MuscleMeat

problemen in het basketbalteam

dunk je vuist op zijn neus jongee

Yo, gaat iemand mij nog up hooken met karma voor die epic joke die ik net maakte:o

Steek zijn scooter in brand, schijt in zijn sporttas en breng overal in de sportschool/op school tags aan zoals 'X ontvangt graag zaad van zijn vader' en 'X loves incest'.

Als je niks durft wordt het moeilijk jah. Misschien een beetje vrienden worden zodat hij niet meer irritant doet. Maar niet te erg anders zit jij ermee. Lukt dit niet, voor schud zetten door bijvoorbeeld, spaken los maken en als hij wegfiets gaat zijn band kapot. Doet hij dan nog een keer iets zeg je gewoon: 'leer fietsen' ofzo.

• Topic Starter Topic Starter
De fabeltjeskrant, alsof de gemeente het zich kan permiteren een dergelijk persoon te sponsoren...

de gemeente sponsort kinderen waarvan de ouders zelf het sporten niet kunnen betalen,dit is bij hem ook het geval.
ja ik ben 2.07 en was vroeger behoorlijk agressief ingesteld maar tegenwoordig niet meer,daarmee wil ik niet zeggen dat ik niet vecht.
als iemand mij in de kroeg een tik geeft dan krijgt hij een beuk terug.
zodra er zich een gevechtsituatie in mijn directe omgeving voordoet ben ik bij een van de partijen betrokken.
maar zelf ben ik niet iemand die zomaar met iemand begint te vechten,ik ben iemand die later het gevecht inspringt.
punt is dat ik in deze situatie geweld niet als oplossing zie,helemaal niet in deze situatie.
tuurlijk hadden we hem allang een keer kunnen pakken met het hele team!
en dan?
wij weten allemaal dat die jongen zo ontregelt is als een panda op speed en dat we totaal geen besef hebben van waar hij toe instaat is.
we hebben deze gedachtegang al een keer langsgegaan en we weten ongeveer wat er gaat gebeuren.
deze jongen is op niets anders uit dan aandacht,als wij hem met z'n allen gaan klappen dan gaat hij daar tot op het bot alle aandacht uitzuigen:
-hij klaagt ons aan
-zoekt contact met de media zodat hij kan laten zien dat er van de stoute jongens zijn die gemishandelde jongens in elkaar moeten beuken
-zijn moeder gaat contact zoeken met onze ouders,nou is dat in mijn situatie niet zo erg,maar bij vrienden wel.
-zijn moeder zit in het bestuur van de vereniging en die eist uiteraard dat wij eruit gezet moeten worden.

al met al wordt dit probleem oplossen met geweld voor ons erger dan voor hem,al hoewel het wel lekker voelt.:D

hij is dus al 2x van de club afgekickt,1keer omdat wij dat hadden geeist met als argument of wij weg of hij weg.
toen heeft zijn moeder die bij het bestuur zit besloten dat hij 2weken niet aanwezig moest zijn,toen heeft ze gevraagd wat er is mis was.
dat hebben we haar verteld,ze heeft toen als tussenpartij gefunctioneert.
even voor de duidelijkheid,zijn moeder is een oprecht en eerlijke vrouw,het is in tegenstelling tot hem echt een goed mens.
na die 2weken heeft hij zich even gedeist gehouden en is zijn terreur toen weer opgaan bouwen.
hij is overigens niet altijd een pain in the ass,soms kan hij ook heel gewoon zijn,het is zegmaar op 1/3 van alle trainingen dat hij zich zo gedraagt.
ik schreef dit bericht gister omdat hij vrijdagavond weer eens liep te naaien en ik er gewoon al tijden klaar mee ben.
misschien moeten we inderdaad maar eens met zijn psycholoog praten,dat dat dingen oplost.

toch zou ik hem inelkaar slaan :)
ipv physcholoog maarja....
your choice :p

hahahahaha wtf ben jij voor zielig kind man :roflol: moet iemand es bij mij flikken had ik em zn hele bek verbouwd :D

ruws9f.png

Executie is de enige optie.

Je negeert me vraag baas beer

neuk z'n moeder, film het.

dan tik je 'm op z'n smoel

en als ie dan nog mans doet dreig je het filmpje met ons te delen.

Haha je bent 2.07m en alsnog laat je zo over je heen lopen? geef die gast een stomp voor zn kop als hij nog iets flikt man.

lol 2.07 en 97kg beuk hem de grond in kerel.

Update?

Terug
Naar boven