnoods gooi je zijn kleding in de kleedhokjes nat met water en zeggen jullie dat ie in zijn broek heeft gepist.

Als je hem niet durft aan te pakken ga je toch naar een andere club?

Gadverdamme, wat een smerig *woord wat niet meer gezegd mag worden* jong, gewoon zwaar klappen. No mercy, No prisoners.

ah nee, nou schiet echt een perfect idee mn hoofd in: herinner hem eraan dat hij mishandelt is etc, zeg gewoon: ''heeee knuppeltje, heeft pappie je weer een paar klappen gegeven, of ben je zwaar in je ster gestoot ?''

en dan ram je m de grond in. tuig.

of slacht zn moeder voor zn ogen af.

succes met dit mislukte kereltje man, ik voel met je mee...

Je bent toch godver geen wijf man

Geef hem een paar tikken

Tikken geven en over hem heen pissen. Dat zal hem leren.

Geloofwaardigheid van dit verhaal is ver te zoeken volgens mij. Je zegt dat iedereen van je club hem niet mag of haat? In principe kun je als team gewoon samenspannen en afspreken; of hij gaat weg, of wij gaan allemaal weg. Dan is de keuze voor het basketbal club bestuur snel gemaakt lijkt mij.

Hahaha ik zou hem vanaf dag 1 de t*fus in slaan. 1 can of whoop ass coming up :D

Dat ie beetje gaar in zn kop is is echt GEEN REDEN om zo te doen...
Ik had ook niks gedaan, maar als hij aan mijn eten/drinken zou zitten... :fire::evilred:

Is hij dan zo'n enorm beest?

hahahahaha wtf ben jij voor zielig kind man :roflol: moet iemand es bij mij flikken had ik em zn hele bek verbouwd :D

Ben je 2.07 en dan nog zo'n mietje. Jezus, als ik 2.07 was had ik iedereen KAPOT gemaakt, die ook maar een vinger naar me uitstak.

Tractortje; zei:
Ben je 2.07 en dan nog zo'n mietje. Jezus, als ik 2.07 was had ik iedereen KAPOT gemaakt, die ook maar een vinger naar me uitstak.

Hahahah

"baas" beer ofso, welk niveau speel je dan ?

In je verhaal merk ik een heel patroon van negativisme en vijandigheid. Het gebruik van een wapen (knuppel), pesten, bedreigen, intimideren, beginnen van vechtpartijen, 'vernielen' door te spugen in je tas, opstandigheid en weigeren zich te houden aan de regels, anderen ergeren, de schuld geven, zijn hatelijkheid en wraakzuchtige manier van doen.
Tja als het allemaal waarheid is dan heeft deze jongen een ernstige gedragscontrolestoornis waarbij de omgeving dit niet signaleert en er niet adequaat mee omspringt.
De oorzaak ligt bij zulke mensen vaak in de vroegere verwaarlozing en mishandeling. Bij hem naar alle waarschijnlijkheid ook. Hierdoor heeft hij geen sociale en communicatieve vaardigheden geleerd en weet hij dus niet hoe hij op normale wijze met anderen om moet gaan.
Agressieregulatietraining lijkt me erg dringend. Afhankelijk van de duur van de problemen is deze doorgaans redelijk effectief.
Wat jij moet doen is je niet voegen naar zijn wil. Ik begrijp dat het makkelijker is gezegd dan gedaan met zulke mensen. Ik denk dat het verstandig is dat jouw club, de gemeente en de psycholoog gezamenlijk gaan praten. Als de psycholoog alleen zijn kant van het verhaal hoort kan het probleem onderschat worden.

*even voor de duidelijkheid, het is een natuurlijke reactie zijn agressie met agressie te beantwoorden, maar het versterkt slechts de negatieve spiraal*

maar is wel leuker!

En dit heb je al die tijd gepikt ??? Je bent een ****ing mietje

Terug
Naar boven