XXL Nutrition

problemen in het basketbalteam

ray_charles.jpg

Ik zou de "full metal jacket" methode toepassen.
een stuk zeep in een kous steken, hem ergens vastbinden en er dan met het gehele team om de beurt met je zeepkous op slaan. Succes verzekerd

Ik ben een hele vriendelijke gast die het liefst alles met woorden oplost maar als hij maar een beetje zo vervelend is als jij hem omschrijft had ik het niet eens voor elkaar gekregen om hem niet met 'mijn' twee meter flink op zijn tanden te rossen :roflol:

Ik geloof er dan ook geen reet van.

En werkt negeren in het team dan niet, dus hem nooit de bal toespelen enzo?

kan je niet naar het clubbestuur gaan en de sitiuatie uitleggen

zo niet: tanden uit zen bek slaan en als hij met een knuppel komt de politie bellen

//..

Laatst bewerkt:
Praat (praten als in praten hé..) met zijn moeder of ga met je hele team naar hem toe zeg dat je het zat bent en dat er anders maatregelen volgen, zorg dat er niks opgenomen wordt zodat jullie daarna kunnen ontkennen als je beschuldigd wordt van bedreiging maar zorg dat het duidelijk voor hem is. Of ga met je hele team naar het bestuur en zorg dat die moeder zich er niet mee bemoeit/je naar een hoger iemand gaat in het bestuur.

Of je zegt allemaal je abbo op die club op, zullen ze ook niet blij mee zijn lijkt me!

• Topic Starter Topic Starter
heel mooi allemaal,maar tis opgelost hij is van basketbal af!

Gebruik eens ****ing hoofdletters!

..

Laatst bewerkt:
..

Laatst bewerkt:
Jammer dat ie weg is. Mijn plan was DBB BBQ in je gemeent en dan betaal je ons allemaal 2 rondjes en gaan we gezellig mee naar die aardige jongen.

En dan ff een paar dumbbells naar hem over ''passen''

Kerels vinden die het net zo beu zijn als jij en zorgen dat je elkaars back hebt.

Terug
Naar boven